Louis Vuitton: Νέα γραμμή για ακόμα πλουσιότερους πελάτες

Μια σειρά από high-end δερμάτινες τσάντες και αξεσουάρ, εγκαινιάζει η Louis Vuitton συμπληρώνοντας έτσι την πολυτελή γκάμα της. Αυτή τη φορά, η νέα συλλογή εστιάζεται στους πραγματικά εύπορους πελάτες.
 
Το ερώτημα που τίθεται πια σ’ αυτή την στρατηγική της εταιρείας είναι: «Πόσο πιο πλούσια μπορεί να γίνει η LVMH»; Η εταιρεία ήδη, πωλεί ρολόγια $88.000, τσάντες $4.000 και σάλια $1.000. Στην πραγματικότητα όμως, η νέα γραμμή δεν κάνει για τον οποιονδήποτε.
 
Το τελευταίο 12μηνο, που ολοκληρώθηκε τον περασμένο Ιούνιο, τα έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν σχεδόν κατά 10%, ποσοστό διόλου ευκαταφρόνητο αν λάβουμε υπόψη την ταλαιπωρημένη ευρωπαϊκή οικονομία, κατά την περίοδο αυτή. Παράλληλα όμως, τα κέρδη της σημείωσαν πτώση κατά 4%. Η μεγαλύτερη αύξηση στα κέρδη της επήλθε κυρίως από αρώματα ή προϊόντα, τα οποία η εταιρεία αποκαλεί «επιλεκτικής λιανικής πώλησης», που συνδυάζονται από πωλήσεις σε αεροδρόμια και πάγκους καλλυντικών. Για κάθε $100 στις πωλήσεις στις περιοχές αυτές, η Louis Vuitton κρατά μόνο $10 κέρδος.
 
Για την παραγωγή της νέας υπέρ πολυτελούς γραμμής, η εταιρεία έφερε πίσω τον σχεδιαστή Darren Spaziani, ο οποίος όταν εργαζόταν στην LVMH την περίοδο 2004 – 2006 ήταν υπό την καθοδήγηση του Marc Jacobs. Η LVMH του παρείχε άφθονα πλούσια υλικά για να επεξεργαστεί. Τον περασμένο Ιούλιο ξόδεψε $2,6 δισ. για να αγοράσει το 80% των μετοχών του brand Loro Piana. O Pietro Loro Piana είναι Ιταλός παραγωγός κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων που ειδικεύεται σε εξαιρετικά σπάνια υλικά όπως, ίνες από μαλλί περουβιανού λάμα και άλλα.
 
Σε μια τηλεδιάσκεψη ο διευθυντής Επικοινωνίας της LVMH Christopher Hollis αποκάλεσε τον Loro Piana «ως έναν από τα πιο ελίτ brand στον κόσμο».
 
Πηγή: Bloomberg Business Week
 

Δειτε Επισης

Συνεχίζει τις υψηλές πτήσεις ο κυπριακός τουρισμός-Νέο ρεκόρ αφίξεων το πεντάμηνο
Γ. Παπαναστασίου: Πώς γεννήθηκε η ιδέα διοργάνωσης του Investopia στην Κύπρο και ο στόχος που επιτεύχθηκε
Τράπεζα Κύπρου: Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών-Εξαγόρασε 5,142,602 μετοχές για ακύρωση ύψους €30 εκατ.
Νέο κατάστημα Bean Bar στο Ζακάκι-Άνοιξε το 18ο κατάστημα της αλυσίδας(pics)
Eurobank: Φέρνει την πρώτη agentic AI φωνητική πλατφόρμα για επιχειρήσεις στην Ευρώπη-Πρώτη παρουσίαση από Κύπρο
Στην ελίτ του Χρηματιστηρίου Αθηνών η Τρ. Κύπρου-Πολλαπλά οφέλη και μεγάλη δυναμική με την ένταξή της στον FTSE 25
Κώστας Κουμής: Υποσχόμενη και σημαντική για τον τουρισμό της Κύπρου η αγορά των ΗΑΕ-Τα οφέλη από το Investopia
Αισιοδοξεί το λιανεμπόριο λόγω τουρισμού εν μέσω ενεργειακής και υδατικής κρίσης-Ισχυρές οι προοπτικές ανάπτυξης
Επεκτείνει τις δραστηριότητές της στον τομέα των ακινήτων σε Κύπρο και Ελλάδα η Consulco-Τα στοχευμένα έργα
Κοινή διακήρυξη Κύπρου-Ινδίας: Δέσμευση επέκτασης οικονομικών δεσμών μέσω αύξησης εμπορίου και επενδύσεων