Playstation 4: Έδειξαν μόνο τον μοχλό

Τα βασικά στοιχεία της επόμενης γενιάς του Playstation παρουσίασε η Sony, προαναγγέλλοντας εντός του έτους μία νέα κονσόλα που -εκτός από έναν πανίσχυρο επεξεργαστή- θα δίνει βάρος στο «ζωντανό» μοίρασμα αρχείων και διαδραστικών εμπειριών, θα επιτρέπει στους χρήστες να παίζουν με streaming παιχνίδια από το «Σύννεφο» και θα έχει ανάλογης καινοτομίας χειριστήριο με πεδίο αφής και κάμερα με ακριβέστερη αίσθηση του βάθους.

Η Sony παρέλειψε πάντως να δείξει την ίδια την κονσόλα του Playstation 4, και δεν έδωσε ημερομηνία κυκλοφορίας -περιοριζόμενη μόνο στο ότι θα είναι διαθέσιμο στο τέλος του χρόνου. Η εταιρεία επίσης δεν ανακοίνωσε την τιμή του.

Ο σχεδιασμός της νέας κονσόλας δίνει βάρος στη συνδεσιμότητα, στοχεύοντας στον μηδενισμό του χρόνου κατεβάσματος και ο χρήστης θα μπορεί να παίζει παιχνίδια ενώ κατεβάζει άλλους τίτλους ή μοιράζεται περιεχόμενο με άλλους χρήστες.

Η ίδια η κονσόλα, εκτός από την πρόσβαση στο «Σύννεφο», θα μπορεί να συνδέεται και με άλλες φορητές συσκευές του χρήστη, όπως ταμπλέτες και smartphone, τα οποία θα μπορούν να λειτουργούν ως δεύτερη οθόνη.

Η μνήμη του επόμενου Playstation θα μετρά 8 GB και θα μπορεί να δίνει άμεση πρόσβαση με streaming σε περιεχόμενο παιχνιδιών του Playstation Vita. Η εξ αποστάσεων χρήση παιχνιδιών θα γίνεται με το νέο χαρακτηριστικό «Remote Play».

Το δίκτυο του Playstation θα επιτρέπει επίσης πρόσβαση στις υπηρεσίες βίντεο και μουσικής της Sony, όπως και (με συνδρομή) στο Netflix, Hulu και το Amazon -αλλά και στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.

Το χειριστήριο της νέας κονσόλας, Dualshock 4, ήταν και το μόνο μέρος του «σώματος» της νέας κονσόλας που εμφανίστηκε στην παρουσίαση της Τετάρτης: Εκτός από την κάμερα ακριβείας, θα έχει και πεδίο αφής και πλήκτρο για άμεσο ανέβασμα στοιχείων στο δίκτυο.

Η παρουσίαση το βράδυ της Τετάρτης στη Νέα Υόρκη έγινε με τα νέα παιχνίδια Drive Club, The Witness και Killzone: Shadow Fall.

Το Playstation 4 θα διαδεχτεί την προηγούμενη κονσόλα της Sony, ηλικίας ήδη επτά ετών. Η παρουσίασή του την Τετάρτη έγινε, όπως σημειώνει το Reuters, και με το βλέμμα στη Microsoft η οποία αναμένεται να παρουσιάσει το καινούριο XBox τον Ιούνιο.

Και οι τρεις μεγάλοι στις κονσόλες (μαζί τη Nintendo και το Wii της) προσπαθούν να ενισχύσουν τη θέση τους στον τομέα της συνδεσιμότητας και να δώσουν τη δυνατότητα όλο και πιο πολύπλευρης χρήσης, επεκτείνοντας τη παρουσία των συσκευών στα πεδία των υπηρεσιών ταινιών, μουσικής και μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Η απειλητική άνοδος των τάμπλετ στο πεδίο των παιχνιδιών συνιστά μία επιπλέον πρόκληση για τις κονσόλες.

από in.gr

Δειτε Επισης

Ο όρος «ψηφιακή πολιτότητα» και η «Σύνοδος για την Συμμετοχική Ψηφιακή Πολιτότητα»
PLATX: Μνημόνιο συνεργασίας με e& Egypt-Πού θα εστιάσει και τι υπογραμμίζει η συγκεκριμένη κίνηση
Το IN Business TV στο μεγάλο τεχνολογικό γεγονός Huawei Connect 2024 στο Παρίσι (video & pics)
AWS: Οι δυνατότητες του cloud, η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη και η επένδυση μεγατόνων στις ΑΠΕ
Human Centric: Αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης σε καινοτόμα προγράμματα κατάρτισης
Πώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Στις εγκαταστάσεις της Dynamic Works ο Επικεφαλής Επιστήμονας
Primetel Business Networking Event: Ο έμπιστος συνεργάτης της σύγχρονης κυπριακής επιχείρησης (video)
Στο διεθνές συνέδριο για θέματα τεχνολογίας «Tallinn Digital Summit» ο Ν. Δαμιανού-Σειρά επαφών στην Εσθονία
Παρουσίασε σε «Διπλωματικό Σαλόνι» στο Ισραήλ το οικοσύστημα έρευνας και καινοτομίας της Κύπρου ο Σκουρίδης