CyMYS: Σύνδεσμος μάρκετινγκ για νέους

Ένας νέος μη κερδοσκοπικός οργανισμός διαφορετικός από τους άλλους έκανε την εμφάνιση του. Πρόκειται για το Cyprus Marketing Youth Society (CyMYS) μέλη του οποίου είναι νεαροί άνεργοι επιστήμονες στον τομέα του μάρκετινγκ, της διαφήμισης, των Δημοσίων Σχέσεων, του graphic design και του digital.  Ήδη ο οργανισμός αριθμεί δεκαπέντε μέλη.

Ο CyMYS έχει σήμερα τέσσερεις βασικούς πυλώνες δραστηριοποίησης:
1. Θα επιτελεί έργο αναφορικά με το μάρκετινγκ που αφορά στους νέους μέσω ερευνών, συμμετοχών και τοποθετήσεων σε συνέδρια, αρθρογραφιών, παραχώρηση υποτροφιών,  κλπ.
2. Θα εκπαιδεύει τα μέλη του αναφορικά με τις πραγματικές συνθήκες λειτουργίας της αγοράς αναφορικά κυρίως σε τα θέματα μάρκετινγκ.
3. Θα προσφέρει δωρεάν υπηρεσίες μάρκετινγκ σε άλλους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς που προσφέρουν στην κοινωνία. Άρχισε μάλιστα να παρέχει υπηρεσίες στους Μικρούς Εθελοντές, στο Hope for Children και στο Σύνδεσμο προστασίας ζώων και πουλιών Λάρνακας Αμμοχώστου.
4. Θα διαθέτει τα μέλη του με αμοιβή σε εταιρείες που χρειάζονται την συμβολή τους σε θέματα μάρκετινγκ για προϊόντα που απευθύνονται κυρίως σε νέους.
Ο CyMYS βρίσκεται σε επαφή με εταιρείες που έχουν ενδιαφερθεί για να εντάξουν τις υπηρεσίες του  κάτω από το πρόγραμμα της  Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.

Εμπνευστής της ιδέας και ιδρυτής του οργανισμού είναι ο Γιώργος Ζερβίδης.
 

Δειτε Επισης

Κορυφαίες εταιρείες ηλεκτρονικών πληρωμών συζητούν καινοτόμες λύσεις στον τομέα του E-Commerce
Αναζητά ανάδοχο για να κάνει πλειστηριασμούς η ΑΗΚ-Πώς θα γίνονται οι δημόσιες δημοπρασίες
Δρ. Μαρίνος Σωτηρίου: Κρίμα να δαιμονοποιούμε το κέρδος, δεν ζούμε σε κομμουνιστικό καθεστώς
Γιώργος Δανός: Η Κύπρος γίνεται μέρος των ελίτ του διαστήματος-Οι Συμφωνίες Άρτεμις και τι σημαίνουν για την χώρα μας
Η IBM Ελλάδος αναλύει την event-driven αρχιτεκτονική στο ηλεκτρονικό εμπόριο
15ο Limassol Economic Forum: Μετασχηματιστικές στρατηγικές για την ανάπτυξη και την καινοτομία (video)
Ε-Commerce: Η έννοια του customer centricity κερδίζει το έδαφος
Το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου και οι τάσεις σύμφωνα με την Unilever
Το Ίδρυμα Ευαγόρα & Κάθλην Λανίτη στη μεγάλη γιορτή του εθελοντισμού
Στο HR conference θα μάθετε πώς να γίνεται ανθεκτικοί ηγέτες