Ελλάδα: Νέες κινήσεις από Vivartia στην εστίαση
09:30 - 01 Νοεμβρίου 2013
Μία διαφορετική πρόταση για τον κλάδο της εστίασης, ανακοίνωσε ο όμιλος Vivartia Ελλάδος. Τα στελέχη του ομίλου ανακοίνωσαν την έναρξη του προγράμματος «Free Entry». Στόχος του προγράμματος είναι να προσελκύσει νέους επιχειρηματίες στην ανάπτυξη καταστημάτων των 4 σημάτων του ομίλου, Goody’s, Flocafe, Everest και La Pasteria, με ιδιαίτερα προνόμια, που μειώνουν σημαντικά το κόστος ανάπτυξης καταστήματος.
Το πρόγραμμα δεν περιλαμβάνει entry fee, ενώ τα royalties διαμορφώνονται σε 2% τον πρώτο χρόνο και 4% τον δεύτερο. Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του κλάδου Εστίασης της Vivartia, Θανάση Παπανικολάου, το πρόγραμμα αυτό αναμένεται να ενισχύσει τη δυναμική πορεία του κλάδου εστίασης της Vivartia και να προσφέρει νέες θέσεις εργασίας, δημιουργώντας παράλληλα κλίμα αισιοδοξίας στο ελληνικό επιχειρείν.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Vivartia Γιάννης Αρτινός, αναφέρθηκε γενικότερα στα νούμερα και στη θετική πορεία του ομίλου και το 2013, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στην εξωστρέφεια και διεθνή παρουσία που επιδιώκει πλέον η Vivartia. Μέχρι το τέλος του 2013 θα λειτουργούν 22 καταστήματα στο εξωτερικό, ενώ σχεδιάζεται η επέκταση σε νέες αγορές. Συμφωνίες συνεργασίας έχουν ήδη συναφθεί σε Μαυροβούνιο, Κόσοβο, Λιβύη, Ουκρανία και Καζακστάν, ενώ η συμφωνία με την Exceed Industries δίνει πρόσβαση στα σήματα εστίασης της Vivartia στις περιοχές του Αραβικού Κόλπου, Μέση Ανατολής και Βόρειας Αφρικής. Σε εξέλιξη επίσης βρίσκονται συζητήσεις για τις πολύ μεγάλες αγορές της Ρωσίας και της Κίνας.
Τέλος, έγινε αναφορά στο νέο concept των καταστημάτων Goody’s, με ανανεωμένη αισθητική και μενού. Σύμφωνα με τον Γιάννη Αρτινό, τόσο το νέο concept των Goody’s, όσο και συνολικά οι νέες κινήσεις θα επικοινωνηθούν έντονα, με τη διαφημιστική επένδυση του ομίλου για το 2014 να υπολογίζεται ότι θα έχει ποσοστό διψήφιας αύξησης σε σχέση με πέρυσι.