Ο Marc Jacobs επικεντρώνεται στο δικό του brand

Μετά από 16 χρόνια συνεργασίας με τη Louis Vuitton, ο διάσημος σχεδιαστής της Marc Jacobs, την εγκαταλείπει για να επικεντρωθεί στο δικό του brand.
 
Στα 16 αυτά χρόνια ο Jacobs κατάφερε να μεταμορφώσει τη μάρκα από έναν απλό κατασκευαστή παλιομοδίτικων βαλιτσών σε ένα διάσημο οίκο μόδας, τα φορέματα του οποίου φορέθηκαν από το πασίγνωστο μοντέλο Kate Moss στις πασαρέλες, μέχρι τη Michelle Williams στο κόκκινο χαλί των Όσκαρ. Στα 50 του τώρα, ο Jacobs αισθάνεται ότι είναι ώρα να κτίσει τη δική του κληρονομιά στο χώρο της μόδας. 
 
Πρόκειται για μια ιδιοφυία στο branding. Ο Marc Jacobs έχει γράψει το μεγαλύτερο παραμύθι στην ιστορία της σύγχρονης βιομηχανίας πολυτελών ειδών.
 
Ήταν 34 χρόνων όταν ο Jacobs εντάχθηκε στην Vuitton και τα περισσότερα χρόνια δημιουργούσε κτίζοντας ένα brand στο όνομα κάποιου άλλου. Αυτό, περισσότερο από τον οικονομικό παράγοντα, αποτέλεσε και το βασικότερο κίνητρο του σχεδιαστή για να εγκαταλείψει τη διάσημη φίρμα.
 
Πηγή: The Guardian 
 

Δειτε Επισης

Κραυγή αγωνίας από τους εισαγωγείς για τα ηλεκτρικά οχήματα-«Επιδεινώνεται η οικονομική μας θέση»
22ο Cyprus Grocery Retail Conference: Οι νέες τάσεις και η τεχνητή νοημοσύνη-Τι δήλωσαν χορηγοί και ομιλητές (vid)
Toyota: Καμπανάκι για τα κέρδη, αυξάνονται οι πιέσεις λόγω δασμών Τραμπ
Kiabi: Σε διαδικασία προσλήψεων για το κατάστημα στο Mall of Cyprus-Πότε αναμένεται το grand opening
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τετράμηνο
Οι τρεις νέες αφίξεις στο Metropolis Mall και το πρώτο κατάστημα Vero Moda στην Κύπρο
Τα φορτώνει στους κατασκευαστές για τις ανακλήσεις οχημάτων το ΤΟΜ-«Τηρούσαν χαμηλούς τόνους»
Ημερίδα Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ σε συνεργασία με cp Foodlab-Το θέμα ενημέρωσης για παραγωγούς και προμηθευτές
Αλφαμέγα: Πράσινο φως για τη νέα υπεραγορά στην Έγκωμη-Ισχυροποιεί την παρουσία της στην περιοχή
Η Lidl Κύπρου ενισχύει σταθερά το έργο του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού με νέα δωρεά ύψους €50.000