powered by

Διαφήμιση του ΚΟΤ στο CNN

Με το τέλος της καλοκαιρινής περιόδου αλλά και του 2013 ο ΚΟΤ προωθεί το τουριστικό προϊόν της Κύπρου μέσω καμπάνιας που τρέχει σε διεθνή δίκτυα μεταξύ των οποίων και το διεθνές, ειδησεογραφικό κανάλι CNN.

Όπως και πέρσι έτσι και φέτος ο ΚΟΤ επιλέγει τις διαφημίσεις της τελευταίας στιγμής που παρέχοντας σε καλές τιμές και ξοδεύει χρήματα από το διαφημιστικό μπάτζετ που απομένουν από το όλον της χρονιάς που εκπνέει.

Πάντως, σε σύγκριση με καμπάνιες άλλων χωρών ή περιοχών του πλανήτη η διαφήμιση του ΚΟΤ ξεχωρίζει και για την ποιότητα παραγωγής αλλά και για τα μηνύματά της, αφού δεν εγκλωβίζεται στο κοινότοπο: «Visit Cyprus» που χρησιμοποιούν πάμπολλες χώρες για ανάλογες καμπάνιες τους.

 

Δειτε Επισης

Investopia Global Mediterranean Forum: Πραγματοποιείται στην Κύπρο και ανοίγει νέες επενδυτικές προοπτικές
Σε συνάντηση εργασίας της ηγεσίας της BusinessEurope με την Ursula von der Leyen ο πρόεδρος της ΟΕΒ Γιώργος Παντελίδης
Ανδρέας Νεοφύτου: Έτσι θα ενισχύσει την θέση της ως παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος η Κύπρος-To όραμά μου για το ΚΝΕ
Στην Τόχνη βρέθηκαν ερευνητές/τριες για διεθνές συνέδριο με θέμα το franchising
Υπουργείο Ενέργειας: Διαγωνισμός για τα Ευρωπαϊκά Βραβεία Προώθησης της Επιχειρηματικότητας 2025
Η διάκριση της Advanced Automation Systems στα Βραβεία Καινοτομίας της ΟΕΒ (vid)
Athlos Capital: Σύμβουλος και επικεφαλής συντονιστής της έκδοσης ομολόγου Tier 2 της HD Insurance PLC ύψους €20 εκατ.
Κάτι...ψήνεται στο Ολυμπιακό Μέγαρο από την ΚΟΕ-Ένα gala dinner με ένα ξεχωριστό επισκέπτη στο τραπέζι
Ο νοσηλευτής του Ογκολογικού Τράπεζας Κύπρου Γεώργιος Φαντούσης κολυμπά για την ελπίδα
Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας Τροφίμων-Η επιστήμη σε δράση