Ποιο το μέλλον των Frosties μετά από 60 χρόνια;
11:21 - 25 Φεβρουαρίου 2013
Σύμφωνα με το περιοδικό Grocver το μέλλον των δημητριακών Frosties, του «Tony the Tiger» είναι αβέβαιο μετά από χρόνια παρουσίας στην παγκόσμια αγορά. Πέρσι μάλιστα, γιόρτασε τα 60ά του γενέθλια. Η Kellogg’s πάντως, κοιτάζει την επιλογή μείωσης του περιεχομένου της ζάχαρης στα συγκεκριμένα δημητριακά.
Σε έρευνα του Grocer διαφάνηκε ότι η Kellogg’s δεν επενδύει στην παραδοσιακή διαφήμιση των Frosties από το 2010, όταν τότε είχε ξοδέψει £1.1 εκ. Πέρσι, οι πωλήσεις τους έπεσαν κατά 6,6%, στα £29 εκ.
Παρόλα αυτά, τα Frosties παραμένουν ένα ουσιαστικό brand για την γκάμα των Kellogg’s παρά τις ανησυχίες που εκφράστηκαν. Όπως είπε ο marketing director της Kellogg’s Pete Harrison, η δυσκολία έγκειται στο πως θα αναζωογονηθεί το προϊόν. Παραδέχτηκε ότι μια καλή επιλογή θα μπορούσε να αποτελέσει η μείωση της ζάχαρης στο προϊόν, ώστε να μπορέσει να διαφημιστεί και πάλι με βασικό αποδέχτη τα παιδιά στο Kids TV, όπως έγινε και με τα Honey Loοps, αν και αυτό ήταν κάτι που δοκιμάστηκε ανεπιτυχώς πριν από μερικά χρόνια. Όπως είπε, εξοικονομήθηκαν χρήματα από τη διαφήμιση των δημητριακών Frosties, τα οποία χρησιμοποιήθηκαν στη διαφήμιση άλλων δημητριακών της εταιρείας όπως, τα All Bran, Krave, Mini Max και Special K.
Στην Κύπρο τα δημητριακά της Kellogg’s διανέμονται από την Argosy Trading. Όπως δήλωσε ο marketing manager Αντώνης Αντωνίου, η στρατηγική που ακολουθείται εδώ και μερικά χρόνια από την εταιρεία είναι όπως τα Frosties να μην διαφημίζονται καθόλου στην Ευρώπη. «Παρόλα αυτά εξακολουθεί να είναι ένα πολύ αγαπητό προϊόν στα παιδιά» , τόνισε, σημειώνοντας ότι ανέκαθεν πολιτική της Kellogg’s είναι να γίνονται ενέργειες προς βελτίωση των brands της. Να σημειωθεί ότι στην Κύπρο τα δημητριακά Kellogg’s κατέχουν μερίδιο αγοράς περίπου 60%.