Powered by

Απογείωση διαφημίσεων στο You Tube

Οι διαφημιστές θα δαπανήσουν 5,6 δισ. δολάρια στο YouTube το 2013, με αύξηση 50% και πλέον σε σχέση με την δαπάνη του προηγούμενου έτους, σύμφωνα με έκθεση της εταιρίας ερευνών eMarketer.

Η κατακόρυφη άνοδος συνδέεται με την «έκρηξη» της ιντερνετικής κίνησης μέσω κινητών συσκευών.

Το YouTube δεν κρατά όλα τα έσοδα από τις διαφημίσεις που τρέχουν στο site, παρά πληρώνει μεγάλο ποσοστό στους συνεργάτες του και τους «δημιουργούς περιεχομένου.» Πάντως σύμφωνα με την eMarketer τα καθαρά έσοδα του YouTube θα είναι 1,96 δισ. δολ. όταν αφαιρεθούν τα μερίδια των συνεργατών, καταλαμβάνοντας το 1,7% της συνολικής παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης.

Το YouTube, το οποίο αγόρασε το 2006 η Google προς 1,65 δισ. δολ., έχει πάνω από 1 δισ. επισκέπτες τον μήνα και καταλαμβάνει το 20% του συνόλου των διαφημιστικών δαπανών σε online video στις ΗΠΑ.

από Euro2day

Δειτε Επισης

Handelsblatt: Η Ε.Ε. είναι διατεθειμένη να δεχτεί ενιαίο δασμό 10% από τις ΗΠΑ υπό όρους
Γερμανία: Επιστροφή στην ανάπτυξη το 2025-Τι προβλέπουν οι οικονομολόγοι
Ντε Γκίντος (ΕΚΤ): Περιορισμένος ο κίνδυνος απόκλισης από τον στόχο για τον πληθωρισμό
Oxford Economics: Οι δασμοί δεν θα περιορίσουν τις καταναλωτικές δαπάνες στην Ευρώπη
Ποιες χώρες διαθέτουν τα περισσότερα αποθέματα χρυσού-Οι μεγαλύτερες αγορές και οι μεγαλύτεροι πωλητές
Υιοθετεί το ευρώ τον Ιανουάριο η Βουλγαρία-Γιατί ανησυχούν οι πολίτες
Αφήνει αμετέβλητα τα επιτόκια παρά τις πιέσεις Τραμπ για μειώσεις η Fed
Από τα McDonald’s στην Amazon: Τα μαθήματα που πήρε ο Τζεφ Μπέζος στην πρώτη του δουλειά
Γερμανία: Υποχώρησε στο 2,1% ο πληθωρισμός τον Μάιο
ΔΝΤ: Σημάδια επιβράδυνσης στο εμπόριο, καθώς υποχωρεί ο πανικός των δασμών