Tesco: Προσπάθειες για ανάκαμψη του brand «Finest»

Στον απόηχο του σκανδάλου με το κρέας αλόγου, όπου βρέθηκαν ίχνη σε συσκευασμένα μπιφτέκια της, η Tesco, προσπαθεί να ανανεώσει τη γκάμα του brand της «Finest» και να αντιστρέψει τις χαμηλές του πωλήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο.
 
Η κίνηση αυτή ήρθε μετά την αξιολόγηση και υποβάθμισή της από σταθερή σε αρνητική από την Moody's, επικαλούμενη ανησυχίες για την πορεία των λιανικών πωλήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο και στο εξωτερικό. Την περασμένη εβδομάδα διαφάνηκε ότι το πρώτο εξάμηνο τα κέρδη είχαν καταρρεύσει κατά περίπου ένα τέταρτο.
 
Η Tesco δαπανά δεκάδες εκατομμύρια λίρες για αναβάθμιση των συνταγών της, ανασχεδιασμό των πακέτων της και αναμόρφωση του μάρκετινγκ των Finest, ώστε να αναδείξει συνεργασίες με Βρετανούς γεωργούς και οικογενειακές κατασκευαστικές εταιρείες, σε μια προσπάθεια να βελτιώσει τις επιδόσεις της.
 
Στα σχέδια της εταιρείας είναι η επανεκκίνηση και αύξηση των πωλήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο βελτιώνοντας την εμφάνιση των καταστημάτων, προσλαμβάνοντας μεγαλύτερο αριθμό προσωπικού και μειώνοντας τις τιμές. «Είναι εξαιρετικά σημαντικό για μας να κτίσουμε μια καλύτερη Tesco, με την καλύτερη ποιότητα φαγητού», τόνισε ο UK managing director Chris Bush.
 
Η εταιρεία πρόσθεσε 400 νέα προϊόντα, βελτίωσε 750 υπάρχουσες γραμμές παραγωγής, αλλά διάκοψε άλλες 200 που κρίθηκαν μη ανταγωνιστικές ή ανεπαρκείς για το καταναλωτικό κοινό, όπως τα Finest ψητά φασόλια σε κονσέρβα ή το συσκευασμένο ζαμπόν. Αντίθετα, η εταιρεία εστιάζεται σε πιο μικρής κλίμακας φαγητά όπως, άγρια μανιτάρια και τυρί Parmigiano Reggiano, σε μια προσπάθεια να καθησυχάσει τους πελάτες για την προέλευση των τροφίμων. 
 
Πάνω  από 1.500 προϊόντα της Finest προέρχονται από το Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά η Tesco ανακοίνωσε ότι υπέγραψε μακροπρόθεσμες συμφωνίες απευθείας με τους παραγωγούς σε μια προσπάθεια να διασφαλίσει την ποιότητα και την ασφάλεια των προϊόντων. 
 
Πάντως, αυτό που θα μπορούσε να βοηθήσει την Tesco στην αύξηση των πωλήσεών της είναι η επέκταση της γκάμας ακριβότερων προϊόντων, τονίζοντας πάντα ότι τα προϊόντα της Finest είναι μοναδικά.
   
Νέα καταστήματα για την Whole Foods Market
 
Παράλληλα, σε μια άλλη εξέλιξη, στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου εισέρχεται πιο δυναμικά και η Whole Foods Market, η οποία ψάχνει για νέα καταστήματα εντός και γύρω από το Λονδίνο, ανοίγοντας και 8ο κατάστημα στο Richmond, νοτιοδυτικά του Λονδίνου.
 
Να σημειωθεί ότι η Whole Foods σημείωσε τεράστιες απώλειες από τότε που άνοιξε ένα outlet κατάστημα 80.000 τετραγωνικά πόδια στο Kensington το 2007, ενώ η μητρική της εταιρεία Fresh & Wild Limited, καταχώρησε τον περασμένο χρόνο απώλειες £4.4 εκατ., 30% περισσότερα από το 2011, παρά την αύξηση 9% στις πωλήσεις. 
 
Πηγή: The Guardian
 

Δειτε Επισης

Ο Πόλυς Μιχαηλίδης στα Δ.Σ. CTC, Ermes και Woolworth-Ο Μενέλαος Σιακόλας μέλος της Επιτροπής Διορισμών
Πώς κινήθηκαν οι τιμές βασικών καταναλωτικών προϊόντων τον Μάιο...Μεγάλη αύξηση σε μαλάκια και λάδι
Μαρίνα Χατζημανώλη: Τι θα επιφέρει ένα ενδεχόμενο κλείσιμο των στενών του Ορμούζ-Αλυσιδωτές οι επιπτώσεις
Κάγια Κάλας: Εξαιρετικά επικίνδυνο το κλείσιμο των στενών του Ορμούζ-Δεν θα ήταν καλό για κανένα
Δυσαρεστημένοι με το e-kalathi οι καταναλωτές… «Κατώτερο των προσδοκιών, περιορισμένη η χρησιμότητά του»
Public: Νέο κλιματιστικό χωρίς άγχος και με εγγύηση χαμηλότερης τιμής
Στενά του Ορμούζ: Τι σημαίνει το κλείσιμό τους και πώς επηρεάζει το εμπόριο
Πράσινο ιρανικής Βουλής, αλλά στο Ανώτατο Συμβούλιο Ασφαλείας η τελική απόφαση για κλείσιμο των στενών του Ορμούζ
Σήμα κινδύνου από ΤΟΜ προς ιδιοκτήτες υπό ανάκληση Citroën κατασκευής 2008 έως 2019-Πρέπει να ακινητοποιηθούν
Επαναφέρει τις απειλές περί αποκλεισμού του στενού του Ορμούζ το Ιράν-Σε αναμμένα κάρβουνα η ναυτιλία