Tesco: Δεν πέτυχαν το σκοπό τους οι προσφορές
11:29 - 28 Νοεμβρίου 2013
Οι πωλήσεις των καταστημάτων της Tesco αναμένεται να σημειώσουν μείωση 2% για τους πρώτους 8 μήνες του 2012, μιας και ο ανταγωνισμός στο Ηνωμένο Βασίλειο γίνεται όλο και εντονότερος. Η μείωση είναι παράλληλη της περιόδου που η Tesco προώθησε προσφορές και εκπτωτικά κουπόνια με στόχο την αύξηση των πωλήσεων.
Παράλληλα, η Tesco άρχισε να χάνει και μερίδιο αγοράς και η μετοχή της εταιρείας σημείωσε μείωση της τάξεως του 29.8% για το 3ο τρίμηνο του έτους. Βέβαια, τα στοιχεία δείχνουν ότι οι μετοχές όλων των μεγάλων υπεραγορών στο Ηνωμένο βασίλειο σημείωσαν μείωση της τιμής στη μετοχή τους.