Powered by

Nestle: Καμπάνια προβολής της Ελλάδας

Σε μια προσπάθεια προώθησης της ελληνικότητας και των ελληνικών περιοχών, το εμφιαλωμένο νερό Κορπή που ανήκει στην Nestle Ελλάδας σε συνεργασία με την οργάνωση «Alliance for Greece», πραγματοποιεί καμπάνια προβολής 6 ελληνικών τουριστικών προορισμών. 
 
Ο στόχος της πρωτοβουλίας είναι να ενισχύσει την προσέλκυση τουρισμού στην Ελλάδα, αλλά ταυτόχρονα να ενδυναμώσει τους δεσμούς των Ελλήνων με τους ελληνικούς προορισμούς και το ελληνικό ποιοτικό νερό. Στο πλαίσιο της καμπάνιας αυτής τα μπουκάλια Κορπή 0,5 lt και 1,5lt κυκλοφορούν με ανανεωμένη εμφάνιση. Κάθε μία από τις ετικέτες των μπουκαλιών φιλοξενεί έναν ελληνικό προορισμό. 
 

Δειτε Επισης

UBS: Πού βάζει τον πήχη για την ανάπτυξη στην Ελλάδα
Amazon: Ποιοι Έλληνες βρίσκονται πίσω από το mega deal της αμερικανικής εταιρείας στην Ελλάδα
Δυναμικά στον τομέα ΑΠΕ της Ελλάδας με επένδυση σε τρία νέα αιολικά πάρκα μεγάλης κλίμακας η Amazon
Στις αγορές με επανέκδοση δεκαετούς ομολόγου το ελληνικό δημόσιο-Στόχος η άντληση €250 εκ.
Πρόωρη αποπληρωμή δανείων και το 2025 προγραμματίζει η Ελλάδα-Ποιος ο στόχος
Κομισιόν: Η Ελλάδα μηδενίζει το δημοσιονομικό έλλειμμα το 2024-2025
Mε βλέψεις στο εξωτερικό οι ελληνικές τράπεζες-Μειώνονται οι στόχοι των MREL
Πόσο κοστίζει τώρα ένα διαμέρισμα στις ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις-Στις φθηνότερες αγορές η Αθήνα
Θετικό σήμα από Κομισιόν για ελληνική οικονομία-Αβεβαιότητα από την επιβράδυνση της Ευρώπης
Επιδεινώθηκε το οικονομικό κλίμα στην Ελλάδα τον Οκτώβριο-Πού οφείλεται η εξασθένιση