Powered by

Ελλάδα: Αύξηση 4% στην online δαπάνη το 3ο τρίμηνο

Συγκρατημένη αύξηση 4% παρουσίασε η online display διαφημιστική δαπάνη για το 3ο τρίμηνο του 2013 (Ιούλιος-Σεπτέμβριος), συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2012, φτάνοντας τα 17,2 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα που πραγματοποίησε το IAB Hellas. 
 
Όπως αναφέρει στην σχετική ανακοίνωση του το ΙΑΒ «σε μια δύσκολη χρονιά για την ελληνική οικονομία και τον ευρύτερο κλάδο της διαφήμισης, το display παρουσιάζει, για τους πρώτους 9 μήνες του 2013, εικόνα σταθερότητας με δείγματα αναπτυξιακής δυναμικής». Σημαντική αύξηση 36% παρουσιάζει ο κλάδος του retail σε επίπεδο 9μηνου, σε σχέση με την πτώση 10% της αντίστοιχης περσινής περιόδου. Την ίδια στιγμή ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών περνά το ίδιο τρίμηνο στην πρώτη θέση διαφημιστικής απορρόφησης, διατηρώντας μερίδιο περίπου 22% της συνολικής δαπάνης. 
 

Δειτε Επισης

Στο 2,2% η ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας το α’ τρίμηνο
Στο 10,4% αυξήθηκε η ανεργία στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2025
S&P: Εγκρίνει την πρόωρη εξόφληση δανείων του πρώτου μνημονίου-Θετικές οι προοπτικές κερδοφορίας των ελληνικών τραπεζών
Αύξηση 6,8% στις τιμές διαμερισμάτων στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο-Οι διαφορές ανάμεσα σε νέα και παλαιά
Άνοδος παραγωγής και νέων παραγγελιών το Μάιο στην Ελλάδα
Eπιβεβαίωσε στη βαθμίδα ΒΒΒ με σταθερές προοπτικές το ελληνικό αξιόχρεο o Scope
Στο 8,3% μειώθηκε η ανεργία στην Ελλάδα τον Απρίλιο
UBS: Η ελληνική οικονομία εμφανίζει ισχυρή δυναμική και ανθεκτικότητα-Θετικοί ρυθμοί ανάπτυξης και αποκλιμάκωση χρέους
Γ. Κοντόπουλος: Τα δύο κρίσιμα «παράθυρα» για την αναβάθμιση του ελληνικού Χρηματιστηρίου
Χρηματιστήριο Αθηνών: Το νέο στοίχημα, τα ατού της αγοράς και οι εξωτερικοί κίνδυνοι