Social commerce: Fad or opportunity?
09:40 - 22 Φεβρουαρίου 2013
Το επόμενο βήμα του e-Commerce είναι το Social Commerce, όπως εκτιμούν οι ειδικοί. Τι σημαίνει όμως αυτό για τις επιχειρήσεις και πόσο έτοιμες είναι; Ποια είναι η επιχειρηματική ευκαιρία που παρουσιάζεται και πώς μπορούν να την αδράξουν; Πώς μετράται το ROI της επένδυσης στα Social Media; Την απάντηση δίνει ο Νίκος Αναγνώστου, Partner στη Scicada στο 5ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου, που θα πραγματοποιηθεί στις 14 Μαρτίου 2013 στο ξενοδοχείο Hilton Park (Λευκωσία).
Ο Nίκος Αναγνώστου «τρυπώνει» στο χώρο των social media και βοηθά στη κατανόηση του ερωτήματος «Social Commerce: Fad or opportunity?» αναλύοντας τις τελευταίες τάσεις στο χώρο, τις διαθέσιμες στρατηγικές υιοθέτησης των social media μέσω πρακτικών παραδειγμάτων. Ο Νίκος Αναγνώστου είναι επίσης εισηγητής στο Ινστιτούτο Επικοινωνίας Ελλάδος στο αντικείμενο του social media marketing ενώ συχνά αρθρογραφεί στο blog metablogging.gr, που είναι από τα λίγα ελληνικά blog με αποκλειστικό θεματικό αντικείμενο τα social media, το web 2.0 και την επιχειρηματικότητα.
Δηλώστε συμμετοχή τώρα στο 5ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου και μάθε όλα όσα πρέπει για το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Το συνέδριο απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις όλων των κλάδων της οικονομίας και ιδιαιτέρα σε: Γενικούς διευθυντές, διευθυντές και λειτουργούς μάρκετινγκ, πωλήσεων και πληροφορικής και σε όσους ενδιαφέρονται να ενημερωθούν για το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Οργανωτής: ΙΜΗ. Χορηγός: Powersoft Computer Solutions Ltd. Χορηγοί επικοινωνίας: το περιοδικό IN Business, το πρώτο business portal της Κύπρου, inbusinessnews.com και το SIGMALIVE.COM. Υποστηρικτής: Electra Hotels & Resorts. Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές επικοινωνήστε στο τηλ: 22505555, φαξ: 22679820, www.imh.com.cy, events@imh.com.cy