powered by

Συνεργασία CIM με τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων (ΣΔΚ)

Σε συμφωνία προχώρησαν το CIM και ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου (ΣΔΚ) όσον αφορά την κατάρτιση των μελών του ΣΔΚ.

Συγκεκριμένα, το CIM ανάλαβε την κατάρτιση και επιμόρφωση μελών του ΣΔΚ σε θέματα που αφορούν το Digital Marketing.


Το πρόγραμμα «Βασικές Αρχές και Πρακτική Εφαρμογή του Digital Marketing στην Κύπρο» διάρκειας 12 ωρών πραγματοποιήθηκε το διήμερο 28/2-01/03 στις εγκαταστάσεις του CIM στη Λευκωσία. 


Το πρόγραμμα έδωσε στην ευκαιρία σε 20 στελέχη κυπριακών επιχειρήσεων να ενημερωθούν για τις τελευταίες τάσεις στο Digital Μάρκετινγκ και συζητήσουν τρόπους εφαρμογής των εργαλείων που προσφέρει το Digital Μάρκετινγκ στην στρατηγική των επιχειρήσεών τους. Η επιλογή του CIM από τον ΣΔΚ αποδεικνύει για ακόμα μια φορά τον πρωτοποριακό χαρακτήρα του CIM στην κατάρτιση των κυπριακών επιχειρήσεων.
 

Δειτε Επισης

Προγράμματα €293 εκ. για ανάπτυξη καινοτομίας από Έφορο Ελέγχου Κρατικών Ενισχύσεων
Η PIN-UP Global υποστήριξε το Leadership & HR Management Conference
Mindset Talks 7: Ένα διήμερο συνέδριο προσωπικής και επιχειρηματικής ανάπτυξης και δικτύωσης στην Πάφο
Η εξέλιξη της S. Kaniklides (Cyprus) Limited από την ίδρυσή της μέχρι σήμερα
Podcast series: Ο ρόλος των τμημάτων HR στην πρόληψη προβληματικών συμπεριφορών στους εργαζομένους (video)
Podcast series: Η ενασχόληση με το στοίχημα και τα τυχερά παιχνίδια αποτελεί ζήτημα δημόσιας υγείας (video)
Podcast series: EAΣ και ΣΠΑΒΟ ενώνουν δυνάμεις για πρόληψη προβληματικών συμπεριφορών (video)
Podcast series ΕΑΣ: Ασφάλεια, ο αληθινός ήρωας σε κάθε παιχνίδι (video)
ΚΕΒΕ: Αδικαιολόγητη και ετσιθελική η απεργία των γιατρών στα δημόσια νοσηλευτήρια
Ανανέωσαν τη συνεργασία τους CMMI και Alexander College