"Ελληνικό" γιαούρτι και από την Danone

Φέρει την ονομασία Danio και την ετικέτα «ελληνικό». Είναι το νέο γιαούρτι που λανσάρει η Danone από τα τέλη του Γενάρη, σε χαμηλά και 0% λιπαρά και σε έξι γεύσεις και το οποίο φτιάχνει στην Πολωνία.


Το γεγονός ότι οι εταιρείες Chobani και ΦΑΓΕ κοντράρονται στα δικαστήρια για την ελληνικότητα του γιαουρτιού που λάνσαρε ο Τούρκος ιδιοκτήτης της εταιρείας Chobani, δεν φαίνεται να πτοεί την Danone που αναγράφει στις συσκευασίες «ελληνικό γιαούρτι».

Πρόκειται για στραγγιστό γιαούρτι, που στοχεύει στην αγορά των καταναλωτών που επιζητούν ένα εναλλακτικό σνακ με ψηλές πρωτεΐνες και με διάφορες γεύσεις. Η περιγραφή στο κυπελλάκι αναγράφει «ελληνικό γιαούρτι» όμως, εκπρόσωπος της Danone τονίζει ότι η συγκεκριμένη περιγραφή αναφέρεται στον τύπο παραγωγής του γιαουρτιού και όχι στη χώρα προέλευσης.

Σ’ αυτό ακριβώς το επιχείρημα βασίζεται και η Chobani, η οποία λάνσαρε το προϊόν της στην Tesco το φθινόπωρο. Η ΦΑΓΕ κατέθεσε αγωγή εναντίον της, οπότε προσωρινά συμφώνησε να αλλάξει τα πακέτα της μέχρι τη επίλυση της διαφωνίας.

 

Δειτε Επισης

Πρεμιέρα στον θεσμοθετημένο διάλογο με το επιχειρείν-«Η επιχειρηματική κοινότητα είναι πρωταγωνιστής...»(pics)
Π.Σ.Ε.Π.Σ: Προχωρά στη δημιουργία Παγκύπριας Συνεργατικής Τράπεζας
Great Sea Interconnector: Στον αέρα τα €657 εκατ. από την Κομισιόν, σε αναμμένα κάρβουνα ο Παπαναστασίου
Επιπρόσθετες κυρώσεις από ΗΠΑ σε... μαυροπινακισμένους Κύπριους-Δείτε τον κατάλογο
ΕΝΙμέρωση που τερματίζει τον συναγερμό… Διαψεύδει τα περί αποχώρησης από την κυπριακή ΑΟΖ
Δύο επιχειρηματικά case studies που χρησιμοποιούν βέλτιστες πρακτικές ESG δίνουν το παράδειγμα
Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean: Άνοιξε τις πόρτες του το πεντάστερο SEAFOS Luxury Resort & Spa στο Ναύπλιο
Οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ και η εταιρεία ΕΥΡΗΚΑ ενίσχυσαν το έργο του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού
ESG: Πώς να μεταβούν οι επιχειρήσεις από τη θεωρία στην πράξη
Ανακάλυψε τις υπηρεσίες του Kings Avenue Mall