Powered by

Ελλάδα: Αύξηση 4% στην online δαπάνη το 3ο τρίμηνο

Συγκρατημένη αύξηση 4% παρουσίασε η online display διαφημιστική δαπάνη για το 3ο τρίμηνο του 2013 (Ιούλιος-Σεπτέμβριος), συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2012, φτάνοντας τα 17,2 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα που πραγματοποίησε το IAB Hellas. 
 
Όπως αναφέρει στην σχετική ανακοίνωση του το ΙΑΒ «σε μια δύσκολη χρονιά για την ελληνική οικονομία και τον ευρύτερο κλάδο της διαφήμισης, το display παρουσιάζει, για τους πρώτους 9 μήνες του 2013, εικόνα σταθερότητας με δείγματα αναπτυξιακής δυναμικής». Σημαντική αύξηση 36% παρουσιάζει ο κλάδος του retail σε επίπεδο 9μηνου, σε σχέση με την πτώση 10% της αντίστοιχης περσινής περιόδου. Την ίδια στιγμή ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών περνά το ίδιο τρίμηνο στην πρώτη θέση διαφημιστικής απορρόφησης, διατηρώντας μερίδιο περίπου 22% της συνολικής δαπάνης. 
 

Δειτε Επισης

ΔΝΤ: Η Ελλάδα θα πετυχαίνει πρωτογενή πλεονάσματα 2,1% του ΑΕΠ έως το 2029
Scope: Οι θετικές προοπτικές της Ελλάδας στηρίζονται από τη μείωση του χρέους
Από τις φθηνότερες χώρες της Ευρώπης στο ψωμί η Ελλάδα-Ο αριθμός των επιχειρήσεων στον κλάδο
Πού βάζει τον πήχη για τις ελληνικές τράπεζες η Goldman Sachs-Πώς επηρεάζουν τα επιτόκια
XA: Ένας επώδυνος χρηματιστηριακός κύκλος 13 και πλέον ετών φαίνεται να ολοκληρώνεται
S&P: Επιβεβαίωσε για την Ελλάδα την επενδυτική βαθμίδα BBB- με θετική προοπτική
Ξεπέρασαν τα 45 δις ευρώ τα ταμειακά διαθέσιμα της Ελλάδας
Fitch Ratings: Πώς η Ελλάδα μειώνει κατά 50 μονάδες το χρέος της
Ελληνικό Δημοσιονομικό Συμβούλιο: Εφικτοί οι στόχοι για τα πρωτογενή πλεονάσματα
Τα τρία «κλειδιά» για την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας-Το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα έως το 2028