powered by

Διαφήμιση του ΚΟΤ στο CNN

Με το τέλος της καλοκαιρινής περιόδου αλλά και του 2013 ο ΚΟΤ προωθεί το τουριστικό προϊόν της Κύπρου μέσω καμπάνιας που τρέχει σε διεθνή δίκτυα μεταξύ των οποίων και το διεθνές, ειδησεογραφικό κανάλι CNN.

Όπως και πέρσι έτσι και φέτος ο ΚΟΤ επιλέγει τις διαφημίσεις της τελευταίας στιγμής που παρέχοντας σε καλές τιμές και ξοδεύει χρήματα από το διαφημιστικό μπάτζετ που απομένουν από το όλον της χρονιάς που εκπνέει.

Πάντως, σε σύγκριση με καμπάνιες άλλων χωρών ή περιοχών του πλανήτη η διαφήμιση του ΚΟΤ ξεχωρίζει και για την ποιότητα παραγωγής αλλά και για τα μηνύματά της, αφού δεν εγκλωβίζεται στο κοινότοπο: «Visit Cyprus» που χρησιμοποιούν πάμπολλες χώρες για ανάλογες καμπάνιες τους.

 

Δειτε Επισης

Ενημέρωσαν το κοινό για τεχνητή νοημοσύνη και ψηφιακή μετάβαση στον χώρο εργασίας
Eκδήλωση από CNP Ασφαλιστική-Ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και της ψηφιακής μετάβασης στην εργασία
Εκδήλωση για το έργο SAIEnG: Έξυπνες λύσεις ενέργειας με την αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης
Η Ablebook ενισχύει την προσβασιμότητα σε τέσσερα πρατήρια Fill n Go μέσω νέας συνεργασίας
Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Κυπριακού Συνδέσμου Ποιότητας
«Women in STEAM»: Οι τρεις εξέχουσες προσωπικότητες που θα μιλήσουν στο συνέδριο της Cyta
Η έρευνα SheSTEAM παρουσιάζεται στο συνέδριο της Cyta «Women in STEAM»
Όμιλος Λανίτη και Cyprus Seeds επενδύουν στην εμπορευματοποίηση της επιστημονικής έρευνας και καινοτομίας
Πάει Πολωνία η Μαρίνα Χατζημανώλη... Σειρά επαφων με ναυτιλιακές εταιρείες για προώθηση του κυπριακού νηολογίου
Υιοθετήστε μια Κυψέλη: «Bee-come a hero» για τις μέλισσες και το περιβάλλον με αυτή την ομαδική δραστηριότητα