Lidl: Διαφημίζει πρώτη φορά τη μάρκα της, «Deluxe»
15:02 - 31 Οκτωβρίου 2013
Την πρώτη της πανεθνική τηλεοπτική εκστρατεία στο Ηνωμένο Βασίλειο για προώθηση της δικής της σειράς μάρκας Deluxe ξεκινά η Lidl.
Το ντεμπούτο των διαφημίσεων ξεκινά στις 31 Οκτωβρίου σε όλα τα μεγάλα τηλεοπτικά κανάλια και ποικίλουν σε μήκος από 10 μέχρι 30 δευτερόλεπτα και θα κρατήσουν μέχρι τα Χριστούγεννα, σε μια προσπάθεια για ακόμα μεγαλύτερη αύξηση των πωλήσεων. Οι διαφημίσει παρουσιάζουν close-up πλάνα των προϊόντων Deluxe, όπως ζεστό κρασί, ολόκληρη μαγειρεμένο αστακό και γερμανικό κέικ φρούτων.
Η Lidl εισήγαγε τη μάρκα Deluxe στη γκάμα της το 2008, ως εποχιακό εμπορικό σήμα, αλλά το 2012 επεκτάθηκε, καθώς οι πωλήσεις των προϊόντων αυτών διπλασιάστηκαν από £19,5 εκατ. το 2011 σε πάνω από £40 εκατομμύρια το 2012 .Σύμφωνα με την εταιρεία τα προϊόντα Deluxe είναι πλέον τα πρώτα σε πωλήσεις και ελπίζει ότι οι διαφημίσεις θα βοηθήσουν στην κατά 50% αύξηση των πωλήσεων αυτό το έτος, δηλαδή, σε £63.8 εκατ.
Τα discount supermarkets όπως, οι Lidl και Aldi έχουν παρουσιάσει σημαντική αύξηση των πωλήσεων τους τελευταίους μήνες, αυξάνοντας με τον τρόπο αυτό την «πίεση» στις μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων τροφίμων.
Πηγή: www.marketingweek.co.uk