Kanika Hotels: Διεθνείς διακρίσεις και πρωτιές
14:38 - 03 Οκτωβρίου 2013
Στην παγκόσμια ελίτ των ξενοδοχείων διατηρείται η Kanika Hotels & Resorts με διεθνείς διακρίσεις και πρωτιές που κατέφερε να αποσπάσει, προάγοντας ταυτόχρονα το κυπριακό τουριστικό προϊόν στο εξωτερικό.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τα ξενοδοχεία της Kanika Hotels & Resorts, Alexander The Great στην Πάφο, Elias Beach Hotel στη Λεμεσό και Olympic Lagoon Resort στην Αγία Νάπα, ξεχώρισαν και έλαβαν σημαντικές τιμητικές διακρίσεις από διεθνείς τουριστικούς κολοσσούς για τα έτη 2012/2013, κατατάσσοντας παράλληλα την Κύπρο μεταξύ των δημοφιλέστερων τουριστικών προορισμών.
Το ξενοδοχείο Alexander The Great τιμήθηκε για το έτος 2012 με τα βραβεία Saga Good Food, Saga Top Performer, από τον τουριστικό κολοσσό TUI του Ηνωμένου Βασιλείου το Thomson Top Gold Award, και από τον Thomas Cook UK The Award of Excellence Το Elias Beach Hotel διακρίθηκε επίσης με το Travel Life Silver Award και το Olympic Lagoon Resort, τιμήθηκε για το έτος 2012 από τον Thomas Cook UK με το Award of Excellence
Η Trip Advisor, που αποτελεί μια από τις εγκυρότερες σελίδες αξιολόγησης ξενοδοχειακών μονάδων και εστιατορίων ανά το παγκόσμιο απένειμε το Certificate of Excellence για τα έτη 2012 και 2013 σε όλα τα ξενοδοχεία της Kanika Hotels & Resorts. Όπως αναφέρει η ανακοίνωση, το βραβείο αυτό απονέμεται σε ξενοδοχεία που κατατάσσονται στο 10% των ξενοδοχείων παγκοσμίως που λαμβάνουν θετικά σχόλια από τους πελάτες (Ranked in the top 10% worldwide for traveller feedback)
Η Trip Advisor κατάταξε επίσης Olympic Lagoon Resort στην 3η θέση μεταξύ όλων των ξενοδοχείων στην Κύπρο και στην 1η θέση μεταξύ των ξενοδοχείων της Αγίας Νάπας, στην κατηγορία “Travellers Choice – Top 25 hotels in Cyprus”, βραβείο εξαιρετικής σημασίας, καθώς προέρχεται από τους ίδιους τους τουρίστες και φιλοξενούμενους.
Ο Πρόεδρος του ομίλου Kanika, κύριος Σπύρος Καραολής, εκφράζοντας την συγκίνησή του για το γεγονός ότι η εταιρία εξασφάλισε ξανά σημαντικές διακρίσεις, τόνισε ότι σκοπός του ομίλου Kanika είναι η διαφοροποίηση και αναβάθμιση των εγκαταστάσεων και των παρεχόμενων υπηρεσιών καθώς και η προσφορά του ομίλου στον πολιτισμό. Επεσήμανε παράλληλα, τη σημαντική συνεισφορά του εργατικού δυναμικού στην επιτυχία του ομίλου. Όπως και ο ίδιος υποστηρίζει, η επιτυχία του ομίλου οφείλεται κατά έναν μεγάλο βαθμό στο ανθρώπινο δυναμικό που στελεχώνει τις ξενοδοχειακές μονάδες: “Οι εργαζόμενοί μας είναι το πρόσωπο της Kanika Hotels & Resorts, η διαφορετικότητά μας οφείλεται κυρίως στην δική τους άρτια συμπεριφορά και συνεισφορά”.
Στόχος του Ομίλου, παραμένει η συνεχής ανάπτυξη, εξέλιξη και αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών. Στόχος που ενισχύεται και μέσω της στρατηγικής συνεργασίας που υπογράφηκε μόλις πρόσφατα, μεταξύ της Claridge Public, μέλος του Ομίλου Λανίτη και ιδιοκτήτριας του «Amathus Beach Hotel Paphos» και της KANIKA Olympic Ltd, θυγατρικής εταιρείας της KANIKA Hotels & Resorts και ιδιοκτήτριας του «Olympic Lagoon Resort» στην Αγία Νάπα, στον τομέα της διαχείρισης ξενοδοχείων.
Βάσει της συμφωνίας αυτής οι δύο εταιρείες προχωρούν με τη σύσταση κοινής εταιρείας με την επωνυμία Olympic Lagoon Hotels Ltd, σκοπός της οποίας θα είναι η διεύθυνση και διαχείριση ξενοδοχείων της κατηγορίας Premium All Inclusive, κάτω από την επωνυμία Olympic Lagoon. H νέα εταιρεία θα αναλάβει τη διεύθυνση και διαχείριση της υφιστάμενης ξενοδοχειακής μονάδας «Olympic Lagoon Resort» στην Αγία Νάπα και του «Amathus Beach Hotel» στην Πάφο, το οποίο θα επονομαστεί σε «Olympic Lagoon Resort Paphos», αφού προηγηθούν οι απαραίτητες τροποποιήσεις και αναβαθμίσεις στις εγκαταστάσεις του.