Ελλάδα: Αύξηση 4% στην online δαπάνη το 3ο τρίμηνο
11:15 - 28 Νοεμβρίου 2013
Συγκρατημένη αύξηση 4% παρουσίασε η online display διαφημιστική δαπάνη για το 3ο τρίμηνο του 2013 (Ιούλιος-Σεπτέμβριος), συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2012, φτάνοντας τα 17,2 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα που πραγματοποίησε το IAB Hellas.
Όπως αναφέρει στην σχετική ανακοίνωση του το ΙΑΒ «σε μια δύσκολη χρονιά για την ελληνική οικονομία και τον ευρύτερο κλάδο της διαφήμισης, το display παρουσιάζει, για τους πρώτους 9 μήνες του 2013, εικόνα σταθερότητας με δείγματα αναπτυξιακής δυναμικής». Σημαντική αύξηση 36% παρουσιάζει ο κλάδος του retail σε επίπεδο 9μηνου, σε σχέση με την πτώση 10% της αντίστοιχης περσινής περιόδου. Την ίδια στιγμή ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών περνά το ίδιο τρίμηνο στην πρώτη θέση διαφημιστικής απορρόφησης, διατηρώντας μερίδιο περίπου 22% της συνολικής δαπάνης.