Έρευνα RAI: Αγορά ένδυσης/υπόδησης στο μικροσκόπιο
09:44 - 14 Οκτωβρίου 2013

H RAI Consultants με αφορμή την πρωτόγνωρη οικονομική ύφεση και το κούρεμα καταθέσεων το Μάρτιο του 2013, αναγνώρισε την ανάγκη για καταγραφή και κατανόηση των οποιονδήποτε αλλαγών στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών, αλλά και των διαφόρων τάσεων και στάσεων που διαμορφώνονται.
Η εταιρεία πραγματοποίησε μια έρευνα, ως μέρος της προσπάθειας να φωτογραφίσει όλες τις καινούργιες τάσεις στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών, σε δύο στάδια. Το πρώτο στάδιο ήταν η ποιοτική έρευνα με τέσσερις ομάδες, οι οποίες συζήτησαν τις αλλαγές στις συνήθειες του καταναλωτή. Η δεύτερη έρευνα, που επιβεβαίωσε τα αποτελέσματα της πρώτης, έλαβε χώρα το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Σεπτεμβρίου 2013 με τηλεφωνικές συνεντεύξεις σε 956 άτομα. Πατήστε εδώ για να δείτε τα γενικά συμπεράσματα της έρευνας.
To InBusinessNews παρουσιάζει σήμερα την αγορά ένδυσης / υπόδησης.
Αγορά ένδυσης/υπόδησης
Στην αγορά ένδυσης υπόδησης ο καταναλωτής αγοράζει προϊόντα πιο αραιά από πριν, κυρίως όταν υπάρχουν προσφορές. Προτιμά να ψωνίζει από το Mall of Cyprus αντί στην Μακαρίου, διότι τους προσφέρει τόσο την εξοικονόμηση λεφτών, όσο και την ευκολία. Βέβαια, αρκετοί, κυρίως νεαροί, δηλώνουν ότι τους λείπει η ατμόσφαιρα της Μακαρίου και την έχουν αντικαταστήσει με την Οδό Λήδρας. Μεγάλη εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι 46% των ερωτηθέντων δεν ενδιαφέρεται πλέον για τις μάρκες και αγοράζει φθηνότερα προϊόντα από προσφορές. Βέβαια, το 57% εξακολουθεί να επισκέπτεται τα καταστήματα που προτιμούσε παλαιότερα, αλλά έχει προσθέσει κι άλλα στις επιλογές του.
Αλλαγές στις Αγορές αγαθών
Αλλαγές στις αγορές αγαθών όσο αφορά τις Μάρκες
Αλλαγές στις αγορές αγαθών όσο αφορά τα Καταστήματα