Jumbo: 56.5εκ. τα κέρδη εξαμήνου

Στα 56,45 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν τα καθαρά κέρδη του ομίλου της Jumbo στο εξάμηνο έναντι καθαρών κερδών 57,77 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους.

Αναλυτικά όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της Jumbo:

H αξιοπρέπεια, η συνοχή και η αλληλεγγύη της Ελληνικής Οικογένειας σε περιόδους κρίσης, απεικονίζονται στα μεγέθη και τις λογιστικές καταστάσεις που δημοσιεύει σήμερα, ο Όμιλος καταστημάτων Jumbo, η μεγαλύτερη εταιρεία λιανικού εμπορίου παιχνιδιών, ειδών bebe, παιδικού βιβλιοχαρτοπωλείου και συναφών προϊόντων στην Ελλάδα.

Η χώρα βιώνει τη χειρότερη οικονομική κρίση της πρόσφατης ιστορίας της, οι Έλληνες καταναλωτές διαθέτουν πολύ μικρότερα ποσά για την κάλυψη των αναγκών τους και τα καταστήματα Jumbo προσαρμόσθηκαν στις ανάγκες της ελληνικής οικογένειας.

Ο κύκλος εργασιών παρουσιάζει μικρή αύξηση που οφείλεται και στη σημαντική ενίσχυση πωλήσεων των καταστημάτων της Βουλγαρίας καθώς και των καταστημάτων σε χώρες που η εταιρεία έχει συνάψει συμβάσεις εμπορικής συνεργασίας (Αλβανία και Σκόπια). Η κερδοφορία του Ομίλου, αν και σημαντικά καλύτερη από τις προβλέψεις της διοίκησης, αντικατοπτρίζει τη νέα κοινωνική πραγματικότητα σε Ελλάδα και Κύπρο.

Δειτε Επισης

Οι Υπεραγορές Αλφαμέγα εξαγοράζουν το Foody Market-Θα λειτουργεί υπό την επωνυμία Alphamega Express
Γίνε Παλαιοντολόγος για μια ημέρα στο Kings Avenue Mall
Στο μικροσκόπιο της ΕΠΑ η εξαγορά των πολυκαταστημάτων ERA από την Gencom
Μειώθηκαν οι εμπορικές συναλλαγές μέσω Πράσινης Γραμμής το 2024
Χ.Α. Παπαέλληνας Εμπορική: Επεκτείνει και ενδυναμώνει τη συνεργασία της με το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
Στην William Grant & Sons «The Famous Grouse» και «Naked Malt»-Στην κυπριακή αγορά από την Laiko Cosmos Trading
Πότε ανοίγει ξανά η πύλη καταχώρησης των 260 αιτήσεων για την ηλεκτροκίνηση-Πού κυμαίνοντα τα ποσά των χορηγιών
Υπευθυνότητα και συμμόρφωση: Ο ρόλος των καταστημάτων διαρκούς εξυπηρέτησης στην προστασία των ανήλικων καταναλωτών
Πέντε συγκεκριμένες εισηγήσεις από ΣΕΜΗΟ για ουσιαστική και αποτελεσματική μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση
Ένα «e-kalathi» στη μέγγενη της αγοράς που απογοήτευσε λιανέμπορους και καταναλωτές