Όταν κοιτάς από ψηλά μοιάζει η γη με ζωγραφιά
15:07 - 30 Οκτωβρίου 2013
Το άρθρο αυτό είναι προσωπική άποψη, δεν συνιστώ να το διαβάσουν πολιτικοί, ούτε υψηλόβαθμοι κρατικοί και ημικρατικοί λειτουργοί αφού μπορεί να δουν τον εαυτό τους να καθρεπτίζεται και μετά να τρέχουμε για λιβελλους χωρίς καν να αναφέρω ονόματα.
Το 2011 σε μια συνάντηση του ΚΕΒΕ και βουλευτών (Αβέρωφ Νεοφύτου- ΔΗΣΥ και Σταύρου Ευαγόρου - ΑΚΕΛ) με τους επιχειρηματίες της Πάφου και συγκεκριμένα στη αίθουσα της Τράπεζας Κύπρου (που τότε ανακοίνωσε κέρδη 155 εκ. ευρώ του πρώτου εξαμήνου του 2011) μου δόθηκε η ευκαιρία να κάμω μία παρέμβαση και να εκφράσω την μεγάλη μου ανησυχία για το ότι μετά το κλείσιμο της Eurocypria και ότι θα ακολουθούσαν οι Κυπριακές Αερογραμμές με μαθηματική ακρίβεια.
Πέρασαν πάνω από 2 χρόνια από εκείνη την συνάντηση και σήμερα βλέπουμε τους επιδότες να είναι εξουσιοδοτημένοι να κατάσχουν τα πρώτα αεροπλάνα των Κ.Α. Λοιπόν έτσι απλά για την ιστορία τα αεροπλάνα αγοράστηκαν με λεφτά δικά σου, ναι ..ναι εσένα του αναγνώστη αυτού του άρθρου που έχεις Κυπριακή ιθαγένεια.
Ο ένας εκ των δύο βουλευτών που προανέφερα ήταν σε κάποια φάση της πολιτικής του καριέρας ήταν μέλος του ΔΣ του κρατικού αερομεταφορέα (μόνο η λέξη κρατικός αερομεταφορέας μου προκαλεί τουλάχιστο δέος) και κατά την συνάντηση του ΚΕΒΕ μου τα μάσησαν και οι δύο «τζαι φκύκαν κούππες άπαννες».
Πρέπει επί τέλους να το χωνέψουμε ότι οι Κυπριακές Αερογραμμές έκλεισαν, τελείωσαν τα ταξίδια αναψυχής σε Business Class των μελών των ΔΣ των ημικρατικών, τέλειωσαν οι μίζες, οι βίζιτες, τα upgrades από τα μίλια που όλοι χαραμοφάηδες κέρδιζαν στη ράχη μας. Τέλειωσαν τα κόλπα π.χ. πάω ταξίδι για το τάδε Υπουργείο αλλά θα φύγω Παρασκευή με την γυναίκα μου, να κάνει τα ψώνια κι εγώ το ψώνιο στο Harrods, να μείνει μαζί μου στο δωμάτιο που μου πλήρωσε το υπουργείο το Σαββατοκύριακο, και τη Δευτέρα φρέσκος – φρέσκος πάω στη συνάντηση του Υπουργείου με το ταξί, το οποίο στη συνέχεια θα πάρει την κυρά στο Heathrow και μάλιστα στο VIP lounge. Η κυρά όμως δεν πλήρωσε γιατί ο κύριος έχει μίλια από άλλα ταξίδια που του πλήρωσε το κράτος πιο παλιά. Το ξενοδοχείο είναι πληρωμένο από την υπηρεσία, το ταξί το καμουφλάρουμε εύκολα…. Τώρα όπως είπε κάποτε ο κύριος Χάρρυ Κλύνν … «και κλάμα η κυρία ρε παιδί μου…»
Πάμε να σοβαρευτούμε και να δούμε ότι έχουμε χάσει και τα αυγά και τα καλάθια. Πάμε να σοβαρευτούμε και να κόψουμε τη γάγγραινα, πάμε να σοβαρευτούμε και να ανοίξουμε τους αιθέρες να έρθει κόσμος στη νήσο της θεάς, πάμε να σοβαρευτούμε και να στήσουμε ένα αερομεταφορέα που να έχει μέλλον. Ένα αερομεταφορέα ιδιωτικό με έδρα όχι την Κύπρο αλλά άλλη Ευρωπαϊκή Χώρα για να μπορεί να πετά πάνω από το θεριό και να ενώνει την Κύπρο με τα αεροδρόμια της πρώην Σοβιετικής Ένωσης και των Βαλκανίων.
Άντε να τελειώνουμε και μας έχετε ξεζουμίσει κωθώνια ε κωθώνια καρεκλοκένταυροι που αντί να δείτε ότι εμείς σας δίνουμε να φάτε βγαίνετε και με δηλώσεις και σχεδόν να μας ζητάτε και ρέστα. Εισιτήρια των 400 ευρώ για Αθήνα και το αεροπλάνο να γεμάτο «μουχτιτζίδες», σας παρακαλώ αδειάστε μας τη γωνία και πάρτε μαζί σας τους ψηφοφόρους σας που τους βάλατε δουλεία.
Και μία είδηση στη οποία στο εγγύς μέλλον θα επανέλθω με ανάλυση, οι Turkish Airlines είναι αυτή τη στιγμή μια από τις μεγαλύτερες αεροπορικές του κόσμου με 245 αεροσκάφη και το 2013 μετέφερε 79.77 εκατομμύρια επιβάτες. Στη Κωνσταντινούπολη ξεκίνησε να χτίζεται το μεγαλύτερο αεροδρόμιο του κόσμου που θα εξυπηρετεί 150 εκατομμύρια επιβάτες τον χρόνο.