Diapo: Τα μυστικά του outsourcing σε καιρούς κρίσης

Πως αποφασίζει κάποιος αν θα προχωρήσει σε outsourcing ή αν θα συνεχίσει να παρέχει τις υπηρεσίες της εταιρείας του inhouse; Πέντε πολύ βασικά ερωτήματα που πρέπει να έχουν υπόψη τους οι εταιρείες, έθεσε ο γενικός διευθυντής της Diapo Ltd Κύπρος Χριστοφίδης, στο πλαίσιο του 7ου Συνεδρίου & Έκθεσης Εφοδιαστικής Αλυσίδας & Logistics, που διοργανώθηκε στο ξενοδοχείο Hilton Park από την Planning και την ΙΜΗ, την Πέμπτη 21 Νοεμβρίου.
 
1. Δημιουργείται ανταγωνιστικό πλεονέκτημα με το να συνεχίσει να παρέχεται εσωτερικά η υπηρεσία;
2. Είναι η υπηρεσία ή το παραγόμενο προϊόν πρωταρχικής σημασίας για την επιχείρηση;
3. Αφορά ειδικευμένη υπηρεσία ή προϊόν που δεν εκτελείται συχνά;
4. Αφορά υπηρεσία ή αγαθό που το προφέρουν άλλοι σε καλύτερη τιμή, καμιά αφορά και πιο αποδοτικά;
5. Τα κόστη της προσφερόμενης υπηρεσίας είναι χαμηλότερα από τους τρίτους παρά inhouse;
 
Όπως είπε, το outsourcing προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα στην εταιρεία, καθώς δίνει τη δυνατότητα να επικεντρώσει και να ενδυναμώσει τις δραστηριότητες που εξυπηρετούν τον σκοπό της, αξιοποιώντας αποτελεσματικότερα τους πόρους, τα μέσα και το χρόνο της στις δραστηριότητες του κύριού της πυρήνα. «Έτσι, μπορεί με τη βοήθεια των συνεργατών της να ελέγξει και να διαχειριστεί καλύτερα το τελικό αποτέλεσμα μετατρέποντας τα σταθερά κόστη σε μεταβλητά», σημείωσε.
Παρότρυνε πάντως, τις εταιρείες να προχωρήσουν σε outsourcing με προσοχή και σταθερά βήματα και με συνεργάτες, τους οποίους μπορούν να εμπιστευτούν. 
Αναφέρθηκε στο παράδειγμα της Diapo και στο νέο της ρόλο, που από εμπορική εταιρεία (πρώην Tseriotis Consumer Goods) μετατράπηκε σε εταιρεία παροχής υπηρεσιών. 
 
Η Diapo δημιουργήθηκε για να εξυπηρετήσει τις εταιρείες που θα ακολουθήσουν το δρόμο του outsourcing. «Έχει καταρτιστεί ένα πενταετές πλάνο βασισμένο στις τάσεις της αγοράς, με προβλέψεις οικονομικών αποτελεσμάτων, χρηματοδοτήσεις πόρων και άλλα», τόνισε.
 
Συγκεκριμένα:
Βελτιώθηκαν οι υφιστάμενοι χώροι.
Δημιουργήθηκε νέο, σύγχρονο κέντρο αποθήκευσης/ διανομής.
Ενδυναμώθηκε η διαχείριση προϊόντων σε όλες τις θερμοκρασιακές ζώνες.
Αναδιοργανώθηκε και αναβαθμίστηκε το δίκτυο διανομής, ώστε να υποστηρίζει το πελατολόγιο των συνεργατών.
Ενδυναμώθηκε το ανθρώπινο δυναμικό σε θέσεις κλειδιά.
Αναδιαμορφώθηκε το υφιστάμενο σύστημα διαχείρισης αποθεμάτων σε νέα βάση.
 
«Είχαμε να αντιμετωπίσουμε την πρόκληση της αλλαγή της ενδοεταιρικής κουλτούρας και νοοτροπίας», είπε ο κ. Χριστοφίδης, τονίζοντας ότι έπρεπε να δημιουργηθεί μια πελατοκεντρική προσέγγιση με καλύτερο customer service.
 
 

Δειτε Επισης

Cryos IVF Clinic: Η νέα κλινική εξωσωματικής γονιμοποίησης στην Κύπρο-Ορόσημο για την Cryos International
Επίσκεψη Δημήτρη Σκουρίδη στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και ανάδειξη της Κύπρου ως πύλης καινοτομίας
Σειρά σημαντικών επαφών Μ. Χατζημανώλη στο Λονδίνο και προώθηση υποψηφιότητας Κύπρου στον ΙΜΟ
«Οπλίζει» τις κυπριακές εταιρείες αμυντικής βιομηχανίας η Κυπριακή Δημοκρατία-Τι αποφασίστηκε σε υπουργική σύσκεψη
Γιώργος Π. Ζανιάς: Στρατηγική τοποθέτηση στην καρδιά της κυπριακής οικονομίας η επένδυση της Eurobank A.E.
Το μονοπάτι της συνέχειας: Όταν η γνώση γίνεται κληρονομιά
Ξεκίνησε ο 16ος Διαγωνισμός Καινοτομίας & Τεχνολογίας της Εθνικής Τράπεζας
Το Gala Dinner προς τιμήν του Κίκη Λαζαρίδη...Μια αξέχαστη βραδιά απόδοσης φόρου τιμής(vid)
Τιμητικό βραβείο «Women in Tech» στην Global Thought Tech Leader Μαρία Μηλιτσοπούλου από τον CITEA
SAFE BULKERS Inc.: Πέμπτη ετήσια προκήρυξη υποτροφιών 2025-2026