Στην 43η θέση παγκόσμια η αξία της Hyundai το 2013

Με βάση τον επίσημο κατάλογο Αξίας της Μάρκας (Brand Value) 2013 της Interbrand, η αυτοκινητοβιομηχανία Hyundai, με αύξηση της τάξεως του 20% και συνολική αξία 9.004 δισεκατομμύρια δολάρια Αμερικής, ανέβηκε από την 53η στην 43η θέση παγκόσμια.
 
Στον κατάλογο της Interbrand, μπροστά από την Hyundai, βρίσκονται άλλες πέντε παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες, που παρακολουθούν με ενδιαφέρον την αξία της να ανεβαίνει ασταμάτητα, ως αποτέλεσμα της επιτυχημένης της πορείας στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου.
 

Δειτε Επισης

Ο Πόλυς Μιχαηλίδης στα Δ.Σ. CTC, Ermes και Woolworth-Ο Μενέλαος Σιακόλας μέλος της Επιτροπής Διορισμών
Πώς κινήθηκαν οι τιμές βασικών καταναλωτικών προϊόντων τον Μάιο...Μεγάλη αύξηση σε μαλάκια και λάδι
Μαρίνα Χατζημανώλη: Τι θα επιφέρει ένα ενδεχόμενο κλείσιμο των στενών του Ορμούζ-Αλυσιδωτές οι επιπτώσεις
Κάγια Κάλας: Εξαιρετικά επικίνδυνο το κλείσιμο των στενών του Ορμούζ-Δεν θα ήταν καλό για κανένα
Δυσαρεστημένοι με το e-kalathi οι καταναλωτές… «Κατώτερο των προσδοκιών, περιορισμένη η χρησιμότητά του»
Public: Νέο κλιματιστικό χωρίς άγχος και με εγγύηση χαμηλότερης τιμής
Στενά του Ορμούζ: Τι σημαίνει το κλείσιμό τους και πώς επηρεάζει το εμπόριο
Πράσινο ιρανικής Βουλής, αλλά στο Ανώτατο Συμβούλιο Ασφαλείας η τελική απόφαση για κλείσιμο των στενών του Ορμούζ
Σήμα κινδύνου από ΤΟΜ προς ιδιοκτήτες υπό ανάκληση Citroën κατασκευής 2008 έως 2019-Πρέπει να ακινητοποιηθούν
Επαναφέρει τις απειλές περί αποκλεισμού του στενού του Ορμούζ το Ιράν-Σε αναμμένα κάρβουνα η ναυτιλία