Στις 20 Απριλίου το Marketing Summit 2013 από το CIM
12:32 - 29 Μαρτίου 2013
Το Cyprus Institute of Marketing (CIM) διοργανώνει το Σάββατο 20 Απριλίου 2013, στις 9 π.μ., στο Νέο Θέατρο ΘΟΚ, Λευκωσία, το ετήσιο του Συμπόσιο. Το Συμπόσιο του CIM έχει καθιερωθεί ως ένα κορυφαίο ακαδημαϊκό γεγονός της χρονιάς σε σχέση με τις Διοικητικές Επιστήμες και ειδικότερα με τις επιστήμες του Μάρκετινγκ και Μάνατζμεντ. Το φετινό Συμπόσιο θα επικεντρωθεί στις «Νέες τάσεις στο Παγκόσμιο Μάρκετινγκ/ Μάνατζμεντ».
Είναι αξιοσημείωτο ότι στο Συμπόσιο θα παρευρεθούν «γίγαντες» του 21ου αιώνα στον τομέα του Μάρκετινγκ και του Μάνατζμεντ. Κύριοι ομιλητές θα είναι:
1. Prof. Svend Hollensen, Καθηγητής στο University of Southern Denmark και συγγραφέας του Νο 1 βιβλίου στο ανά το παγκόσμιο «Global Marketing», με θέμα «How to Develop a profitable Global Marketing Strategy».
2. Prof. Andrew Pettigrew, Καθηγητής στο Said Business School, Oxford University, με θέμα το «Leading Strategic Change».
3. Thomas Brown, Head of Insights, The Chartered Institute of Marketing, ο οποίος θα μιλήσει για το «Brand and Customer experience - Research amongst Global Brands» και
4. Mr Hillik Nasani, Chief Marketing Officer, Easy Forex, με θέμα «Global is not the name of a country».
Οι ομιλητές θα έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν τις θεωρίες τους σχετικά με τις τελευταίες εξελίξεις και τάσεις στο χώρο του Μάρκετινγκ και Μάνατζμεντ και να συζητήσουν με τα στελέχη των κυπριακών επιχειρήσεων τρόπους αντιμετώπισης των προκλήσεων ένεκα και της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης. Αξίζει να σημειωθεί ότι και οι τέσσερις ομιλητές είναι ιδιαίτερα διακεκριμένοι στους τομείς τους και έχουν εκδώσει σωρεία συγγραμμάτων.
Λόγω της τεράστιας σημασίας του Συμποσίου, τέθηκε υπό την υψηλή προστασία του Προέδρου της Βουλής των Αντιπροσώπων, Γιαννάκη Ομήρου.
Το Συμπόσιο πραγματοποιείται με την στήριξη της Easy Forex ως Χρυσός Χορηγός και επίσης με την χορηγία 10 άλλων πολυεθνικών εταιρειών, αποδεικνύοντας την τεράστια σημασία που αποδίδεται στο Συμπόσιο από τις Κυπριακές επιχειρήσεις. Συνδιοργανωτής του θα είναι το Chartered Institute of Marketing.
Λόγω της βαθιάς οικονομικής κρίσης που διέρχεται η χώρα μας και αντιλαμβανόμενο την κατάσταση των κυπριακών επιχειρήσεων, το Διοικητικό Συμβούλιο του CIM, αποφάσισε όπως η είσοδος είναι ανοικτή και δωρεάν για όλο το κοινό.