Powered by

Nestle: Καμπάνια προβολής της Ελλάδας

Σε μια προσπάθεια προώθησης της ελληνικότητας και των ελληνικών περιοχών, το εμφιαλωμένο νερό Κορπή που ανήκει στην Nestle Ελλάδας σε συνεργασία με την οργάνωση «Alliance for Greece», πραγματοποιεί καμπάνια προβολής 6 ελληνικών τουριστικών προορισμών. 
 
Ο στόχος της πρωτοβουλίας είναι να ενισχύσει την προσέλκυση τουρισμού στην Ελλάδα, αλλά ταυτόχρονα να ενδυναμώσει τους δεσμούς των Ελλήνων με τους ελληνικούς προορισμούς και το ελληνικό ποιοτικό νερό. Στο πλαίσιο της καμπάνιας αυτής τα μπουκάλια Κορπή 0,5 lt και 1,5lt κυκλοφορούν με ανανεωμένη εμφάνιση. Κάθε μία από τις ετικέτες των μπουκαλιών φιλοξενεί έναν ελληνικό προορισμό. 
 

Δειτε Επισης

Στο 2,2% η ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας το α’ τρίμηνο
Στο 10,4% αυξήθηκε η ανεργία στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2025
S&P: Εγκρίνει την πρόωρη εξόφληση δανείων του πρώτου μνημονίου-Θετικές οι προοπτικές κερδοφορίας των ελληνικών τραπεζών
Αύξηση 6,8% στις τιμές διαμερισμάτων στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο-Οι διαφορές ανάμεσα σε νέα και παλαιά
Άνοδος παραγωγής και νέων παραγγελιών το Μάιο στην Ελλάδα
Eπιβεβαίωσε στη βαθμίδα ΒΒΒ με σταθερές προοπτικές το ελληνικό αξιόχρεο o Scope
Στο 8,3% μειώθηκε η ανεργία στην Ελλάδα τον Απρίλιο
UBS: Η ελληνική οικονομία εμφανίζει ισχυρή δυναμική και ανθεκτικότητα-Θετικοί ρυθμοί ανάπτυξης και αποκλιμάκωση χρέους
Γ. Κοντόπουλος: Τα δύο κρίσιμα «παράθυρα» για την αναβάθμιση του ελληνικού Χρηματιστηρίου
Χρηματιστήριο Αθηνών: Το νέο στοίχημα, τα ατού της αγοράς και οι εξωτερικοί κίνδυνοι