Έρευνα RAI: Βουτιά στην αγορά επίπλωσης

Η RAI Consultants με αφορμή την πρωτόγνωρη οικονομική ύφεση και το κούρεμα καταθέσεων το Μάρτιο του 2013, αναγνώρισε την ανάγκη για καταγραφή και κατανόηση των οποιονδήποτε αλλαγών στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών, αλλά και των διαφόρων τάσεων και στάσεων που διαμορφώνονται.

Η εταιρεία πραγματοποίησε μια έρευνα, ως μέρος της προσπάθειας να φωτογραφίσει όλες τις καινούργιες τάσεις στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών, σε δύο στάδια. Το πρώτο στάδιο ήταν η ποιοτική έρευνα με τέσσερις ομάδες, οι οποίες συζήτησαν τις αλλαγές στις συνήθειες του καταναλωτή. Η δεύτερη έρευνα, που επιβεβαίωσε τα αποτελέσματα της πρώτης, έλαβε χώρα το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Σεπτεμβρίου 2013 με τηλεφωνικές συνεντεύξεις σε 956 άτομα. Πατήστε εδώ για να δείτε τα γενικά συμπεράσματα της έρευνας.

Το InBusinessNews παρουσιάζει σήμερα την αγορά επίπλωσης και DIY

Αγορά επίπλωσης και DIY
Η αγορά επίπλωσης, όπως προκύπτει από την έρευνα, καθορίζεται από το κόστος των προϊόντων. Οι καταναλωτές δε φαίνεται να ενδιαφέρονται πλέον τόσο πολύ για την ποιότητα των προϊόντων. Παράλληλα, το 64% έχει σταματήσει να ψωνίζει έπιπλα, αντίθετα με το 25% που παρατηρείται στα προϊόντα DIY. Όσο αφορά τα καταστήματα επίπλων μόλις το 21% των καταναλωτών επισκέπτεται τα ίδια καταστήματα, ενώ στην αγορά DIY το ποσοστό αγγίζει το 28%. Υψηλό και στις δύο κατηγορίες είναι το ποσοστό αυτών που δεν ενδιαφέρονται για τις μάρκες, με τα έπιπλα να φτάνουν το 45% και τα DIY το 38%.

Αλλαγές στις Αγορές αγαθών
NameName
Name

 

Αλλαγές στις αγορές αγαθών όσο αφορά τις Μάρκες
NameName
Name
 

Αλλαγές στις αγορές αγαθών όσο αφορά τα Καταστήματα
NameName
Name
 


 

Δειτε Επισης

Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
Προ των πυλών μεγάλη οικιστική ανάπτυξη από το My Mall Λεμεσού-Προς ολοκλήρωση το Leptos Limassol Park
Μάκης Κετώνης: Το ταξίδι στην αειφορία και το επόμενο κεφάλαιο μιας συναρπαστικής επαγγελματικής διαδρομής
Νίκος Χριστοδουλίδης: Βελτιώνεται η φήμη και η αξιοπιστία της Κύπρου, προσελκύουμε ποιοτικές επενδύσεις
Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Εννέα κορυφαίες εταιρείες με έδρα την Κύπρο που υιοθέτησαν εργαλεία AI
Η ενεργειακή μετάβαση της Κύπρου και ο δρόμος για ένα ανθεκτικό και βιώσιμο μοντέλο ανάπτυξης
Familychef: Πλάνα...διατροφής και μια εταιρεία που έχει ως στόχο οι πελάτες της να μάθουν να τρώνε σωστά
Έτσι θα διαμορφωθεί ο χώρος που δεσπόζει το ιστορικό εργοστάσιο της ΚΕΑΝ στη Λεμεσό (photos)
Αλ. Ιωσηφίδης: Ευεργετική για την κυπριακή ναυτιλία η ένταξη στη ζώνη Σένγκεν-Επιπρόσθετο κίνητρο στη φαρέτρα μας
Κατέβασε εκ νέου τα επιτόκια της, αλλά δεν δεσμεύεται για την πορεία που θα ακολουθήσουν στο μέλλον η ΕΚΤ