Ο Marc Jacobs επικεντρώνεται στο δικό του brand

Μετά από 16 χρόνια συνεργασίας με τη Louis Vuitton, ο διάσημος σχεδιαστής της Marc Jacobs, την εγκαταλείπει για να επικεντρωθεί στο δικό του brand.
 
Στα 16 αυτά χρόνια ο Jacobs κατάφερε να μεταμορφώσει τη μάρκα από έναν απλό κατασκευαστή παλιομοδίτικων βαλιτσών σε ένα διάσημο οίκο μόδας, τα φορέματα του οποίου φορέθηκαν από το πασίγνωστο μοντέλο Kate Moss στις πασαρέλες, μέχρι τη Michelle Williams στο κόκκινο χαλί των Όσκαρ. Στα 50 του τώρα, ο Jacobs αισθάνεται ότι είναι ώρα να κτίσει τη δική του κληρονομιά στο χώρο της μόδας. 
 
Πρόκειται για μια ιδιοφυία στο branding. Ο Marc Jacobs έχει γράψει το μεγαλύτερο παραμύθι στην ιστορία της σύγχρονης βιομηχανίας πολυτελών ειδών.
 
Ήταν 34 χρόνων όταν ο Jacobs εντάχθηκε στην Vuitton και τα περισσότερα χρόνια δημιουργούσε κτίζοντας ένα brand στο όνομα κάποιου άλλου. Αυτό, περισσότερο από τον οικονομικό παράγοντα, αποτέλεσε και το βασικότερο κίνητρο του σχεδιαστή για να εγκαταλείψει τη διάσημη φίρμα.
 
Πηγή: The Guardian 
 

Δειτε Επισης

H εντυπωσιακή γκάμα προϊόντων του Mamas & Papas που ήρθε στο M&S Ακρόπολης (pic)
ΚΕΟ: Μοιράζει μέρισμα συνολικού ύψους €1,7 εκ. στους μετόχους της
Χρ. Καποδίστριας & Υιοί Λτδ: Ταξίδι στη Μεγάλη Βρετανία για 17 επαγγελματίες του δικτύου Castrol Service
Ξεχώρισε το ζυθοποιείο του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης-Διεθνής πρωτιά ποιότητας για την Carlsberg Κύπρου
Stephanis: Oι Black Friday προσφορές ξεκίνησαν και έρχονται… περισσότερες
Τα υβριδικά αυξάνονται, τα βενζινοκίνητα μειώνονται, αλλά η ηλεκτροκίνηση δεν στροφάρει-Οι top σε εγγραφές μάρκες
Στο 1,6% ο εναρμονισμένος πληθωρισμός-Αυξημένος ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή
Καύσιμα: Έρευνα για διαφορετική τιμολόγηση μεταξύ επαρχιών ζητεί ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
Kings Avenue Mall: Έντεκα χρόνια επιτυχιών και καινοτομίας-Οι εκδηλώσεις και εκπλήξεις για την σημαντική επέτειο
Lidl Κύπρου: Δυνατότητα σε πέντε τυχερούς να κερδίσουν εκπτωτικά κουπόνια €6.000 μέσω του Lidl Plus