powered by

Διαφήμιση του ΚΟΤ στο CNN

Με το τέλος της καλοκαιρινής περιόδου αλλά και του 2013 ο ΚΟΤ προωθεί το τουριστικό προϊόν της Κύπρου μέσω καμπάνιας που τρέχει σε διεθνή δίκτυα μεταξύ των οποίων και το διεθνές, ειδησεογραφικό κανάλι CNN.

Όπως και πέρσι έτσι και φέτος ο ΚΟΤ επιλέγει τις διαφημίσεις της τελευταίας στιγμής που παρέχοντας σε καλές τιμές και ξοδεύει χρήματα από το διαφημιστικό μπάτζετ που απομένουν από το όλον της χρονιάς που εκπνέει.

Πάντως, σε σύγκριση με καμπάνιες άλλων χωρών ή περιοχών του πλανήτη η διαφήμιση του ΚΟΤ ξεχωρίζει και για την ποιότητα παραγωγής αλλά και για τα μηνύματά της, αφού δεν εγκλωβίζεται στο κοινότοπο: «Visit Cyprus» που χρησιμοποιούν πάμπολλες χώρες για ανάλογες καμπάνιες τους.

 

Δειτε Επισης

Προγράμματα €293 εκ. για ανάπτυξη καινοτομίας από Έφορο Ελέγχου Κρατικών Ενισχύσεων
Η PIN-UP Global υποστήριξε το Leadership & HR Management Conference
Mindset Talks 7: Ένα διήμερο συνέδριο προσωπικής και επιχειρηματικής ανάπτυξης και δικτύωσης στην Πάφο
Η εξέλιξη της S. Kaniklides (Cyprus) Limited από την ίδρυσή της μέχρι σήμερα
Podcast series: Ο ρόλος των τμημάτων HR στην πρόληψη προβληματικών συμπεριφορών στους εργαζομένους (video)
Podcast series: Η ενασχόληση με το στοίχημα και τα τυχερά παιχνίδια αποτελεί ζήτημα δημόσιας υγείας (video)
Podcast series: EAΣ και ΣΠΑΒΟ ενώνουν δυνάμεις για πρόληψη προβληματικών συμπεριφορών (video)
Podcast series ΕΑΣ: Ασφάλεια, ο αληθινός ήρωας σε κάθε παιχνίδι (video)
ΚΕΒΕ: Αδικαιολόγητη και ετσιθελική η απεργία των γιατρών στα δημόσια νοσηλευτήρια
Ανανέωσαν τη συνεργασία τους CMMI και Alexander College