Sainsbury: Κέρδισε μερίδια αγοράς από τον ανταγωνισμό

Η βρετανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ J Sainsbury Plc, ανακοίνωσε ισχυρότερες πωλήσεις στο β΄ τρίμηνο καθώς κέρδισε μερίδιο της αγοράς από τις ανταγωνιστικές.

Οι same store πωλήσεις εκτός των καυσίμων αυξήθηκαν 2% στις 16 εβδομάδες μέχρι τις 28 Σεπτεμβρίου, σε σχέση με την αύξηση κατά 0,8% στο α΄ τρίμηνο.

Η Sainsbury δήλωσε ότι ήταν η μόνη μεγάλη σούπερ μάρκετ αλυσίδα που αύξησε το μερίδιο της αγοράς στη διάρκεια της περιόδου, προσθέτοντας ότι οι online δραστηριότητες αυξήθηκαν 15% στη διάρκεια του τριμήνου και τώρα κοστίζουν υψηλότερα των 1 δισ. στερλίνων σε ετήσια βάση.

«Αν και αρχίζουμε να βλέπουμε ενθαρρυντικά σημάδια σε βασικούς οικονομικούς δείκτες, η προσέγγιση των καταναλωτών μας, η οποία ξεκίνησε στην αρχή της κρίσης, έχει επιμείνει και συνεχίζει», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Justin King.

Οι μετοχές της εταιρείας έκλεισαν την Τρίτη στις 390 πένες αποτιμώντας την εταιρεία στις 7,42 δισ. στερλίνες.

Πηγή:www.capital.gr

 

Δειτε Επισης

Andrew Bird: Συναρπαστικό βήμα στην καριέρα μου η Remedica-Τα πλάνα και το όραμα του νέου CEO
Σώτος Τρικωμίτης: Αντίκτυπος στο σύνολο της αγοράς από το πάγωμα και ξεπάγωμα της ηλεκτροκίνησης-Θέλουμε απαντήσεις
Κόλαφος για το ΤΟΜ το πόρισμα της Ερευνητικής για τους Τακάτα-Δείχνει ποινικές ευθυνές για πρώην διευθυντές του
Παραδίδεται στον Γιώργο Σαββίδη το πόρισμα της ερευνητικής για τους takata
Έγινε σφαγή...Περισσότερα κατά 6.578 τα πρόβατα και κατά 4.569 τα αιγοειδή για κατανάλωση τον Απρίλιο
Martin Brandenburger: Καινοτομία στην πράξη-H Lidl επαναπροσδιορίζει την αγοραστική εμπειρία
Η θετική επίδραση της Coca-Cola HBC Κύπρου στην οικονομία και την απασχόληση της χώρας
Άνοδος του εμπορικού ελλείμματος τους πρώτους πέντε μήνες 2025
Fleet Forward: Μια σύγχρονη πλήρης πρόταση για τη διαχείριση του στόλου οχημάτων
Πρόταση Κομισιόν για τέλος δύο ευρώ σε δέματα ηλεκτρονικών καταστημάτων από τρίτες χώρες