Έρευνα RAI: 24% καταναλωτών άλλαξαν brand καλλυντικών

Η RAI Consultants με αφορμή την πρωτόγνωρη οικονομική ύφεση και το κούρεμα καταθέσεων το Μάρτιο του 2013, αναγνώρισε την ανάγκη για καταγραφή και κατανόηση των οποιονδήποτε αλλαγών στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών, αλλά και των διαφόρων τάσεων και στάσεων που διαμορφώνονται.

Η εταιρεία πραγματοποίησε μια έρευνα, ως μέρος της προσπάθειας να φωτογραφίσει όλες τις καινούργιες τάσεις στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών, σε δύο στάδια. Το πρώτο στάδιο ήταν η ποιοτική έρευνα με τέσσερις ομάδες, οι οποίες συζήτησαν τις αλλαγές στις συνήθειες του καταναλωτή. Η δεύτερη έρευνα, που επιβεβαίωσε τα αποτελέσματα της πρώτης, έλαβε χώρα το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Σεπτεμβρίου 2013 με τηλεφωνικές συνεντεύξεις σε 956 άτομα. Πατήστε εδώ για να δείτε τα γενικά συμπεράσματα της έρευνας.

Το InBusinessNews παρουσιάζει σήμερα την αγορά καλλυντικών.

Καλλυντικά
Πολύ λίγοι και συγκεκριμένα το 13% των καταναλωτών σταμάτησε να προμηθεύεται καλλυντικά. Όπως προκύπτει από την έρευνα, οι καταναλωτές περιορίζουν τη συχνότητα και ποσότητα αγορών, ενώ 24% έχει αλλάξει μάρκα. Το 37%  εξακολουθεί να αγοράζει τις ίδιες μάρκες, ενώ το 23% αγοράζει τις ίδιες μάρκες μόνο αν είναι σε προσφορά. Το 55% εξακολουθεί να επισκέπτεται τα ίδια καταστήματα, ενώ 11% επισκέπτεται άλλα καταστήματα που δεν συνήθιζε να επισκέπτεται στο παρελθόν.

Αλλαγές στις Αγορές αγαθών
Name
Name
 

Αλλαγές στις αγορές αγαθών όσο αφορά τις Μάρκες
Name
Name

Αλλαγές στις αγορές αγαθών όσο αφορά τα Καταστήματα
Name
Name

 

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών