Έρευνα RAI: 27% καταναλωτών δεν αγοράζει ηλεκτρικά

Η RAI Consultants με αφορμή την πρωτόγνωρη οικονομική ύφεση και το κούρεμα καταθέσεων το Μάρτιο του 2013, αναγνώρισε την ανάγκη για καταγραφή και κατανόηση των οποιονδήποτε αλλαγών στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών, αλλά και των διαφόρων τάσεων και στάσεων που διαμορφώνονται.

Η εταιρεία πραγματοποίησε μια έρευνα, ως μέρος της προσπάθειας να φωτογραφίσει όλες τις καινούργιες τάσεις στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών, σε δύο στάδια. Το πρώτο στάδιο ήταν η ποιοτική έρευνα με τέσσερις ομάδες, οι οποίες συζήτησαν τις αλλαγές στις συνήθειες του καταναλωτή. Η δεύτερη έρευνα, που επιβεβαίωσε τα αποτελέσματα της πρώτης, έλαβε χώρα το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Σεπτεμβρίου 2013 με τηλεφωνικές συνεντεύξεις σε 956 άτομα. Πατήστε εδώ για να δείτε τα γενικά συμπεράσματα της έρευνας.

Το InBusinessNews παρουσιάζει σήμερα την αγορά ηλεκτρικών ειδών.

Ηλεκτρικά είδη
Τα γενικά συμπεράσματα της αγοράς ηλεκτρικών ειδών δείχνουν ότι η μάρκα απόκτησε δευτερεύουσα σημασία, ενώ ταυτόχρονα χρησιμοποιούνται περισσότερο τα υφιστάμενα προϊόντα, καθυστερώντας όσο γίνεται την αγορά νέων. Επίσης, πριν κάνουν οποιαδήποτε αγορά ερευνούν τις τιμές. Στο 27% είναι το ποσοστό αυτών που σταμάτησαν τις αγορές ηλεκτρικών ειδών, ενώ το 16% μόνο συνεχίζει να αγοράζει όπως παλαιότερα. Το 56% των καταναλωτών συνεχίζει να επισκέπτεται τα ίδια καταστήματα, ενώ έχει προσθέσει κι άλλα στις επιλογές του. Το 35% συνεχίζει να αγοράζει τις ίδιες μάρκες και το 24% δεν δίνει σημασία στη μάρκα του προϊόντος και προτιμά να ψωνίζει από προσφορές.

Αλλαγές στις Αγορές αγαθών
Name
Name

Αλλαγές στις αγορές αγαθών όσο αφορά τις Μάρκες
Name
Name

Αλλαγές στις αγορές αγαθών όσο αφορά τα Καταστήματα
Name
Name
 

 

 

Δειτε Επισης

Κερδίζουν από τους ενοικιαστές τους Mall of Cyprus και Mall of Engomi
Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Ψήφος εμπιστοσύνης στο θεσμικό πλαίσιο της Κύπρου η έκθεση της MONEYVAL
Μοναδικές οικιστικές επιλογές σε όλη την Κύπρο από την Altamira Real Estate
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Κωνσταντίνος Πετρίδης: Εθνικό όπλο που δεν πρέπει να παραχωρηθεί η χαμηλή φορολογία
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Σε αυτούς τους τομείς και επαγγέλματα θα μπορούν να εργαστούν φοιτητές από τρίτες χώρες-Δείτε το διάταγμα
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης