powered by

Συνεργασία CIM με τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων (ΣΔΚ)

Σε συμφωνία προχώρησαν το CIM και ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου (ΣΔΚ) όσον αφορά την κατάρτιση των μελών του ΣΔΚ.

Συγκεκριμένα, το CIM ανάλαβε την κατάρτιση και επιμόρφωση μελών του ΣΔΚ σε θέματα που αφορούν το Digital Marketing.


Το πρόγραμμα «Βασικές Αρχές και Πρακτική Εφαρμογή του Digital Marketing στην Κύπρο» διάρκειας 12 ωρών πραγματοποιήθηκε το διήμερο 28/2-01/03 στις εγκαταστάσεις του CIM στη Λευκωσία. 


Το πρόγραμμα έδωσε στην ευκαιρία σε 20 στελέχη κυπριακών επιχειρήσεων να ενημερωθούν για τις τελευταίες τάσεις στο Digital Μάρκετινγκ και συζητήσουν τρόπους εφαρμογής των εργαλείων που προσφέρει το Digital Μάρκετινγκ στην στρατηγική των επιχειρήσεών τους. Η επιλογή του CIM από τον ΣΔΚ αποδεικνύει για ακόμα μια φορά τον πρωτοποριακό χαρακτήρα του CIM στην κατάρτιση των κυπριακών επιχειρήσεων.
 

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Εννέα κορυφαίες εταιρείες με έδρα την Κύπρο που υιοθέτησαν εργαλεία AI
Η ενεργειακή μετάβαση της Κύπρου και ο δρόμος για ένα ανθεκτικό και βιώσιμο μοντέλο ανάπτυξης
Familychef: Πλάνα...διατροφής και μια εταιρεία που έχει ως στόχο οι πελάτες της να μάθουν να τρώνε σωστά
Έτσι θα διαμορφωθεί ο χώρος που δεσπόζει το ιστορικό εργοστάσιο της ΚΕΑΝ στη Λεμεσό (photos)
Αλ. Ιωσηφίδης: Ευεργετική για την κυπριακή ναυτιλία η ένταξη στη ζώνη Σένγκεν-Επιπρόσθετο κίνητρο στη φαρέτρα μας
Stoiximan και Απόλλων Λεμεσού στο πλευρό της τρίτης ηλικίας με ουσιαστική στήριξη στο Αλεξάνδρειο Μέλαθρο
Προχωρά στη δημιουργία δικτύου εγκαταστάσεων διαχείρισης δημοτικών αποβλήτων το Τμήμα Περιβάλλοντος
Επενδύει στη δημιουργία ενός καλύτερου αύριο ο ΣΕΛΚ-Εκδήλωση με επίκεντρο την δεντροφύτευση και την βιωσιμότητα
Κατέβασε εκ νέου τα επιτόκια της, αλλά δεν δεσμεύεται για την πορεία που θα ακολουθήσουν στο μέλλον η ΕΚΤ
Νέα μείωση επιτοκίου από την Τράπεζα Κύπρου με αντίκτυπο σε 12.000 δανειολήπτες-Στο 2,40% από 2,65%