Powered by

Nestle: Καμπάνια προβολής της Ελλάδας

Σε μια προσπάθεια προώθησης της ελληνικότητας και των ελληνικών περιοχών, το εμφιαλωμένο νερό Κορπή που ανήκει στην Nestle Ελλάδας σε συνεργασία με την οργάνωση «Alliance for Greece», πραγματοποιεί καμπάνια προβολής 6 ελληνικών τουριστικών προορισμών. 
 
Ο στόχος της πρωτοβουλίας είναι να ενισχύσει την προσέλκυση τουρισμού στην Ελλάδα, αλλά ταυτόχρονα να ενδυναμώσει τους δεσμούς των Ελλήνων με τους ελληνικούς προορισμούς και το ελληνικό ποιοτικό νερό. Στο πλαίσιο της καμπάνιας αυτής τα μπουκάλια Κορπή 0,5 lt και 1,5lt κυκλοφορούν με ανανεωμένη εμφάνιση. Κάθε μία από τις ετικέτες των μπουκαλιών φιλοξενεί έναν ελληνικό προορισμό. 
 

Δειτε Επισης

Αναβάθμιση προοπτικών της ελληνικής οικονομίας σε θετικές από Fitch-Επιβεβαίωση αξιολόγησης στη βαθμίδα ΒΒΒ-
Ελλάδα: Πρωτογενές πλεόνασμα 5,16 δις στο 4μηνο-7% πάνω από τον στόχο τα έσοδα από φόρους
Eurostat: Οι Έλληνες εργάστηκαν τις περισσότερες ώρες εβδομαδιαίως στην Ε.Ε. το 2024 (γραφήματα)
Διπλό crash test για Ελλάδα-Στο μικροσκόπιο Fitch και Κομισιόν
Κυκλάδες: Ποιος είναι το «σιωπηλό διαμάντι» που λατρεύουν οι Βρετανοί τουρίστες
Οι πέντε απειλές για την ελληνική οικονομία από τον εμπορικό πόλεμο
Στα €18 δις το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα-Πώς ψωνίζουν οι Έλληνες
Το ιδιωτικό χρέος σε πρώτο πλάνο στις προτεραιότητες της ελληνικής κυβέρνησης-Οι σχεδιασμοί
Στο 9% η ανεργία στην Ελλάδα τον Μάρτιο-Στα 4,28 εκατ. οι απασχολούμενοι
Στην Κομισιόν η έκθεση προόδου για την ελληνική οικονομία-Στο 3,6% η αύξηση των πρωτογενών δαπανών