Powered by

Ελλάδα: Αύξηση 4% στην online δαπάνη το 3ο τρίμηνο

Συγκρατημένη αύξηση 4% παρουσίασε η online display διαφημιστική δαπάνη για το 3ο τρίμηνο του 2013 (Ιούλιος-Σεπτέμβριος), συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2012, φτάνοντας τα 17,2 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα που πραγματοποίησε το IAB Hellas. 
 
Όπως αναφέρει στην σχετική ανακοίνωση του το ΙΑΒ «σε μια δύσκολη χρονιά για την ελληνική οικονομία και τον ευρύτερο κλάδο της διαφήμισης, το display παρουσιάζει, για τους πρώτους 9 μήνες του 2013, εικόνα σταθερότητας με δείγματα αναπτυξιακής δυναμικής». Σημαντική αύξηση 36% παρουσιάζει ο κλάδος του retail σε επίπεδο 9μηνου, σε σχέση με την πτώση 10% της αντίστοιχης περσινής περιόδου. Την ίδια στιγμή ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών περνά το ίδιο τρίμηνο στην πρώτη θέση διαφημιστικής απορρόφησης, διατηρώντας μερίδιο περίπου 22% της συνολικής δαπάνης. 
 

Δειτε Επισης

UBS: Πού βάζει τον πήχη για την ανάπτυξη στην Ελλάδα
Amazon: Ποιοι Έλληνες βρίσκονται πίσω από το mega deal της αμερικανικής εταιρείας στην Ελλάδα
Δυναμικά στον τομέα ΑΠΕ της Ελλάδας με επένδυση σε τρία νέα αιολικά πάρκα μεγάλης κλίμακας η Amazon
Στις αγορές με επανέκδοση δεκαετούς ομολόγου το ελληνικό δημόσιο-Στόχος η άντληση €250 εκ.
Πρόωρη αποπληρωμή δανείων και το 2025 προγραμματίζει η Ελλάδα-Ποιος ο στόχος
Κομισιόν: Η Ελλάδα μηδενίζει το δημοσιονομικό έλλειμμα το 2024-2025
Mε βλέψεις στο εξωτερικό οι ελληνικές τράπεζες-Μειώνονται οι στόχοι των MREL
Πόσο κοστίζει τώρα ένα διαμέρισμα στις ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις-Στις φθηνότερες αγορές η Αθήνα
Θετικό σήμα από Κομισιόν για ελληνική οικονομία-Αβεβαιότητα από την επιβράδυνση της Ευρώπης
Επιδεινώθηκε το οικονομικό κλίμα στην Ελλάδα τον Οκτώβριο-Πού οφείλεται η εξασθένιση