Γυναίκες με παιδιά αλλά όχι δικά τους οι τουρίστες του αύριο

Τις ονομάζουν PANKs, από τα αρχικά του ‘Professional Aunt, No Kids’: γυναίκες χωρίς δικά τους παιδιά, που ταξιδεύουν, όμως, με παιδιά φίλων ή συγγενών.

Αποτελούν το νέο δυναμικό target group των τουριστικών πρακτορείων, αφού υπολογίζεται ότι ξοδεύουν τουλάχιστον 6,5 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως. Ο εντοπισμός και η αξιοποίηση των νέων τάσεων στην αγορά του τουρισμού αποτελούν το θέμα της Παγκόσμιας Έκθεσης Travel Market, στο Λονδίνο.

«Είμαστε αισιόδοξοι, γιατί βλέπουμε ότι καταναλωτές που περιορίζουν άλλα έξοδά τους, δε σταματάνε να ταξιδεύουν» αναφέρει ο Δώρος Θεοδώρου από το TripAdvisor «Ιδιαίτερα στην Ευρώπη. Όπως δείχνουν οι τάσεις παγκοσμίως πολλοί έχουν την Ευρώπη νούμερο ένα προορισμό».

Πριν από δύο χρόνια, για πρώτη φορά τα τουριστικά ταξίδια ξεπέρασαν το ένα δισεκατομμύριο παγκοσμίως. Το 2014 αναμένεται να πάει ακόμα καλύτερα. Η Ασία πρωταγωνιστεί, αφού μόνο από την Κίνα, κάθε χρόνο αναχωρούν 87 εκατομμύρια τουρίστες προς το εξωτερικό.

«Για το 2014, έχουμε ανεβάσει το στόχο των αφίξεων κατά 3 εκατομμύρια και περιμένουμε συνολικά 28 εκατομμύρια τουρίστες» δηλώνει ο υπουργός Τουρισμού της Μαλαισίας, M Nazri. «Φυσικά, στο μέλλον ελπίζουμε τα νούμερα να ανέβουν και άλλο. Για το 2020, έχουμε στόχο τα 36 εκατομμύρια»

Στην Ευρώπη, η κυρίαρχη τάση ονομάζεται peer to peer. Πρόκειται για την ανταλλαγή υπηρεσιών, κυρίως καταλυμάτων, μεταξύ πολιτών σε διαφορετικές χώρες, που διευκολύνεται από τις ειδικές διαδικτυακές πλατφόρμες.
Το περιοδικό Forbes εκτιμά ότι αυτή η αγορά θα αυξηθεί κατά 25% φέτος, καθώς οι Ευρωπαίοι τουρίστες αναζητούν πιο οικονομικούς τρόπους για να ταξιδεύουν.

ΠΗΓΗ: euronews.com

Δειτε Επισης

Γιώργος Δανός: Η Κύπρος γίνεται μέρος των ελίτ του διαστήματος-Οι Συμφωνίες Άρτεμις και τι σημαίνουν για την χώρα μας
Η IBM Ελλάδος αναλύει την event-driven αρχιτεκτονική στο ηλεκτρονικό εμπόριο
15ο Limassol Economic Forum: Μετασχηματιστικές στρατηγικές για την ανάπτυξη και την καινοτομία (video)
Δημόσια παρουσίαση χωροταξικού σχεδίου στον Άγιο Αθανάσιο
Ελληνική Τράπεζα: Επενδύει στη βιώσιμη ανάπτυξη με πράσινα δάνεια για καταναλωτές και επιχειρήσεις
Οι δέκα ακριβότερες πωλήσεις ακινήτων τον Σεπτέμβριο-Στα €57,5 εκατ. η αξία των 50 μεγαλύτερων πράξεων
Ε-Commerce: Η έννοια του customer centricity κερδίζει το έδαφος
Το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου και οι τάσεις σύμφωνα με την Unilever
Το Ίδρυμα Ευαγόρα & Κάθλην Λανίτη στη μεγάλη γιορτή του εθελοντισμού
Προσπάθειες για να βγει η πρώτη μορφή του e-kalathi τον Δεκέμβριο-Δεν απειλείται από το e-kofini