Lidl: Διαφημίζει πρώτη φορά τη μάρκα της, «Deluxe»

Την πρώτη της πανεθνική τηλεοπτική εκστρατεία στο Ηνωμένο Βασίλειο για προώθηση της δικής της σειράς μάρκας Deluxe ξεκινά η Lidl.
 
Το ντεμπούτο των διαφημίσεων ξεκινά στις 31 Οκτωβρίου σε όλα τα μεγάλα τηλεοπτικά κανάλια και ποικίλουν σε μήκος από 10 μέχρι 30 δευτερόλεπτα και θα κρατήσουν μέχρι τα Χριστούγεννα, σε μια προσπάθεια για ακόμα μεγαλύτερη αύξηση των πωλήσεων. Οι διαφημίσει παρουσιάζουν close-up πλάνα των προϊόντων Deluxe, όπως ζεστό κρασί, ολόκληρη μαγειρεμένο αστακό και γερμανικό κέικ φρούτων.
 
Η Lidl εισήγαγε τη μάρκα Deluxe στη γκάμα της το 2008, ως εποχιακό εμπορικό σήμα, αλλά το 2012 επεκτάθηκε, καθώς οι πωλήσεις των προϊόντων αυτών διπλασιάστηκαν από £19,5 εκατ. το 2011 σε πάνω από £40 εκατομμύρια το 2012 .Σύμφωνα με την εταιρεία τα προϊόντα Deluxe είναι πλέον τα πρώτα σε πωλήσεις και ελπίζει ότι οι διαφημίσεις θα βοηθήσουν στην κατά 50% αύξηση των πωλήσεων αυτό το έτος, δηλαδή, σε £63.8 εκατ.
 
Τα discount supermarkets όπως, οι Lidl και Aldi έχουν παρουσιάσει σημαντική αύξηση των πωλήσεων τους τελευταίους μήνες, αυξάνοντας με τον τρόπο αυτό την «πίεση» στις μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων τροφίμων. 
 
Πηγή: www.marketingweek.co.uk
 

Δειτε Επισης

Αλ. Βαφεάδης: Σε συνεχή επαφή με όλους τους διανομείς για καταρτισμό του πλάνου υλοποίησης των ανακλήσεων
Μέτρα Ε.Ε. για προστασία καταναλωτών για ηλεκτρονικές αγορές από τρίτες χώρες
Επιβραβεύει με δύο εκατομμύρια ευρώ 13.000 δανειολήπτες η Τράπεζα Κύπρου-Ποιοι οι δικαιούχοι
Σε σταθερή ανοδική πορεία ο τομέας του στοιχήματος-Σχεδόν 300 εκατ. τα έσοδα το τρίτο τρίμηνο του 2024
Nikkei: Προς ναυάγιο οι συζητήσεις μεταξύ Honda και Nissan για συγχώνευση
Λ. Ζουρίδης: Τα δεδομένα στο λιανικό εμπόριο και τα πλεονεκτήματα συμμετοχής στον Όμιλο Υπεραγορών MAS
Βραβεία Αρχιτεκτονικής, Aρχιτεκτονικής Εσωτερικού Χώρου και Ανάπτυξης Γης: Τελευταίο τριήμερο για υποβολή έργων
Σε τροχιά υλοποίησης η μεγάλη ανάπτυξη της Μητρόπολης Λεμεσού στον Άγιο Αθανάσιο-Όλα όσα θα περιλαμβάνει
Δεν θέλει συμπληρωματικούς προϋπολογισμούς ο Μάκης-Αυστηρές συστάσεις προς όλους για συγκράτηση δαπανών
Αλέξης Άννινος: Στενό το περιθώριο των οκτώ μηνών, κάνουν ό,τι μπορούν οι εισαγωγείς για τις ανακλήσεις