Powered by

Ελλάδα: Αύξηση 4% στην online δαπάνη το 3ο τρίμηνο

Συγκρατημένη αύξηση 4% παρουσίασε η online display διαφημιστική δαπάνη για το 3ο τρίμηνο του 2013 (Ιούλιος-Σεπτέμβριος), συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2012, φτάνοντας τα 17,2 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα που πραγματοποίησε το IAB Hellas. 
 
Όπως αναφέρει στην σχετική ανακοίνωση του το ΙΑΒ «σε μια δύσκολη χρονιά για την ελληνική οικονομία και τον ευρύτερο κλάδο της διαφήμισης, το display παρουσιάζει, για τους πρώτους 9 μήνες του 2013, εικόνα σταθερότητας με δείγματα αναπτυξιακής δυναμικής». Σημαντική αύξηση 36% παρουσιάζει ο κλάδος του retail σε επίπεδο 9μηνου, σε σχέση με την πτώση 10% της αντίστοιχης περσινής περιόδου. Την ίδια στιγμή ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών περνά το ίδιο τρίμηνο στην πρώτη θέση διαφημιστικής απορρόφησης, διατηρώντας μερίδιο περίπου 22% της συνολικής δαπάνης. 
 

Δειτε Επισης

Ανέβασε ταχύτητα στο 2,8% ο πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Ιούνιο
Στρατηγική επέκταση της DEMO στη Γαλλία με την ίδρυση θυγατρικής εταιρείας
Υψηλότερες του ευρωπαϊκού μέσου όρου οι τιμές πώλησης κατοικιών στην Ελλάδα
2015-2025: Η επώδυνη δεκαετία αποκατάστασης της Ελλάδας… Από την κατάρρευση στην ανταμοιβή
Έπεσαν οι υπογραφές για την εξαγορά της Δωδώνη από την Ελληνικά Γαλακτοκομεία-Τα επόμενα βήματα
Στο 7,9% μειώθηκε η ανεργία στην Ελλάδα τον Μάιο
Τι σηματοδοτεί η πρόταση εξαγοράς του ελληνικού χρηματιστηρίου από τη Euronext-Το παρασκήνιο και τα επόμενα βήματα
Οι τέσσερις κίνδυνοι για την ελληνική οικονομία και η ανησυχία για ενδεχόμενη ανάφλεξη στη Μέση Ανατολή
Οι δύο μεγάλοι φόβοι των επιχειρηματιών στην Ελλάδα-Τι δείχνει έρευνα
BofA: Προοπτικές ανόδου για τις ελληνικές τράπεζες με αιχμή τη Eurobank…Οι νέες τιμές-στόχοι