Powered by

Bravo Greece: Έλαβε το Marketing Excellence Grand Award

Την διάκριση Marketing Excellence Grand Award απέσπασε η διαφημιστική εταιρεία Bravo Greece, μέλος του Ομίλου D.E. Masterblenders 1753, για την ολοκληρωμένη καμπάνια Douwe Egberts Flavors στο πλαίσιο του θεσμού Marketing Excellence Awards που διεξήχθη από το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ.

Η βραβευθείσα καμπάνια υποστήριξε αποτελεσματικά το πρώτο παγκοσμίως λανσάρισμα του στιγμιαίου καφέ Douwe Egberts, το οποίο πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα, ως πιλοτική χώρα, το καλοκαίρι του 2012. Το κεντρικό μήνυμα «Επανάσταση – Εβίβα λα Ρεβολουθιόν» εκφράστηκε σε  όλο το φάσμα των επικοινωνιακών μέσων, οδηγώντας στη δημιουργία μίας νέας αγοράς για τον καφέ, με ταυτόχρονη υπέρβαση όλων των στόχων marketing που είχαν τεθεί από την εταιρεία, σε σχέση με τα μερίδια αγοράς, την αναγνωρισιμότητα και τα αντιλαμβανόμενα ποιοτικά χαρακτηριστικά του brand.

Δειτε Επισης

Στο 2,2% η ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας το α’ τρίμηνο
Στο 10,4% αυξήθηκε η ανεργία στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2025
S&P: Εγκρίνει την πρόωρη εξόφληση δανείων του πρώτου μνημονίου-Θετικές οι προοπτικές κερδοφορίας των ελληνικών τραπεζών
Αύξηση 6,8% στις τιμές διαμερισμάτων στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο-Οι διαφορές ανάμεσα σε νέα και παλαιά
Άνοδος παραγωγής και νέων παραγγελιών το Μάιο στην Ελλάδα
Eπιβεβαίωσε στη βαθμίδα ΒΒΒ με σταθερές προοπτικές το ελληνικό αξιόχρεο o Scope
Στο 8,3% μειώθηκε η ανεργία στην Ελλάδα τον Απρίλιο
UBS: Η ελληνική οικονομία εμφανίζει ισχυρή δυναμική και ανθεκτικότητα-Θετικοί ρυθμοί ανάπτυξης και αποκλιμάκωση χρέους
Γ. Κοντόπουλος: Τα δύο κρίσιμα «παράθυρα» για την αναβάθμιση του ελληνικού Χρηματιστηρίου
Χρηματιστήριο Αθηνών: Το νέο στοίχημα, τα ατού της αγοράς και οι εξωτερικοί κίνδυνοι