Eurogym: Επιχείρηση ευεξίας
10:49 - 30 Οκτωβρίου 2013
Ένας κλάδος με πολλές προοπτικές αλλά και περιθώρια ανάπτυξης είναι το Health & Fitness σύμφωνα με τον κ. Αχιλλέα Παντελή, Owner/Head of Health & Fitness του γυμναστηρίου Eurogym. Όπως εξάλλου υπογραμμίζει στη σημερινή τους μορφή τα γυμναστήρια επιτελούν στην ουσία ένα κοινωνικό έργο, καθώς βοηθούν στην ευεξία και συμβάλουν στην καλή ζωή.
Κύριε Παντελή, πείτε μας λίγα λόγια για την επιχείρηση. Πότε ξεκίνησε, τι υπηρεσίες προσφέρει, ποιούς σημαντικούς σταθμούς θα μπορούσαμε να αναφέρουμε;
Το Eurogym προσφέρει τις υπηρεσίες του στον χώρο του Health & Fitness για περισσότερα από 20 χρόνια. Ξεκινώντας το 1992 σε ένα χώρο 300 τ.μ. με κύρια έμφαση στα μηχανήματα αντίστασης, αλλά και με τάξεις αερόβιας άσκησης, έθεσε τις βάσεις για να καθιερωθεί στον τομέα του Health & Fitness. Δεύτερος σημαντικός σταθμός στην ιστορία του γυμναστηρίου θα μπορούσα να πως ότι ήταν το 1999 με τη δημιουργία εξειδικευμένου χώρου με μηχανήματα αερόβιας γυμναστικής για αντοχή και καύση λίπους. Το 2009 ο χώρος μας επεκτάθηκε φτάνοντας τα 2.000 τ.μ. και παράλληλα αναβαθμίστηκαν οι τάξεις αερόβιας άσκησης με την προσθήκη εξειδικευμένων προγραμμάτων της Radical Fitness, όπως Power, Top Ride, U bound, Fight Do, Factor F, X55 αλλά και Zumba, Pilates και Outdoor Boot Camp.
Ποιά είναι τα σημεία κλειδιά που πρέπει να προσέξει κάποιος για μια επιτυχημένη λειτουργία ενός γυμναστηρίου;
Βασικά στοιχεία επιτυχίας είναι η αναγνώριση των αναγκών της αγοράς, η προσφορά συνολικών υπηρεσιών που να καλύπτουν το τρίπτυχο strength – cardio – fat burning και η συνεχής έρευνα και προσθήκη εξειδικευμένων προγραμμάτων και άλλων μεθόδων προσφοράς προς τον πελάτη.
Στη σημερινή τους προηγμένη μορφή τα γυμναστήρια επιτελούν στην ουσία κοινωνικό έργο, αφού βοηθούν στην ευεξία και συμβάλουν στην καλή ζωή. Επιπρόσθετα, επιτελούν σημαντικό έργο για αναβάθμιση της ποιότητας ζωής ευπαθών ομάδων, μέσω εξειδικευμένων προγραμμάτων εκγύμνασης. Έχοντας αναφέρει όλα αυτά αντιλαμβάνεστε ότι τα γυμναστήρια, είναι ένας ανθρωποκεντρικός οργανισμός με κύριο στόχο την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών τους.
Ποιά είναι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του Eurogym;
Είναι πολλά, όπως η αντιμετώπιση κάθε μέλους ξεχωριστά με υπηρεσίες λιπομέτρησης, αντοχής και δημιουργία εξατομικευμένου προγράμματος, η μεγάλη γκάμα προηγμένων μηχανημάτων αντίστασης και αεροβικής άσκησης, η ποικιλία τάξεων αεροβικής, το μέγεθος του γυμναστηρίου, τόσο σε καλυμμένους όσο και ακάλυπτους χώρους, αλλά και η ελκυστική μηνιαία συνδρομή και πακέτα προσφοράς μεγάλης διάρκειας.
Ως εταιρεία επιδεικνύεται κοινωνικό πρόσωπο;
Ως ενεργό μέλος της κοινωνίας αλλά και μέσα στα πλαίσια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρείας μας , έχουμε καταρτίσει πλάνο ενεργειών, με συμμετοχή τόσο του προσωπικού όσο και των μελών μας, σε φιλανθρωπικές οργανώσεις και εκδηλώσεις, ενώ προσφέρουμε εθελοντικά τόσο σε τοπικό όσο και σε παγκύπριο επίπεδο. Επιπρόσθετα, συμμετέχουμε στο πρόγραμμα ανακύκλωσης με σεβασμό προς το περιβάλλον.
Έχουν ανοίξει αρκετά γυμναστήρια και κέντρα υγείας. Υπάρχουν ακόμη προοπτικές ανάπτυξης του κλάδου;
Θα είμαι κάθετος σε αυτό και θα σας απαντήσω «ναι», η βιομηχανία του Health & Fitness στην Κύπρο βρίσκεται, ακόμη και σήμερα, σε αρχικό στάδιο. Δυστυχώς ως λαός δεν έχουμε βάλει στον τρόπο ζωής μας την εκγύμναση, ενώ οι διατροφικές μας συνήθειες απέχουν μακράν από τα μεσογειακά πρότυπα. Απόδειξη σε αυτό είναι και η πρόσφατη έρευνα του Πανεπιστημίου Κρήτης, στην οποία το 77% των παιδιών ηλικίας 10-14χρονών που έλαβαν μέρος διαγνώστηκαν ως υπέρβαρα, με ψηλά ποσοστά χοληστερόλης και τριγλυκερίδιων.
Για το λόγο αυτό και μόνο, είμαστε υπόχρεοι να «πείσουμε» τους πολίτες ότι η γυμναστική είναι τρόπος ζωής, με πολλαπλά οφέλη. Για αυτό επικροτούμε την εφαρμογή συντονισμένων ενεργειών σε συνεργασία τόσο του υπουργείου Υγείας όσο και του υπουργείου Παιδείας & Πολιτισμού για ανάπτυξη της ιδέας του αθλητισμού. Επιπρόσθετα, επιμένουμε και εμμένουμε στη δωρεάν εγγραφή παιδιών, τα οποία κρίνονται παχύσαρκα, μια υπηρεσία την οποία το Eurogym είναι διατεθειμένο και έχει συζητήσει με τους αρμόδιους φορείς, για να προσφέρει.
Τι ζητάει ο κόσμος; Πλέον με την κρίση έχει αλλάξει η κατάσταση στην αγορά;
Η κρίση σίγουρα δημιουργεί ιδιαίτερες συνθήκες αλλά την ίδια ώρα προσφέρει και προοπτικές ανάπτυξης για όσους το επιδιώκουν. Σίγουρα ο κόσμος έχει συμμαζευτεί και είναι πιο απαιτητικός στις επιλογές του και στο κόστος αγοράς, όμως με τις σωστές προωθητικές ενέργειες και στρατηγική, υπάρχει η δυνατότητα σωστής εκμετάλλευσης της αγοράς και αύξησης των πωλήσεων.