Κeanita: Λανσάρει το νέο e-shop της

Το ολοκαίνουριο e- shop της λανσάρει η Κeanita προσφέροντας πρωτότυπες ιδέες και εξατομικευμένες λύσεις και παιδικά πάρτι.
Τα προϊόντα έχουν δημιουργηθεί ειδικά για το e-shop από την ομάδα της Κeanita. Θεματικές προσκλήσεις, μπαλόνια, γιρλάντες, αφίσες, διακοσμητικά και πολλά.
Στο e-shop υπάρχουν ακόμα σχολικά είδη, είδη γραφείου, αλλά και συλλεκτικά-χειροποίητα γλυπτά από τη γλύπτρια Μιχαέλλα.

Η Brand Manager της KEANITA, Μαρία Οδυσσέως, εξηγεί το σκεπτικό πίσω από τη δημιουργία του e-shop: «Η ΚΕΑΝΙΤΑ έχει αγαπηθεί από μικρούς και μεγάλους, έγινε cult και σύμβολο ανεμελιάς, γιορτής και διασκέδασης. Δεν είναι τυχαίο που εδώ και δεκαετίες είναι συνυφασμένη με κάθε παιδικό πάρτι. Τώρα ήρθε η στιγμή να πάμε ένα βήμα παρακάτω, να φέρουμε τη φαντασία και τη δημιουργικότητα στο πάρτι γενεθλίων, αλλά και να αλλάξουμε ολόκληρη την καθημερινότητα μικρών και μεγάλων, με πρωτότυπα, παιχνιδιάρικα προϊόντα».
 

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών