Powered by

Nestle: Καμπάνια προβολής της Ελλάδας

Σε μια προσπάθεια προώθησης της ελληνικότητας και των ελληνικών περιοχών, το εμφιαλωμένο νερό Κορπή που ανήκει στην Nestle Ελλάδας σε συνεργασία με την οργάνωση «Alliance for Greece», πραγματοποιεί καμπάνια προβολής 6 ελληνικών τουριστικών προορισμών. 
 
Ο στόχος της πρωτοβουλίας είναι να ενισχύσει την προσέλκυση τουρισμού στην Ελλάδα, αλλά ταυτόχρονα να ενδυναμώσει τους δεσμούς των Ελλήνων με τους ελληνικούς προορισμούς και το ελληνικό ποιοτικό νερό. Στο πλαίσιο της καμπάνιας αυτής τα μπουκάλια Κορπή 0,5 lt και 1,5lt κυκλοφορούν με ανανεωμένη εμφάνιση. Κάθε μία από τις ετικέτες των μπουκαλιών φιλοξενεί έναν ελληνικό προορισμό. 
 

Δειτε Επισης

Νίκος Παπαθανάσης: Μια ακόμη διεθνής αντικειμενική αναγνώριση η αναβάθμιση από Standard & Poor’s
Νέα αναβάθμιση της ελληνικής οικονομίας από S&P-Σε ΒΒΒ με σταθερές προοπτικές το ελληνικό αξιόχρεο
Στις αγορές για άντληση €250 εκατ. το ελληνικό δημόσιο με δεκαετές ομόλογο
Στο 2,4% ο πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Μάρτιο-«Άλμα» 54,5% στο αέριο, «βουτιά» 23,3% στο λάδι
Στα €5,26 δις το εμπορικό έλλειμμα το πρώτο δίμηνο στην Ελλάδα-Μειώθηκε κατά 5,6%
Κ. Μητσοτάκης: Η Ελλάδα είναι υπέρ της ενιαίας αντίδρασης Ε.Ε. απέναντι στους δασμούς Τραμπ
Πόσο θα επηρεάσουν την Ελλάδα οι δασμοί του Τραμπ-Οι επιπτώσεις στις εξαγωγές, ποιοι κλάδοι επηρεάζονται
Οι ελληνικοί προορισμοί με τη μεγαλύτερη αύξηση απευθείας ξενοδοχειακών προκρατήσεων το 2025
Στο 8,6% υποχώρησε η ανεργία στην Ελλάδα τον Φεβρουάριο
«Επί ποδός» οι μεγάλοι της πληροφορικής στην Ελλάδα για νέα deals–Οι εξαγορές των μικρών