Powered by

Απογείωση διαφημίσεων στο You Tube

Οι διαφημιστές θα δαπανήσουν 5,6 δισ. δολάρια στο YouTube το 2013, με αύξηση 50% και πλέον σε σχέση με την δαπάνη του προηγούμενου έτους, σύμφωνα με έκθεση της εταιρίας ερευνών eMarketer.

Η κατακόρυφη άνοδος συνδέεται με την «έκρηξη» της ιντερνετικής κίνησης μέσω κινητών συσκευών.

Το YouTube δεν κρατά όλα τα έσοδα από τις διαφημίσεις που τρέχουν στο site, παρά πληρώνει μεγάλο ποσοστό στους συνεργάτες του και τους «δημιουργούς περιεχομένου.» Πάντως σύμφωνα με την eMarketer τα καθαρά έσοδα του YouTube θα είναι 1,96 δισ. δολ. όταν αφαιρεθούν τα μερίδια των συνεργατών, καταλαμβάνοντας το 1,7% της συνολικής παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης.

Το YouTube, το οποίο αγόρασε το 2006 η Google προς 1,65 δισ. δολ., έχει πάνω από 1 δισ. επισκέπτες τον μήνα και καταλαμβάνει το 20% του συνόλου των διαφημιστικών δαπανών σε online video στις ΗΠΑ.

από Euro2day

Δειτε Επισης

Ανοδικά ξανά οι τιμές πετρελαίου και φυσικού αερίου λόγω των γεωπολιτικών αναταραχών
Ευρωζώνη: Απροσδόκητη πτώση για τον ιδιωτικό τομέα τον Νοέμβριο-«Φλερτάρει» με την ύφεση
Γερμανία: Ταχύτερη η συρρίκνωση στον ιδιωτικό τομέα-«Αγκάθι» οι υπηρεσίες
Bitcoin: Ο «βασιλιάς» των cryptos φλερτάρει με τα $100.000
Εκτίμηση αναλυτών: Γεωπολιτικά και δασμοί θα φέρουν απόλυτη ισοτιμία μεταξύ ευρώ και δολαρίου το 2025
Βιλερουά: Δεν βλέπει μεγάλο πληθωριστικό «χτύπημα» από τους δασμούς του Τραμπ
Τι σημαίνει η επιστροφή Τραμπ για τις αποδόσεις των ομολόγων και τα νομίσματα
Bitcoin: Έσπασε το φράγμα των 95.000 δολαρίων λόγω του «φαινομένου Τραμπ»
Βρετανία: Απροσδόκητη αύξηση του πληθωρισμού στο 2,3% τον Οκτώβριο
Morgan Stanley: Φρένο στην ανάπτυξη και πληθωρισμός από τους δασμούς Τραμπ