Louis Vuitton: Νέα γραμμή για ακόμα πλουσιότερους πελάτες

Μια σειρά από high-end δερμάτινες τσάντες και αξεσουάρ, εγκαινιάζει η Louis Vuitton συμπληρώνοντας έτσι την πολυτελή γκάμα της. Αυτή τη φορά, η νέα συλλογή εστιάζεται στους πραγματικά εύπορους πελάτες.
 
Το ερώτημα που τίθεται πια σ’ αυτή την στρατηγική της εταιρείας είναι: «Πόσο πιο πλούσια μπορεί να γίνει η LVMH»; Η εταιρεία ήδη, πωλεί ρολόγια $88.000, τσάντες $4.000 και σάλια $1.000. Στην πραγματικότητα όμως, η νέα γραμμή δεν κάνει για τον οποιονδήποτε.
 
Το τελευταίο 12μηνο, που ολοκληρώθηκε τον περασμένο Ιούνιο, τα έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν σχεδόν κατά 10%, ποσοστό διόλου ευκαταφρόνητο αν λάβουμε υπόψη την ταλαιπωρημένη ευρωπαϊκή οικονομία, κατά την περίοδο αυτή. Παράλληλα όμως, τα κέρδη της σημείωσαν πτώση κατά 4%. Η μεγαλύτερη αύξηση στα κέρδη της επήλθε κυρίως από αρώματα ή προϊόντα, τα οποία η εταιρεία αποκαλεί «επιλεκτικής λιανικής πώλησης», που συνδυάζονται από πωλήσεις σε αεροδρόμια και πάγκους καλλυντικών. Για κάθε $100 στις πωλήσεις στις περιοχές αυτές, η Louis Vuitton κρατά μόνο $10 κέρδος.
 
Για την παραγωγή της νέας υπέρ πολυτελούς γραμμής, η εταιρεία έφερε πίσω τον σχεδιαστή Darren Spaziani, ο οποίος όταν εργαζόταν στην LVMH την περίοδο 2004 – 2006 ήταν υπό την καθοδήγηση του Marc Jacobs. Η LVMH του παρείχε άφθονα πλούσια υλικά για να επεξεργαστεί. Τον περασμένο Ιούλιο ξόδεψε $2,6 δισ. για να αγοράσει το 80% των μετοχών του brand Loro Piana. O Pietro Loro Piana είναι Ιταλός παραγωγός κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων που ειδικεύεται σε εξαιρετικά σπάνια υλικά όπως, ίνες από μαλλί περουβιανού λάμα και άλλα.
 
Σε μια τηλεδιάσκεψη ο διευθυντής Επικοινωνίας της LVMH Christopher Hollis αποκάλεσε τον Loro Piana «ως έναν από τα πιο ελίτ brand στον κόσμο».
 
Πηγή: Bloomberg Business Week
 

Δειτε Επισης

Κραυγή αγωνίας από τους εισαγωγείς για τα ηλεκτρικά οχήματα-«Επιδεινώνεται η οικονομική μας θέση»
22ο Cyprus Grocery Retail Conference: Οι νέες τάσεις και η τεχνητή νοημοσύνη-Τι δήλωσαν χορηγοί και ομιλητές (vid)
Toyota: Καμπανάκι για τα κέρδη, αυξάνονται οι πιέσεις λόγω δασμών Τραμπ
Kiabi: Σε διαδικασία προσλήψεων για το κατάστημα στο Mall of Cyprus-Πότε αναμένεται το grand opening
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τετράμηνο
Οι τρεις νέες αφίξεις στο Metropolis Mall και το πρώτο κατάστημα Vero Moda στην Κύπρο
Τα φορτώνει στους κατασκευαστές για τις ανακλήσεις οχημάτων το ΤΟΜ-«Τηρούσαν χαμηλούς τόνους»
Ημερίδα Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ σε συνεργασία με cp Foodlab-Το θέμα ενημέρωσης για παραγωγούς και προμηθευτές
Αλφαμέγα: Πράσινο φως για τη νέα υπεραγορά στην Έγκωμη-Ισχυροποιεί την παρουσία της στην περιοχή
Η Lidl Κύπρου ενισχύει σταθερά το έργο του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού με νέα δωρεά ύψους €50.000