Συνεργασία CIM με τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων (ΣΔΚ)

Σε συμφωνία προχώρησαν το CIM και ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου (ΣΔΚ) όσον αφορά την κατάρτιση των μελών του ΣΔΚ.

Συγκεκριμένα, το CIM ανάλαβε την κατάρτιση και επιμόρφωση μελών του ΣΔΚ σε θέματα που αφορούν το Digital Marketing.


Το πρόγραμμα «Βασικές Αρχές και Πρακτική Εφαρμογή του Digital Marketing στην Κύπρο» διάρκειας 12 ωρών πραγματοποιήθηκε το διήμερο 28/2-01/03 στις εγκαταστάσεις του CIM στη Λευκωσία. 


Το πρόγραμμα έδωσε στην ευκαιρία σε 20 στελέχη κυπριακών επιχειρήσεων να ενημερωθούν για τις τελευταίες τάσεις στο Digital Μάρκετινγκ και συζητήσουν τρόπους εφαρμογής των εργαλείων που προσφέρει το Digital Μάρκετινγκ στην στρατηγική των επιχειρήσεών τους. Η επιλογή του CIM από τον ΣΔΚ αποδεικνύει για ακόμα μια φορά τον πρωτοποριακό χαρακτήρα του CIM στην κατάρτιση των κυπριακών επιχειρήσεων.
 

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού IN Business: Τα δώδεκα από τα μεγαλύτερα κέντρα αποθήκευσης της Κύπρου
ΡΙΚ: Στον... αέρα ο Θανάσης Τσώκκος-Τέθηκε σε διαθεσιμότητα, εξετάζονται καταγγελίες εις βάρος του
Πράσινο και ψηφιακό το μέλλον των συναλλαγών-Η Ελληνική Τράπεζα στήριξε και φέτος το Reflect Festival
Στα €2,3 εκ. ο προϋπολογισμός για σχέδιο επιδότησης εξοπλισμού νοσηλευτηρίων
Προς επανεκδίκαση υπόθεση προστίμου από Επ. Κεφαλαιαγοράς-Χωρίς αιτιολόγηση η πρωτόδικη απόφαση
Κοινωνικές επιχειρήσεις στην Κύπρο: Αναδυόμενες ευκαιρίες και προκλήσεις
Τα Carob Awards αναζητούν «Ιστορίες για ΤΕΡΑΤΣΙΟΥΣ»
Με απόλυτη επιτυχία το ετήσιο οικονομικό φόρουμ του CFA Society Cyprus
Συμφωνία συνεργασίας ΚΕΒΕ-EU SME Centre δημιουργεί νέες ευκαιρίες για τις τοπικές επιχειρήσεις
Αλέξης Βαφεάδης: Σημαντική η αύξηση της αεροπορικής συνδεσιμότητας της Κύπρου