Powered by

Απογείωση διαφημίσεων στο You Tube

Οι διαφημιστές θα δαπανήσουν 5,6 δισ. δολάρια στο YouTube το 2013, με αύξηση 50% και πλέον σε σχέση με την δαπάνη του προηγούμενου έτους, σύμφωνα με έκθεση της εταιρίας ερευνών eMarketer.

Η κατακόρυφη άνοδος συνδέεται με την «έκρηξη» της ιντερνετικής κίνησης μέσω κινητών συσκευών.

Το YouTube δεν κρατά όλα τα έσοδα από τις διαφημίσεις που τρέχουν στο site, παρά πληρώνει μεγάλο ποσοστό στους συνεργάτες του και τους «δημιουργούς περιεχομένου.» Πάντως σύμφωνα με την eMarketer τα καθαρά έσοδα του YouTube θα είναι 1,96 δισ. δολ. όταν αφαιρεθούν τα μερίδια των συνεργατών, καταλαμβάνοντας το 1,7% της συνολικής παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης.

Το YouTube, το οποίο αγόρασε το 2006 η Google προς 1,65 δισ. δολ., έχει πάνω από 1 δισ. επισκέπτες τον μήνα και καταλαμβάνει το 20% του συνόλου των διαφημιστικών δαπανών σε online video στις ΗΠΑ.

από Euro2day

Δειτε Επισης

Στο 100% του ΑΕΠ το βρετανικό δημόσιο χρέος-Για πρώτη φορά από τη δεκαετία ‘60
Bundesbank: Προειδοποιεί για συρρίκνωση της γερμανικής οικονομίας το τρέχον τρίμηνο
Brexit: Ο «έντονος και συνεχιζόμενος αποπνικτικός αντίκτυπος» στη βρετανική οικονομία
Σταθερά στο 50% τα επιτόκια στη Τουρκία-Για έκτο συνεχόμενο μήνα
Αμετάβλητο στο 5% το επιτόκιο της Τράπεζας της Αγγλίας-Πάνω από το στόχο του 2% ο πληθωρισμός
Πτώση των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων στη Γερμανία-Σκιά στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου
Πάουελ: Αφήνει ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα μετά τη μεγάλη περικοπή επιτοκίων
Απειλή για shutdown στις ΗΠΑ-Η Βουλή δεν παρατείνει τον προϋπολογισμό για έξι μήνες
Fed: Μείωσε τα επιτόκια κατά 50 μονάδες βάσης μετά από τέσσερα χρόνια
Η Tupperware ξεκίνησε διαδικασία πτώχευσης-Εδώ και χρόνια η οικονομική κατάσταση της επιχείρησης είχε επηρεαστεί