Η επιλογή στο outsource
10:18 - 26 Νοεμβρίου 2013
Οι ασύμφορες επιλογές δεν αποτελούν πλέον επιλογή. Αυτό είναι γεγονός. Οι καιροί έχουν αλλάξει, οι οικονομικές συνθήκες έχουν αλλάξει άρδην τα δεδομένα κι ο καταναλωτής ζει μέσα σ’ ένα αβέβαιο οικονομικά κλίμα, με χαμηλότερα εισοδήματα.
Επιλογή αποτελεί το cost leadership, η σωστή διαχείριση του κόστους της εταιρείας μας. Σωστές επιλογές συνεργασιών, 3PL, outsource και με βάση αυτά μπορούμε να την κάνουμε να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό. Αυτό ήταν και το μήνυμα της 7ης Έκθεσης και Συνεδρίου Εφοδιαστικής Αλυσίδας & Logistics, που διοργάνωσαν οι ΙΜΗ και Planning, στις 21 Νοεμβρίου 2013.
Το μέλλον των εταιρειών διανομής δεν μιλά πλέον για παράδοση, δεν αναφέρεται στα παλιά. Ό,τι δεν μας ταιριάζει, το αφήνουμε κατά μέρος και πάμε γι’ άλλα, καλύτερα και πιο συμφέροντα, με σωστή στρατηγική που βασίζεται στις ανάγκες του πελάτη, τα προϊόντα/ υπηρεσίες της εταιρείας και τον τρόπο που το προϊόν φτάνει στον τελικό καταναλωτή.
Οι επιχειρήσεις πρέπει να αλλάξουν τον τρόπο που δούλευαν μέχρι τώρα, χρειάζεται ένα δυνατό restructure/ rebuilding, καλούνται να ρίξουν τα κόστη τους, να γίνουν πιο ευέλικτες, να προχωρήσουν σε συνεργασίες. Οι συνεργασίες, τα 3PL, το outsourcing αποτελούν το κλειδί για τη νέα εποχή.
Τα κέντρα διανομής πρέπει να γίνουν πιο ευέλικτα. Το outsource είναι μια υπηρεσία που έχει αποδεδειγμένα χαμηλότερο κόστος από το inhouse. Αυτό δίνει την ευκαιρία στην εταιρεία να επικεντρωθεί καλύτερα στο σκοπό της και να αξιοποιήσει πιο αποτελεσματικά τους πόρους της. Έτσι, με μεγαλύτερη ευκολία μετατρέπονται τα σταθερά κόστη σε μεταβλητά.
Τα αποτελέσματα πάντως, όσων εταιρειών τόλμησαν και προχώρησαν σε τέτοιες αλλαγές είναι:
• Ταχύτεροι ρυθμοί.
• Καλύτερες συνθήκες αποθήκευσης.
• Αποδοτικότητα.
• Περισσότερες παραγγελίες.
• Συνεννόηση σε όλα τα επίπεδα.
• Καλύτερη και άμεση εξυπηρέτηση του πελάτη.
• Μείωση του κόστους λειτουργίας και των πάγιων εξόδων.
• Μεγαλύτερη ευελιξία και λειτουργικότητα.
• Μεταβλητό κόστος.
• Λιγότερες ως μηδαμινές φθορές και απώλειες.
• Μεγαλύτερη διαφάνεια στο κόστος ανά προϊόν.