Powered by

Nestle: Καμπάνια προβολής της Ελλάδας

Σε μια προσπάθεια προώθησης της ελληνικότητας και των ελληνικών περιοχών, το εμφιαλωμένο νερό Κορπή που ανήκει στην Nestle Ελλάδας σε συνεργασία με την οργάνωση «Alliance for Greece», πραγματοποιεί καμπάνια προβολής 6 ελληνικών τουριστικών προορισμών. 
 
Ο στόχος της πρωτοβουλίας είναι να ενισχύσει την προσέλκυση τουρισμού στην Ελλάδα, αλλά ταυτόχρονα να ενδυναμώσει τους δεσμούς των Ελλήνων με τους ελληνικούς προορισμούς και το ελληνικό ποιοτικό νερό. Στο πλαίσιο της καμπάνιας αυτής τα μπουκάλια Κορπή 0,5 lt και 1,5lt κυκλοφορούν με ανανεωμένη εμφάνιση. Κάθε μία από τις ετικέτες των μπουκαλιών φιλοξενεί έναν ελληνικό προορισμό. 
 

Δειτε Επισης

ΔΝΤ: Η Ελλάδα θα πετυχαίνει πρωτογενή πλεονάσματα 2,1% του ΑΕΠ έως το 2029
Scope: Οι θετικές προοπτικές της Ελλάδας στηρίζονται από τη μείωση του χρέους
Από τις φθηνότερες χώρες της Ευρώπης στο ψωμί η Ελλάδα-Ο αριθμός των επιχειρήσεων στον κλάδο
Πού βάζει τον πήχη για τις ελληνικές τράπεζες η Goldman Sachs-Πώς επηρεάζουν τα επιτόκια
XA: Ένας επώδυνος χρηματιστηριακός κύκλος 13 και πλέον ετών φαίνεται να ολοκληρώνεται
S&P: Επιβεβαίωσε για την Ελλάδα την επενδυτική βαθμίδα BBB- με θετική προοπτική
Ξεπέρασαν τα 45 δις ευρώ τα ταμειακά διαθέσιμα της Ελλάδας
Fitch Ratings: Πώς η Ελλάδα μειώνει κατά 50 μονάδες το χρέος της
Ελληνικό Δημοσιονομικό Συμβούλιο: Εφικτοί οι στόχοι για τα πρωτογενή πλεονάσματα
Τα τρία «κλειδιά» για την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας-Το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα έως το 2028