Marketway και Δ. Ουζουνιάν στο CNN και NBC
16:15 - 12 Νοεμβρίου 2013
Παγκόσμια επιτυχία για την Toyota Κύπρου, που εκπροσωπείται από τη Δικράν Ουζουνιάν και ΣΙΑ ΛΤΔ και την εταιρία επικοινωνίας Marketway Publicis, σημειώνει η καταχώριση της Toyota “Don’t shoot and drive”, η οποία ανέβηκε στο διαδίκτυο και μέσα σε λίγες μέρες έκανε τον γύρο του κόσμου, με αποτέλεσμα να προβληθεί από τις ειδήσεις του γνωστού δικτύου NBC, καθώς και από τις ιστοσελίδες του CNN και της Daily Mail.
Η καταχώριση θίγει την όλο και αυξανόμενη τάση των οδηγών να αυτό-φωτογραφίζονται ενώ οδηγούν και να ανεβάζουν τις φωτογραφίες αυτές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης . To NBC, αναφερόμενο στην επικίνδυνη αυτή νέα συνήθεια, πρόβαλλε την καταχώριση και την πρωτοβουλία της Toyota, ως της πρώτης αυτοκινητοβιομηχανίας, που ευαισθητοποιείται πάνω στο θέμα. Η καταχώριση έχει κάνει μεγάλη αίσθηση σε social media και blogs, με εκατοντάδες σχόλια, ειδικά στο twitter.
Είναι πολύ σημαντικό το ότι η πρωτοβουλία αυτή πάρθηκε από τη μικρή μας Κύπρο και έτυχε παγκόσμιας αναγνώρισης από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, παγκοσμίως.
Δείγμα των αναφορών στα διεθνή μέσα:
NBC - http://www.nbcnews.com/video/nightly-news/53517591#53517591
CNNhttp://edition.cnn.com/2013/11/06/tech/mobile/selfies-while-driving/index.html?sr=sharebar_facebook
Daily Mail http://www.dailymail.co.uk/news/article-2482752/Hope-I-dont-crash-Dangerous-trend-reckless-Instagram-users-post-selfies-driving.html