powered by

Marketway και Δ. Ουζουνιάν στο CNN και NBC

Παγκόσμια επιτυχία για την Toyota Κύπρου, που εκπροσωπείται από τη Δικράν Ουζουνιάν και ΣΙΑ ΛΤΔ και την εταιρία επικοινωνίας Marketway  Publicis, σημειώνει η καταχώριση της Toyota “Don’t shoot and drive”, η οποία ανέβηκε στο διαδίκτυο και μέσα σε λίγες μέρες έκανε τον γύρο του κόσμου, με αποτέλεσμα να προβληθεί από τις ειδήσεις του γνωστού δικτύου NBC, καθώς και από τις ιστοσελίδες του CNN και της Daily Mail.

Η καταχώριση θίγει την όλο και αυξανόμενη τάση των οδηγών να αυτό-φωτογραφίζονται ενώ οδηγούν και να ανεβάζουν τις φωτογραφίες αυτές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης .  To NBC, αναφερόμενο στην επικίνδυνη αυτή νέα συνήθεια, πρόβαλλε την καταχώριση και την πρωτοβουλία της Toyota, ως της πρώτης αυτοκινητοβιομηχανίας, που ευαισθητοποιείται πάνω στο θέμα. Η καταχώριση έχει κάνει μεγάλη αίσθηση σε social media και blogs, με εκατοντάδες σχόλια, ειδικά στο twitter.

Είναι πολύ σημαντικό το ότι η πρωτοβουλία αυτή πάρθηκε από τη μικρή μας Κύπρο και έτυχε παγκόσμιας αναγνώρισης από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, παγκοσμίως.

Δείγμα των αναφορών στα διεθνή μέσα:

NBC - http://www.nbcnews.com/video/nightly-news/53517591#53517591

CNNhttp://edition.cnn.com/2013/11/06/tech/mobile/selfies-while-driving/index.html?sr=sharebar_facebook

Daily Mail http://www.dailymail.co.uk/news/article-2482752/Hope-I-dont-crash-Dangerous-trend-reckless-Instagram-users-post-selfies-driving.html
 

Δειτε Επισης

Ανδρέας Πίττας: Με φιλοδοξία, πολιτισμό και όραμα για το μέλλον προχωρά η Λεμεσός 2030
O Υπουργός Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων στο Harm Reduction Conference
Στην τελική ευθεία η ψηφοφορία για τα 17α IN Business Awards-Συνεχίζεται μέχρι τις 30 Απριλίου η διαδικασία
Η Κωνσταντίνα Χριστοφή συστήνει το HEATWAVE Fitness Festival...«Ένα πάρτι για όσους έχουν μπει στην εποχή της ευεξίας»
Πνευματικά δικαιώματα: Η σημασία της απόφασης του Ανωτάτου και η ανάγκη για σύσταση Αρχής Πνευματικής Ιδιοκτησίας
Η τεκμηριωμένη πρόταση της G.A.P. Vassilopoulos για το υδατικό και η άρνηση μιας πολιτείας που…πέρα βρέχει
Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Εννέα κορυφαίες εταιρείες με έδρα την Κύπρο που υιοθέτησαν εργαλεία AI
Familychef: Πλάνα...διατροφής και μια εταιρεία που έχει ως στόχο οι πελάτες της να μάθουν να τρώνε σωστά
Stoiximan και Απόλλων Λεμεσού στο πλευρό της τρίτης ηλικίας με ουσιαστική στήριξη στο Αλεξάνδρειο Μέλαθρο
Προχωρά στη δημιουργία δικτύου εγκαταστάσεων διαχείρισης δημοτικών αποβλήτων το Τμήμα Περιβάλλοντος