Lidl: Διαφημίζει πρώτη φορά τη μάρκα της, «Deluxe»

Την πρώτη της πανεθνική τηλεοπτική εκστρατεία στο Ηνωμένο Βασίλειο για προώθηση της δικής της σειράς μάρκας Deluxe ξεκινά η Lidl.
 
Το ντεμπούτο των διαφημίσεων ξεκινά στις 31 Οκτωβρίου σε όλα τα μεγάλα τηλεοπτικά κανάλια και ποικίλουν σε μήκος από 10 μέχρι 30 δευτερόλεπτα και θα κρατήσουν μέχρι τα Χριστούγεννα, σε μια προσπάθεια για ακόμα μεγαλύτερη αύξηση των πωλήσεων. Οι διαφημίσει παρουσιάζουν close-up πλάνα των προϊόντων Deluxe, όπως ζεστό κρασί, ολόκληρη μαγειρεμένο αστακό και γερμανικό κέικ φρούτων.
 
Η Lidl εισήγαγε τη μάρκα Deluxe στη γκάμα της το 2008, ως εποχιακό εμπορικό σήμα, αλλά το 2012 επεκτάθηκε, καθώς οι πωλήσεις των προϊόντων αυτών διπλασιάστηκαν από £19,5 εκατ. το 2011 σε πάνω από £40 εκατομμύρια το 2012 .Σύμφωνα με την εταιρεία τα προϊόντα Deluxe είναι πλέον τα πρώτα σε πωλήσεις και ελπίζει ότι οι διαφημίσεις θα βοηθήσουν στην κατά 50% αύξηση των πωλήσεων αυτό το έτος, δηλαδή, σε £63.8 εκατ.
 
Τα discount supermarkets όπως, οι Lidl και Aldi έχουν παρουσιάσει σημαντική αύξηση των πωλήσεων τους τελευταίους μήνες, αυξάνοντας με τον τρόπο αυτό την «πίεση» στις μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων τροφίμων. 
 
Πηγή: www.marketingweek.co.uk
 

Δειτε Επισης

Επαναπιστοποίηση Υπεραγορών Αλφαμέγα και Bean Bar ως Great Place To Work®
Αγρότης: Επεκτάθηκε με νέο μεγάλο κατάστημα στην περιοχή ΓΣΠ
Γ. Τσακκιστός: Δεν έχει βοηθήσει τους καταναλωτές το «e-kalathi»... Γιατί δεν υπάρχει δυνατότητα μαζικής αναθεώρησης τιμών
Σε αρχηγό αστυνομίας και γραμματεία του Υπουργικού η έκθεση για Takata-Οι οδηγίες της Νομικής Υπηρεσίας
Στη δημοσιότητα το πόρισμα της Ερευνητικής Επιτροπής για τους Takata-Διαβάστε αυτούσια την έκθεση
Γ. Παπαναστασίου: Στηρίζει την στρατηγική Κομισιόν για αμοιβαία επωφελή εμπορική συμφωνία Ε.Ε.-ΗΠΑ η Κύπρος
Διάλογος Κομισιόν με επιχειρήσεις για τους κανόνες καταγωγής των προϊόντων
Δεκαπέντε χρόνια Leroy Merlin στην Κύπρο-Το όραμα και οι δεσμοί με τα κυπριακά νοικοκυριά και επαγγελματίες
Ανέβασε στροφές το λιανικό εμπόριο-Οι τομείς με τη μεγαλύτερη αύξηση σε τζίρο και αξία
Andrew Bird: Συναρπαστικό βήμα στην καριέρα μου η Remedica-Τα πλάνα και το όραμα του νέου CEO