Στην 43η θέση παγκόσμια η αξία της Hyundai το 2013

Με βάση τον επίσημο κατάλογο Αξίας της Μάρκας (Brand Value) 2013 της Interbrand, η αυτοκινητοβιομηχανία Hyundai, με αύξηση της τάξεως του 20% και συνολική αξία 9.004 δισεκατομμύρια δολάρια Αμερικής, ανέβηκε από την 53η στην 43η θέση παγκόσμια.
 
Στον κατάλογο της Interbrand, μπροστά από την Hyundai, βρίσκονται άλλες πέντε παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες, που παρακολουθούν με ενδιαφέρον την αξία της να ανεβαίνει ασταμάτητα, ως αποτέλεσμα της επιτυχημένης της πορείας στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου.
 

Δειτε Επισης

H εντυπωσιακή γκάμα προϊόντων του Mamas & Papas που ήρθε στο M&S Ακρόπολης (pic)
ΚΕΟ: Μοιράζει μέρισμα συνολικού ύψους €1,7 εκ. στους μετόχους της
Χρ. Καποδίστριας & Υιοί Λτδ: Ταξίδι στη Μεγάλη Βρετανία για 17 επαγγελματίες του δικτύου Castrol Service
Ξεχώρισε το ζυθοποιείο του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης-Διεθνής πρωτιά ποιότητας για την Carlsberg Κύπρου
Stephanis: Oι Black Friday προσφορές ξεκίνησαν και έρχονται… περισσότερες
Τα υβριδικά αυξάνονται, τα βενζινοκίνητα μειώνονται, αλλά η ηλεκτροκίνηση δεν στροφάρει-Οι top σε εγγραφές μάρκες
Στο 1,6% ο εναρμονισμένος πληθωρισμός-Αυξημένος ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή
Καύσιμα: Έρευνα για διαφορετική τιμολόγηση μεταξύ επαρχιών ζητεί ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
Kings Avenue Mall: Έντεκα χρόνια επιτυχιών και καινοτομίας-Οι εκδηλώσεις και εκπλήξεις για την σημαντική επέτειο
Lidl Κύπρου: Δυνατότητα σε πέντε τυχερούς να κερδίσουν εκπτωτικά κουπόνια €6.000 μέσω του Lidl Plus