Μ. Χρίστου: Πολλά τα πλεονεκτήματα από τη μείωση κόστους

Πρέπει να μειώσουμε το κόστος μας μέσω συνεργασιών 3PL, τόνισε ο Chief Executive Officer της Diplomat Distributors Cyprus Μικέλλης Χρίστου, μιλώντας στο 7ο Συνέδριο & έκθεσης Εφοδιαστικής Αλυσίδας & Logistics, που διοργανώνουν οι Planning και η ΙΜΗ, στο ξενοδοχείο Hilton Park. 
 
Όπως είπε, υπό τις σημερινές συνθήκες όση προσπάθεια κι αν κάνουν οι εταιρείες για μείωση του κόστους τους δεν πετυχαίνουν. Είναι πολλά τα πλεονεκτήματα από τις συνεργασίες 3PL, αφού οι ειδικοί συνεργάτες αναλαμβάνουν το δύσκολο έργο διεκπεραίωσης των καθημερινών θεμάτων, όπως δρομολόγια και παραδόσεις, αφήνοντας την εταιρεία να ασχοληθεί μόνο με τις πωλήσεις της.
 
«Ο συνεργάτης μπορεί να κάνει merchandising και με άλλες εταιρείες για να μπορεί να μειώνει το κόστος του. Λιγότερες παραγγελίες σημαίνει ότι τα φορτηγά κάθονται ακινητοποιημένα στην εταιρεία», τόνισε. Σημείωσε ότι πλέον γίνονται περισσότερα σεμινάρια για εκπαίδευση των συνεργατών αναφορικά με τα προϊόντα της εταιρείας και υπάρχει διαφάνεια μεταξύ των δύο μερών, ειλικρίνεια, αξιοπιστία και επαγγελματισμός που πρέπει να αποτελεί βασικό κριτήριο μεταξύ των δύο μερών, τα οποία πρέπει να καταλάβουν ότι πρέπει να λειτουργούν ως ομάδα. 
 
Τέλος, ανέφερε ότι υπάρχουν πολλά θέματα που πρέπει να επιλυθούν ακόμα, όπως οι παραλαβές προϊόντων που τελειώσουν μέχρι τις 2-3 το μεσημέρι, ενώ είναι περιορισμένες όσες γίνονται το βράδυ, όπως και θέματα όπως αντικατάσταση προσωπικού που βρίσκεται σε άδεια και άλλα. 
 

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών