Σε κρίση η αγορά κρέατος στη Βρετανία

Τα πάνω κάτω έχει φέρει το πρόσφατο σκάνδαλο με το κρέας αλόγου στις διατροφικές συνήθειες των καταναλωτών.

Σύμφωνα με έρευνες στη Βρετανία, τρεις στους πέντε έχουν ήδη αλλάξει τις διατροφικές τους συνήθειες από τότε που ξέσπασε το σκάνδαλο. Σχεδόν το ένα τρίτο των καταναλωτών αναφέρει ότι αγοράζει λιγότερο επεξεργασμένο κρέας, όπως μπιφτέκια, ενώ ένας στους τέσσερις αποφεύγουν γενικώς έτοιμα γεύματα που περιέχουν κρέας.

Η εμφάνιση υψηλής ποσότητας αλογίσιου κρέατος σε μεγάλες αλυσίδες όπως τα Tesco και τα Burger King μέχρι τους κατασκευαστές Findus και Birds Eye έχει σοκάρει τους καταναλωτές.

Η ομάδα καταναλωτών Which? διαπίστωσε ότι η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην βιομηχανία τροφίμων υποχώρησε κατά 25%, ενώ το 60% αυτών άλλαξαν τις αγοραστικές τους συνήθειες.

Ειδικότερα για τα κρέατα, το 44% των καταναλωτών κοιτάζουν πλέον πιο προσεκτικά τα συστατικά στις συσκευασίες των κρεάτων, ενώ το 83% ζητούν όπως αναγράφεται η χώρα προέλευση του κρέατος.

Πηγή: libertygb.org.uk
 
 

Δειτε Επισης