Στην 43η θέση παγκόσμια η αξία της Hyundai το 2013

Με βάση τον επίσημο κατάλογο Αξίας της Μάρκας (Brand Value) 2013 της Interbrand, η αυτοκινητοβιομηχανία Hyundai, με αύξηση της τάξεως του 20% και συνολική αξία 9.004 δισεκατομμύρια δολάρια Αμερικής, ανέβηκε από την 53η στην 43η θέση παγκόσμια.
 
Στον κατάλογο της Interbrand, μπροστά από την Hyundai, βρίσκονται άλλες πέντε παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες, που παρακολουθούν με ενδιαφέρον την αξία της να ανεβαίνει ασταμάτητα, ως αποτέλεσμα της επιτυχημένης της πορείας στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου.
 

Δειτε Επισης

Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
Προ των πυλών μεγάλη οικιστική ανάπτυξη από το My Mall Λεμεσού-Προς ολοκλήρωση το Leptos Limassol Park
Μάκης Κετώνης: Το ταξίδι στην αειφορία και το επόμενο κεφάλαιο μιας συναρπαστικής επαγγελματικής διαδρομής
Νίκος Χριστοδουλίδης: Βελτιώνεται η φήμη και η αξιοπιστία της Κύπρου, προσελκύουμε ποιοτικές επενδύσεις
Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Εννέα κορυφαίες εταιρείες με έδρα την Κύπρο που υιοθέτησαν εργαλεία AI
Η ενεργειακή μετάβαση της Κύπρου και ο δρόμος για ένα ανθεκτικό και βιώσιμο μοντέλο ανάπτυξης
Familychef: Πλάνα...διατροφής και μια εταιρεία που έχει ως στόχο οι πελάτες της να μάθουν να τρώνε σωστά
Έτσι θα διαμορφωθεί ο χώρος που δεσπόζει το ιστορικό εργοστάσιο της ΚΕΑΝ στη Λεμεσό (photos)
Αλ. Ιωσηφίδης: Ευεργετική για την κυπριακή ναυτιλία η ένταξη στη ζώνη Σένγκεν-Επιπρόσθετο κίνητρο στη φαρέτρα μας
Κατέβασε εκ νέου τα επιτόκια της, αλλά δεν δεσμεύεται για την πορεία που θα ακολουθήσουν στο μέλλον η ΕΚΤ