powered by

Dolphin: Αναμένοντας τους Κινέζους να πληρώσουν

Σε αναμονή της καταβολής των χρημάτων από την εταιρεία China Glory International Investment Group έναντι της εξαγοράς του project Venus Rock στην περιοχή Χα Ποτάμι τον περασμένο Μάιο, βρίσκεται ακόμη η εταιρεία Aristo, σύμφωνα με ανακοίνωση.

Με βάση τη συμφωνία, η China Glory θα κατέβαλλε το ποσό των 241 εκατομμυρίων ευρώ τον περασμένο Αύγουστο, ωστόσο αυτό ακόμη εκκρεμεί.

Στην ανακοίνωση της Dolphin Capital, η οποία κατέχει το 49,8% της Aristo, αναφέρεται ότι η China Glory διαβεβαίωσε ότι θα συμμορφωθεί με τους όρους πληρωμής της σύμβασης και ότι επένδυσε επιπλέον €5 εκ. στο σχεδιασμό του έργου που υπεγράφη στις 17 Μαΐου 2013.

Όπως υποστηρίζει η κινεζική εταιρεία, βρίσκεται στα τελικά σχέδια για να ληφθεί έγκριση όσον αφορά τους κινέζικους κανονισμούς ελέγχου συναλλάγματος, που εμποδίζουν τη μεταφορά των χρημάτων.

Παρόλο που τα €5 εκ. κατάθεση από την China Glory και η επιπρόσθετη επένδυση επιβεβαιώνουν τη συνεχιζόμενη δέσμευση της στο έργο, ποσό €241 εκ. που έπρεπε να πληρωθεί στις 21 Αυγούστου 2013, ακόμη εκκρεμεί. 

Η καθυστέρηση πληρωμής έχει ποινή 6% ανά έτος, αναφέρει η Dolphin σε ανακοίνωση που εξέδωσε.

Η πώληση του Venus Rock Estates ανακοινώθηκε στις 20 Μαΐου.

Δειτε Επισης

Μεγάλη πρόοδος στην ταχύτητα εξέτασης πολεοδομικών αιτήσεων από ΕΟΑ Αμμοχώστου-Τι δείχνουν τα στοιχεία
Δυναμική παρουσία GoGordian στο 7ο Doing Business with Cyprus Summit στο Τελ Αβίβ
Ακίνητα στην Πάφο: Γιατί το μέγεθος, το ύψος και οι παροχές έχουν σημασία
Καθυστερήσεις στην έκδοση πολεοδομικών αδειών και πολεοδομικών ελέγχων συζήτησαν ΕΒΕΛ-ΕΟΑ Λάρνακας
Η ακμάζουσα αγορά ακινήτων της Λευκωσίας και το top 5 των ακριβότερων συναλλαγών
Πράσινο Υπουργικού για καταβολή εφάπαξ ποσού χορηγίας σε μη συμμετέχοντες δικαιούχους του Σχεδίου «κτίΖΩ»
Horizon Towers: Σε διαβούλευση η ανάπτυξη μαμούθ που θα αναβαθμίσει την περιοχή των διυλιστηρίων Λάρνακας
Στα 18 εκατ. το κόστος για την ανέγερση των γηπέδων της ΚΟΠ στον Κόρνο-Τα χρονοδιαγράμματα του έργου
Κ. Κωνσταντή: Δεν μπορούμε να μιλάμε για βιώσιμη κινητικότητα όσο τα αστικά μας κέντρα λειτουργούν ως πάρκινγκ
Πάει Ολομέλεια η πρόταση για εγκλωβισμένους αγοραστές... Αναμένεται να λύσει σε μεγάλο βαθμό το ζήτημα