Έρευνα RAI: 24% καταναλωτών άλλαξαν brand καλλυντικών
08:21 - 18 Οκτωβρίου 2013
Η RAI Consultants με αφορμή την πρωτόγνωρη οικονομική ύφεση και το κούρεμα καταθέσεων το Μάρτιο του 2013, αναγνώρισε την ανάγκη για καταγραφή και κατανόηση των οποιονδήποτε αλλαγών στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών, αλλά και των διαφόρων τάσεων και στάσεων που διαμορφώνονται.
Η εταιρεία πραγματοποίησε μια έρευνα, ως μέρος της προσπάθειας να φωτογραφίσει όλες τις καινούργιες τάσεις στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών, σε δύο στάδια. Το πρώτο στάδιο ήταν η ποιοτική έρευνα με τέσσερις ομάδες, οι οποίες συζήτησαν τις αλλαγές στις συνήθειες του καταναλωτή. Η δεύτερη έρευνα, που επιβεβαίωσε τα αποτελέσματα της πρώτης, έλαβε χώρα το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Σεπτεμβρίου 2013 με τηλεφωνικές συνεντεύξεις σε 956 άτομα. Πατήστε εδώ για να δείτε τα γενικά συμπεράσματα της έρευνας.
Το InBusinessNews παρουσιάζει σήμερα την αγορά καλλυντικών.
Καλλυντικά
Πολύ λίγοι και συγκεκριμένα το 13% των καταναλωτών σταμάτησε να προμηθεύεται καλλυντικά. Όπως προκύπτει από την έρευνα, οι καταναλωτές περιορίζουν τη συχνότητα και ποσότητα αγορών, ενώ 24% έχει αλλάξει μάρκα. Το 37% εξακολουθεί να αγοράζει τις ίδιες μάρκες, ενώ το 23% αγοράζει τις ίδιες μάρκες μόνο αν είναι σε προσφορά. Το 55% εξακολουθεί να επισκέπτεται τα ίδια καταστήματα, ενώ 11% επισκέπτεται άλλα καταστήματα που δεν συνήθιζε να επισκέπτεται στο παρελθόν.
Αλλαγές στις Αγορές αγαθών
Αλλαγές στις αγορές αγαθών όσο αφορά τις Μάρκες
Αλλαγές στις αγορές αγαθών όσο αφορά τα Καταστήματα