Nestle: Κατοχύρωσε το σχήμα της KitKat

Ένας όχι και τόσο γλυκός πόλεμος έχει φουντώσει για τα καλά ανάμεσα στις σοκολατοβιομηχανίες οι οποίες πλέον αγωνίζονται για να προστατέψουν όχι απλά τα ονόματα των brands τους αλλά ακόμα και το σχήμα των προϊόντων ή σε ορισμένες περιπτώσεις το χρώμα τους.

Κάπως έτσι δίνονται σκληρές μάχες για τα δικαιώματα πάνω σε σοκολατένια αρκουδάκια και κουνελάκια αλλά και χαρακτηριστικά χρώματα όπως το μωβ.
Μετά την έντονη διαμάχη ανάμεσα στην Cadbury και στη Nestlé και την νικηφόρα αίτηση της πρώτης να κατοχυρώσει τα δικαιώματα του «μωβ» στις σοκολάτες της, αυτή τη φορά ήταν η σειρά της Nestlé να βγει νικήτρια.

Αυτή τη φορά, στο επίκεντρο βρέθηκε η σοκολάτα KitKat με την Nestlé να πετυχαίνει την κατοχύρωση του γνωστού ορθογώνιου σχήματος της σοκολάτας χωρισμένης σε τέσσερα λεπτά μακρόστενα κομμάτια

 

Δειτε Επισης

ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών
ΑΛΦΑΜΕΓΑ & Bean Bar: €300 δώρο σε κάθε εργαζόμενο-To «ευχαριστώ» στο προσωπικό
Το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης του Kia EV3 προσφέρει πιο ομαλή οδήγηση και αυξημένη αυτονομία