Nestle: Κατοχύρωσε το σχήμα της KitKat

Ένας όχι και τόσο γλυκός πόλεμος έχει φουντώσει για τα καλά ανάμεσα στις σοκολατοβιομηχανίες οι οποίες πλέον αγωνίζονται για να προστατέψουν όχι απλά τα ονόματα των brands τους αλλά ακόμα και το σχήμα των προϊόντων ή σε ορισμένες περιπτώσεις το χρώμα τους.

Κάπως έτσι δίνονται σκληρές μάχες για τα δικαιώματα πάνω σε σοκολατένια αρκουδάκια και κουνελάκια αλλά και χαρακτηριστικά χρώματα όπως το μωβ.
Μετά την έντονη διαμάχη ανάμεσα στην Cadbury και στη Nestlé και την νικηφόρα αίτηση της πρώτης να κατοχυρώσει τα δικαιώματα του «μωβ» στις σοκολάτες της, αυτή τη φορά ήταν η σειρά της Nestlé να βγει νικήτρια.

Αυτή τη φορά, στο επίκεντρο βρέθηκε η σοκολάτα KitKat με την Nestlé να πετυχαίνει την κατοχύρωση του γνωστού ορθογώνιου σχήματος της σοκολάτας χωρισμένης σε τέσσερα λεπτά μακρόστενα κομμάτια

 

Δειτε Επισης

Η πρωτοβουλία της Κωτσόβολος με το διπλό όφελος-Στήριξη ευάλωτων νοικοκυριών και θετικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα
CTC Automotive: Νέο κατάστημα καινοτόμων εργαλείων Hilti στη Λάρνακα (pics)
Γιώργος Τσακκιστός: Σημαντική προσθήκη για την Laiko Cosmos Trading το «The Famous Grouse»-Ενίσχυση και με νέα προϊόντα
Οι Υπεραγορές Αλφαμέγα εξαγοράζουν το Foody Market-Θα λειτουργεί υπό την επωνυμία Alphamega Express
Γίνε Παλαιοντολόγος για μια ημέρα στο Kings Avenue Mall
Στο μικροσκόπιο της ΕΠΑ η εξαγορά των πολυκαταστημάτων ERA από την Gencom
Μειώθηκαν οι εμπορικές συναλλαγές μέσω Πράσινης Γραμμής το 2024
Χ.Α. Παπαέλληνας Εμπορική: Επεκτείνει και ενδυναμώνει τη συνεργασία της με το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
Στην William Grant & Sons «The Famous Grouse» και «Naked Malt»-Στην κυπριακή αγορά από την Laiko Cosmos Trading
Πότε ανοίγει ξανά η πύλη καταχώρησης των 260 αιτήσεων για την ηλεκτροκίνηση-Πού κυμαίνοντα τα ποσά των χορηγιών