Louis Vuitton: Νέα γραμμή για ακόμα πλουσιότερους πελάτες

Μια σειρά από high-end δερμάτινες τσάντες και αξεσουάρ, εγκαινιάζει η Louis Vuitton συμπληρώνοντας έτσι την πολυτελή γκάμα της. Αυτή τη φορά, η νέα συλλογή εστιάζεται στους πραγματικά εύπορους πελάτες.
 
Το ερώτημα που τίθεται πια σ’ αυτή την στρατηγική της εταιρείας είναι: «Πόσο πιο πλούσια μπορεί να γίνει η LVMH»; Η εταιρεία ήδη, πωλεί ρολόγια $88.000, τσάντες $4.000 και σάλια $1.000. Στην πραγματικότητα όμως, η νέα γραμμή δεν κάνει για τον οποιονδήποτε.
 
Το τελευταίο 12μηνο, που ολοκληρώθηκε τον περασμένο Ιούνιο, τα έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν σχεδόν κατά 10%, ποσοστό διόλου ευκαταφρόνητο αν λάβουμε υπόψη την ταλαιπωρημένη ευρωπαϊκή οικονομία, κατά την περίοδο αυτή. Παράλληλα όμως, τα κέρδη της σημείωσαν πτώση κατά 4%. Η μεγαλύτερη αύξηση στα κέρδη της επήλθε κυρίως από αρώματα ή προϊόντα, τα οποία η εταιρεία αποκαλεί «επιλεκτικής λιανικής πώλησης», που συνδυάζονται από πωλήσεις σε αεροδρόμια και πάγκους καλλυντικών. Για κάθε $100 στις πωλήσεις στις περιοχές αυτές, η Louis Vuitton κρατά μόνο $10 κέρδος.
 
Για την παραγωγή της νέας υπέρ πολυτελούς γραμμής, η εταιρεία έφερε πίσω τον σχεδιαστή Darren Spaziani, ο οποίος όταν εργαζόταν στην LVMH την περίοδο 2004 – 2006 ήταν υπό την καθοδήγηση του Marc Jacobs. Η LVMH του παρείχε άφθονα πλούσια υλικά για να επεξεργαστεί. Τον περασμένο Ιούλιο ξόδεψε $2,6 δισ. για να αγοράσει το 80% των μετοχών του brand Loro Piana. O Pietro Loro Piana είναι Ιταλός παραγωγός κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων που ειδικεύεται σε εξαιρετικά σπάνια υλικά όπως, ίνες από μαλλί περουβιανού λάμα και άλλα.
 
Σε μια τηλεδιάσκεψη ο διευθυντής Επικοινωνίας της LVMH Christopher Hollis αποκάλεσε τον Loro Piana «ως έναν από τα πιο ελίτ brand στον κόσμο».
 
Πηγή: Bloomberg Business Week
 

Δειτε Επισης

H εντυπωσιακή γκάμα προϊόντων του Mamas & Papas που ήρθε στο M&S Ακρόπολης (pic)
ΚΕΟ: Μοιράζει μέρισμα συνολικού ύψους €1,7 εκ. στους μετόχους της
Χρ. Καποδίστριας & Υιοί Λτδ: Ταξίδι στη Μεγάλη Βρετανία για 17 επαγγελματίες του δικτύου Castrol Service
Ξεχώρισε το ζυθοποιείο του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης-Διεθνής πρωτιά ποιότητας για την Carlsberg Κύπρου
Stephanis: Oι Black Friday προσφορές ξεκίνησαν και έρχονται… περισσότερες
Τα υβριδικά αυξάνονται, τα βενζινοκίνητα μειώνονται, αλλά η ηλεκτροκίνηση δεν στροφάρει-Οι top σε εγγραφές μάρκες
Στο 1,6% ο εναρμονισμένος πληθωρισμός-Αυξημένος ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή
Καύσιμα: Έρευνα για διαφορετική τιμολόγηση μεταξύ επαρχιών ζητεί ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
Kings Avenue Mall: Έντεκα χρόνια επιτυχιών και καινοτομίας-Οι εκδηλώσεις και εκπλήξεις για την σημαντική επέτειο
Lidl Κύπρου: Δυνατότητα σε πέντε τυχερούς να κερδίσουν εκπτωτικά κουπόνια €6.000 μέσω του Lidl Plus