powered by

Investors in People: Intership Navigation Co. Ltd.

Στο IN Business Οκτωβρίου φιλοξενείται το αφιέρωμα Investors in People, σύμφωνα με το οποίο εταιρείες παρουσιάζουν τις καλές πρακτικές στον τομέα του ανθρωπίνου δυναμικού και την εφαρμογή του προτύπου Investors in People.
Πιο κάτω παρουσιάζεται η εταιρεία Intership Navigation Co. Ltd.
 
Το Investors In People ήταν μία σημαντική εμπειρία και πρόκληση για την εταιρεία Intersip Navigation και τον κόσμο της. Η εταιρεία τα τελευταία χρόνια είχε ήδη αρχίσει να εξοικειώνεται με τις διαδικασίες του Ανθρώπινου Δυναμικού, δημιουργώντας ένα νέο τμήμα - το τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού (ΑΔ) - με αποτέλεσμα, το Investors In People να δώσει την ευκαιρία στο τμήμα να μεταδώσει στο προσωπικό τα σωστά μηνύματα και να διαφανεί η σημαντικότητα και ο ρόλος του τμήματος. Αυτό ίσως ήταν και η πιο σημαντική επιτυχία και επίδραση προς το κόσμο της εταιρεία μας. Όλοι γνωρίζουμε πόσο δύσκολο είναι να προσπαθείς ν’ αλλάξεις ή να δημιουργήσεις καινούργιους νόμους σε μίαν εταιρία με κουλτούρα. Παρόλα αυτά το μοντέλο Investors In People βοήθησε το ΑΔ γιατί του έδωσε την ευκαιρία, στην προσπάθεια της ολοκλήρωσης αυτής της διαδικασίας, να φρεσκάρει ξανά, να εξηγήσει και να βοηθήσει το προσωπικό ν’ αντιληφθεί τον αγώνα, τον σκοπό και τον λόγο της τήρησης όλων αυτών των διαδικασιών. Η δική τους συμμετοχή μάλιστα και βλέποντας το αποτέλεσμα που είχαμε, βοήθησε στο ν’ αντιληφθούν και ν’ αποδεχθούν μία καινούργια κατάσταση. 
 
Κάτι άλλο και ίσως είναι και το πιο σημαντικό όφελος από το IIP προς τον οργανισμό μας, είναι η σύνδεση αυτών των πρακτικών ΑΔ με την όλη στρατηγική της εταιρείας και ακόμη με του τμηματικούς στόχους. Με αποτέλεσμα, οι στόχοι να είναι μετρήσιμοι και ακόμη οι στόχοι του ΑΔ να είναι το ίδιο μετρήσιμοι και να μπορούν να βοηθήσουν, ώστε να υλοποιηθεί η στρατηγική της εταιρείας και να επηρεάζουν τα τελικά αποτελέσματα της.
 
Όπως ήδη έχω αναφέρει πιο πάνω, το νέο τμήμα ΑΔ έχει σκοπό να φρεσκάρει τις διαδικασίες του τμήματος στον οργανισμό και να δημιουργήσει συνειδητή τήρησή των, εφαρμόζοντας και τηρώντας τους ενδυματολογικούς κανόνες, υποκινώντας, εγκαρδιώνοντας, ενδυναμώνοντας, επιμορφώνοντας, συμπορεύοντας και δουλεύοντας ομαδικά με όλα τα τμήματα της εταιρείας.  Τέτοιοι κάνονες και διαδικασίες πρέπει να γίνουν κατανοητοί και αποδεκτοί από το προσωπικό, ώστε να αντιληφθούν το ρόλο, τα πλεονεκτήματα και τα πρότυπα του ΙΙP. Αυτό το ταξίδι προς την ολοκλήρωση του ΙΙP διήρκεσε περίπου έξι μήνες, κατά τη διάρκεια των οποίων ολοκληρώθηκαν συναντήσεις με το προσωπικό, ερωτηματολόγια, παρουσιάσεις, σεμινάρια, προσφέροντας ένα εγχειρίδιο σε όλο το προσωπικό και μικρά δωράκια, όπως ένα φλιτζάνι, ένα επιτραπέζιο καρτάκι και ένα ενημερωτικό βιβλιάριο. Επιπλέον, αναρτήσαμε σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους των γραφείων μας και στην είσοδο του κτιρίου αφίσες που αναγραφόταν το όραμα και η αποστολή του οργανισμού μας. Με αυτό τον τρόπο βοηθήσαμε και παροτρύναμε το προσωπικό να κάνει αυτό το ταξίδι μαζί μας με σκοπό την επικύρωσή μας από τον Διεθνή οργανισμό IIP με σύνθημα όλων μας «Setting the right course, together».
 
Οι κύριοι τομείς που έχει βοηθήσει η επικύρωση του ΙΙΡ ώστε  να ανελιχθούν και να βελτιωθούν είναι:
• H στρατηγική του ΑΔ να ευθυγραμμιστεί με την στρατηγική της εταιρείας.
• Η εδραίωση και καταξίωση του τμήματος ΑΔ και ο ρόλος του μέσα στην εταιρεία.
 
Παρά το γεγονός ότι η στρατηγική της εταιρείας και οι στόχοι των τμημάτων ήταν διαμορφωμένοι, το IIP βοήθησε σ’ αυτό το ταξίδι, ώστε να επανεξεταστούν, να αναθεωρηθούν, να αποφασιστούν, να συμφωνηθούν και να αναγγελθούν προς στην εταιρεία και στο τμήμα ΑΔ, όπου ήταν δυνατό να γίνει αυτό.  Το ΙΙΡ εξουσιοδότησε το τμήμα ΑΔ, ώστε να είναι υπεύθυνο σ’ όλα αυτά τα σταδιακά βήματα και ενέργειες και μάλιστα όχι μόνο με τις γραφειακές διαδικασίες.  Αυτός ο ρόλος μάς τοποθέτησε σε κατευθύνσεις, ώστε να αξιολογήσουμε και να εξακριβώσουμε εάν οι στόχοι μας ήταν αξιόλογοι ή όχι και εάν έπρεπε να αναθεωρηθούν ή να συνεχίσουν όπως ήταν.
Γενικά, το πρότυπο του IIP εισηγήθηκε και εισήγαγε τρόπους σκέψεως ως προς το πώς να χρησιμοποιούμε και να τηρούμε τις διαδικασίες και τις στρατηγικές  της εταιρείας με τρόπο ώστε να επιτυγχάνουμε τους στόχους και προτεραιότητές μας με θετικό τρόπο.
 
Διευθυντική ομάδα
Dieter Rohdenburg – Chief Executive Officer (CEO)
Ευάγγελος Χαραλάμπους – Chief Financial Officer (CFO)
Βρυώνης Κυπεράσης – Head of Accounting and Finance Department
Bernd Oeltjen – Head of Personnel Department
Rene Dzicki – Head of Training Department
Μιχάλης Πουρής – Head of Safety Quality Assurance Department
Uwe Kowalewski – Head of Technical Department
Jens Schoenfelder – Head of Technical Administration Department
Γιάννος Ιωάννου – Head of Purchasing Department
Pawel Bury – Head of It Department
Αντιγόνη Παύλου – Head of Human Resource Department
George Talbot – Head of Operations Department
 
Στοιχεία Επικοινωνίας
Διεύθυνση: Hartmann House, 32 Miltonos Street, CY-3050, Λεμεσός, P.O.Box 70185, 4161, Λεμεσός
Τηλέφωνο: 25584000
Φαξ: 25585762
Ιστοσελίδα: www.intership-cyprus.com
 

Δειτε Επισης

Προγράμματα €293 εκ. για ανάπτυξη καινοτομίας από Έφορο Ελέγχου Κρατικών Ενισχύσεων
Η PIN-UP Global υποστήριξε το Leadership & HR Management Conference
Mindset Talks 7: Ένα διήμερο συνέδριο προσωπικής και επιχειρηματικής ανάπτυξης και δικτύωσης στην Πάφο
Η εξέλιξη της S. Kaniklides (Cyprus) Limited από την ίδρυσή της μέχρι σήμερα
Podcast series: Ο ρόλος των τμημάτων HR στην πρόληψη προβληματικών συμπεριφορών στους εργαζομένους (video)
Podcast series: Η ενασχόληση με το στοίχημα και τα τυχερά παιχνίδια αποτελεί ζήτημα δημόσιας υγείας (video)
Podcast series: EAΣ και ΣΠΑΒΟ ενώνουν δυνάμεις για πρόληψη προβληματικών συμπεριφορών (video)
Podcast series ΕΑΣ: Ασφάλεια, ο αληθινός ήρωας σε κάθε παιχνίδι (video)
ΚΕΒΕ: Αδικαιολόγητη και ετσιθελική η απεργία των γιατρών στα δημόσια νοσηλευτήρια
Ανανέωσαν τη συνεργασία τους CMMI και Alexander College