Ν.Ε. Ορφανίδης: Τέλος «Εποχής»

Δεν τελεσφόρησε τελικά η πρωτοβουλία για δημιουργία της Νέας Εποχής Ορφανίδης αφού δεν κατάφερε να συγκεντρώσει τον απαιτούμενο αριθμό προμηθευτών που θα συμμετείχαν στο νέο σχήμα για διαχείριση 16 υπεραγορών.

Αν και στη σχετική ανακοίνωση της ΝΕΟ δεν αναφέρεται πόσοι προμηθευτές συμφώνησαν να συμμετέχουν και το συνολικό ποσό των οφειλόμενων τους, φαίνεται πως η πρωτοβουλία δεν κατάφερε να συγκεντρώσει πιστωτές που τους οφείλονταν πέραν των 50εκ. όπως προνοούσε το αρχικό σχέδιο.
Πάντως, στην ανακοίνωση σημειώνεται πως η πρωτοβουλία θα συνεχίσει τις προσπάθειες της και θα καταθέσει τις απόψεις και τις εισηγήσεις της και στο Παραλήπτη-Διαχειριστή που θα διοριστεί.

Συγκεκριμένα αναφέρεται, η ΝΕΟ έχει διαμορφώσει την πρότασή της για λειτουργία των 16 πιο κερδοφόρων υπεραγορών ως μια από τις επιλογές του Παραλήπτη-Διαχειριστή ο οποίος αναμένεται να διοριστεί από τις τράπεζες εντός της εβδομάδας.

«Μετά την εκπνοή του Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ της Νέα Εποχή Ορφανίδης (Ν.Ε.Ο.) και της παρούσας διοίκησης των υπεραγορών αισιοδοξούμε ότι θα επικρατήσουν σοφότερες σκέψεις», δήλωσε ο κ. Γιώργος Γεωργίου εκ των πρωτεργατών της Ν.Ε.Ο. και συμπλήρωσε ότι «είμαστε βέβαιοι πως ο Παραλήπτης-Διαχειριστής θα αναγνωρίσει τα σημαντικά οφέλη της πρότασης μας για τους Προμηθευτές, τις Τράπεζες και φυσικά τους χιλιάδες εργαζόμενους στο λιανικό εμπόριο».

Η Νέα Εποχή Ορφανίδης με υποστηρικτές τους 52 προμηθευτές που ήδη έχουν δηλώσει συμμετοχή στο πρώτο μνημόνιο, έχει ετοιμάσει αντίστοιχη πρόταση την οποία θα καταθέσει επίσημα στον Παραλήπτη-Διαχειριστή αμέσως μετά τον διορισμό του από τις Τράπεζες, καταλήγει η ανακοίνωση.
 

Δειτε Επισης

ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών
ΑΛΦΑΜΕΓΑ & Bean Bar: €300 δώρο σε κάθε εργαζόμενο-To «ευχαριστώ» στο προσωπικό
Το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης του Kia EV3 προσφέρει πιο ομαλή οδήγηση και αυξημένη αυτονομία