Kleenex: Κλείνει 40 χρόνια και πάει Ισραήλ

Σαράντα χρόνια παραγωγής στην Κύπρο γιόρτασαν τα Kleenex σε εκδήλωση που έλαβε χώρο στην «Παλιά Ηλεκτρική».
Ο εκτελεστικός διευθυντής της εταιρείας Χ.Α. Παπαέλληνας, κος. Χρίστος Παπαέλληνας καλωσόρισε τους εκλεκτούς προσκεκλημένους και τους ευχαρίστησε για την πολύχρονη στήριξή τους.  Ο κ. Μάριος Κογκορόζης, Διευθυντής τομέα καταναλωτικών προϊόντων της εταιρείας καλωσόρισε και αυτός με τη σειρά του και μεταξύ άλλων ανέφερε «τα τελευταία χρόνια, ανταποκρινόμενοι πάντα στις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή, συνεχίζουμε την επένδυση στην ποιότητα και τη διαφοροποίηση της γκάμας Kleenex, δηλώνοντας παρόν-όπως πάντα, στην κάθε σημαντική στιγμή της ζωής!».

Ακολούθως, ανακοίνωσε το ευχάριστο νέο, λέγοντας ότι η παραγωγή ενισχύεται με την ολοκλήρωση της συμφωνίας για εξαγωγή Kleenex στο Ισραήλ. Από το Δεκέμβριο του 2013 λοιπόν, το κυπριακό εργοστάσιο Kleenex θα εξάγει και στο εξωτερικό, ενδυναμώνοντας έτσι την πετυχημένη του πορεία.  
Τα Kleenex πρωτοεμφανίστηκαν στην αμερικανική αγορά το 1924 ως χαρτομάντιλα προσώπου τα οποία χρησιμοποιούνταν από διάσημες προσωπικότητες του κινηματογράφου και όχι μόνο την δεκαετία του ’30. Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, τα Kleenex κατέκτησαν την αγορά 150 χωρών και κατάφεραν να γίνουν συνώνυμα με την κατηγορία.

Η εταιρεία Χ.Α. Παπαέλληνας εισήγαγε τα Kleenex στην Κύπρο από τη δεκαετία του ’50 ενώ το 1973 ξεκίνησε την παραγωγή τους στην Κύπρο.  
 

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών