Λουκά: Να γίνουν ορθές αναδιαρθρώσεις

Εισηγήσεις προς τις τράπεζες ώστε να διευκολύνουν τις επιχειρήσεις τα δύσκολα χρόνια που έπονται πρότεινε ο  Γιώργος Λουκά Οικονομικός Διευθυντής της  CTC Corporation στα πλαίσια του 9ο CFO management forum.
Ιδιαίτερη έμφαση, έδωσε στο θέμα των αναδιαρθρώσεων, τονίζοντας πως από τη στιγμή που δεν μπορεί να δοθεί νέα ρευστότητα, πρέπει να γίνει κάποια διευθέτηση μέσω της οποίας οι επιχειρήσεις να εξυπηρετούν τα δάνειά τους. 
 
Μία εισήγηση που κατέθεσε, είναι οι επιχειρήσεις για ένα διάστημα να καταβάλλουν μόνο τόκους. «Αν δεν επιβιώσουν οι επιχειρήσεις θα εισέλθουμε σε ένα φαύλο κύκλο για ολόκληρη την οικονομία», εξήγησε. 
Παράλληλα, κάλεσε τις τράπεζες να διατηρήσουν το κεφάλαιο κίνησης των εταιρειών χωρίς να το μετατραπούν σε δάνεια ή σε άλλη παρόμοια μορφή δανεισμού. 
 
Σε σχέση με τα επιτόκια, σχολίασε πως είναι σε πολύ ψηλά επίπεδα και ανέφερε πως αν μειώνονταν οι επιχειρήσεις θα εξυπηρετούσαν καλύτερα τα δάνεια τους. «Σύντομα λήγουν καταθέσεις με ψηλά επιτόκια και οι τράπεζες θα έχουν το περιθώριο να μειώσουν τα επιτόκια». 
 
Την ίδια ώρα, επιβεβαίωσε τις ανησυχίες από τους προμηθευτές του εξωτερικού οι οποίοι πλέον ζητούν επιβεβαιώσεις από ξένες τράπεζες κάτι που αυξάνει το κόστος για τις επιχειρήσεις. «Ακόμα χειρότερα τα δεδομένα σε περιπτώσεις που οι προμηθευτές ζητούν προπληρωμή». 
 
Η αβεβαιότητα στο τραπεζικό σύστημα, ανέφερε ο κ. Λουκά, πρέπει να λήξει για να εμπιστευτούν ξανά οι πολίτες τις τράπεζες. 
Εμπόδιο αποτελούν και τα περιοριστικά μέτρα με τον οικονομικό διευθυντή της CTC να θεωρεί πως η άρση στα περιοριστικά μέτρα τουλάχιστον εντός Κύπρου θα βοηθήσει την αγορά.
 

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών