powered by

ΚΟΤ και Λακκοτρύπης στο Λονδίνο για το Travel Market

Κυπριακή αποστολή, με επικεφαλής τον Υπουργό Ενέργειας, Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού Γιώργο Λακκοτρύπη, θα συμμετάσχει στη διεθνή τουριστική έκθεση World Travel Market 2013, στο Λονδίνο. Ο κ. Λακκοτρύπης αναχωρεί για τη βρετανική πρωτεύουσα την Κυριακή.Στο πλαίσιο της έκθεσης ο κ. Λακκοτρύπης θα έχει τη Δευτέρα και την Τρίτη σειρά συναντήσεων με εκπροσώπους μεγάλων αεροπορικών εταιρειών και οργανωτών ταξιδιών, με σκοπό την προώθηση του κυπριακού τουριστικού προϊόντος και την ενίσχυση της προσβασιμότητας στην Κύπρο.  

Την Τρίτη ο Υπουργός Ενέργειας θα συναντηθεί, επίσης, με τον Πρόεδρο Νόελ Ιωσηφίδη και αντιπροσωπεία των μελών του Συνδέσμου Ελληνοκυπρίων Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Ηνωμένου Βασιλείου.

Ακολούθως, θα παραχωρήσει συνέντευξη Τύπου για τις επαφές του στην τουριστική έκθεση, καθώς και συνεντεύξεις σε σημαντικά MME που εδρεύουν στο Λονδίνο, συμπεριλαμβανομένων του δικτύου CNN International, της εφημερίδας Financial Times και του περιοδικού Economist.   Ο κ. Λακκοτρύπης επιστρέφει στην Κύπρο την Τετάρτη, 6 Νοεμβρίου. 

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού GOLD: Η Λεμεσός ως μια πόλη συνώνυμο της φιλοδοξίας και της δυναμικής εξέλιξης
Αλ. Ιωσηφίδης: Ανήσυχη η ναυτιλιακή κοινότητα της Κύπρου-Τα στενά του Ορμούζ και τι θα δημιουργούσε μια πετρελαϊκή κρίση
Στρατηγική συμμαχία για την πολιτιστική κληρονομιά-Μνημόνιο συνεργασίας Ινστιτούτου Κύπρου και Εθνικής Επιτροπής UNESCO
Investor Day από το KPMG Startup Innovation Lab: Μια γιορτή καινοτομίας και τολμηρών ιδεών
Πρωτοπόρα η Deloitte Κύπρου... Δωμάτια θηλασμού στα γραφεία της πριν από την θέσπιση νόμου(pics)
Ξεναγήθηκε στους χώρους και τα ερευνητικά κέντρα του UCLan Cyprus ο Δ. Σκουρίδης
To Andrey & Julia Dashin’s Foundation και η Επίτροπος για τα Δικαιώματα του Παιδιού γιόρτασαν τη Διεθνή Ημέρα του Παιδιού
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Πρωτοπορία στην τεχνολογική ευθύνη και την κοινωνική καινοτομία
Στην Κύπρο ο Νίκος Δένδιας για την «Αόρατη Συνωμοσία» του Ανδρέα Χατζηκυριάκου
Οι μεγάλες τάσεις και η μετεξέλιξη των ΜΜΕ: Πώς οι όμιλοι μεταμορφώνονται για να είναι βιώσιμοι και κερδοφόροι