Powered by

Απογείωση διαφημίσεων στο You Tube

Οι διαφημιστές θα δαπανήσουν 5,6 δισ. δολάρια στο YouTube το 2013, με αύξηση 50% και πλέον σε σχέση με την δαπάνη του προηγούμενου έτους, σύμφωνα με έκθεση της εταιρίας ερευνών eMarketer.

Η κατακόρυφη άνοδος συνδέεται με την «έκρηξη» της ιντερνετικής κίνησης μέσω κινητών συσκευών.

Το YouTube δεν κρατά όλα τα έσοδα από τις διαφημίσεις που τρέχουν στο site, παρά πληρώνει μεγάλο ποσοστό στους συνεργάτες του και τους «δημιουργούς περιεχομένου.» Πάντως σύμφωνα με την eMarketer τα καθαρά έσοδα του YouTube θα είναι 1,96 δισ. δολ. όταν αφαιρεθούν τα μερίδια των συνεργατών, καταλαμβάνοντας το 1,7% της συνολικής παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης.

Το YouTube, το οποίο αγόρασε το 2006 η Google προς 1,65 δισ. δολ., έχει πάνω από 1 δισ. επισκέπτες τον μήνα και καταλαμβάνει το 20% του συνόλου των διαφημιστικών δαπανών σε online video στις ΗΠΑ.

από Euro2day

Δειτε Επισης

Άνοιγμα Κίνας στην Ευρώπη: Οι σχέσεις με την Ε.Ε. φέρνουν «πολύτιμη σταθερότητα» στην παγκόσμια οικονομία
Ανάπτυξη 0,4% στην ευρωζώνη το πρώτο τρίμηνο-Ποια κράτη ξεχώρισαν
Χρυσός: Διατηρεί τη σταθερότητά του εν μέσω εξελίξεων στο εμπόριο και τις αγορές-Ξεπέρασε και πάλι τις $3.000 η ουγγιά
Γλίτωσε την ύφεση η Γερμανία… Ανάπτυξη 0,2% το α’ τρίμηνο-Οι δασμοί απειλούν τις προοπτικές
ΗΠΑ: Στο έλεος της πολιτικής Τραμπ τα έργα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα
Πρώτα αρνητικά σημάδια από τους δασμούς στην κινεζική οικονομία-Βαρύ πλήγμα στη μεταποίηση τον Απρίλιο
Κίνα: Κατάρτισε «λευκή λίστα» με αμερικανικά προϊόντα που εξαιρούνται από τους δασμούς 125%
Νέα πυρά Τραμπ κατά Πάουελ για τους δασμούς-«Δεν κάνει καλή δουλειά, ξέρω περισσότερα για τα επιτόκια από αυτόν»
Βρετανία: Προχωρά στη θέσπιση ρυθμιστικού πλαισίου για τα κρυπτονομίσματα
ΗΠΑ: Αρνητικό ρεκόρ στο εμπορικό έλλειμμα-Πλήγμα για το ΑΕΠ