Απογείωση διαφημίσεων στο You Tube
16:05 - 11 Δεκεμβρίου 2013
Οι διαφημιστές θα δαπανήσουν 5,6 δισ. δολάρια στο YouTube το 2013, με αύξηση 50% και πλέον σε σχέση με την δαπάνη του προηγούμενου έτους, σύμφωνα με έκθεση της εταιρίας ερευνών eMarketer.
Η κατακόρυφη άνοδος συνδέεται με την «έκρηξη» της ιντερνετικής κίνησης μέσω κινητών συσκευών.
Το YouTube δεν κρατά όλα τα έσοδα από τις διαφημίσεις που τρέχουν στο site, παρά πληρώνει μεγάλο ποσοστό στους συνεργάτες του και τους «δημιουργούς περιεχομένου.» Πάντως σύμφωνα με την eMarketer τα καθαρά έσοδα του YouTube θα είναι 1,96 δισ. δολ. όταν αφαιρεθούν τα μερίδια των συνεργατών, καταλαμβάνοντας το 1,7% της συνολικής παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης.
Το YouTube, το οποίο αγόρασε το 2006 η Google προς 1,65 δισ. δολ., έχει πάνω από 1 δισ. επισκέπτες τον μήνα και καταλαμβάνει το 20% του συνόλου των διαφημιστικών δαπανών σε online video στις ΗΠΑ.
από Euro2day