Powered by

Super Bowl: Κυριαρχούν διαφημίσεις με ποτά και αυτοκίνητα

Πρωταγωνιστής των φετινών διαφημίσεων του φετινού Super Bowl θα είναι η Coca-Cola, η οποία θα λανσάρει αρκετές διαφημίσεις με επίκεντρο ένα κυνηγητό μέσα στην έρημο με καουμπόηδες, showgirls και μηχανές. Είναι γνωστό ότι οι marketers ξοδεύουν μεγάλα ποσά για τις διαφημίσεις της διοργάνωσης.

Μια διαφήμιση της Hyundai για το αμάξι Santa Fe παρουσιάζει έξι αγόρια που συνεργάζονται για να σταματήσουν ένα τσούρμο νταήδες. Η διαφήμιση θα προβληθεί στο πρώτο τέταρτο της διοργάνωσης. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες που θα διαφημιστούν φέτος είναι το Chrysler Group, Ford Motor, Hyundai Motor Group, Mercedes-Benz USA, Toyota Motor και Volkswagen.

Επίσης, θα διαφημιστούν εταιρείες όπως Anheuser-Busch InBev, Coca-Cola, Kraft Foods, the Milk Processor Education Program, PepsiCo και SodaStream International, οι οποίες θα προβάλουν τα ποτά τους. Ειδικότερα, θα δούμε διαφημίσεις για brands όπως Budweiser Black Crown και Beck’s Sapphire, aκαθώς και Coke, Pepsi-Cola και Pepsi Next.

Δειτε Επισης

Ευρωζώνη: Απροσδόκητη πτώση για τον ιδιωτικό τομέα τον Νοέμβριο-«Φλερτάρει» με την ύφεση
Γερμανία: Ταχύτερη η συρρίκνωση στον ιδιωτικό τομέα-«Αγκάθι» οι υπηρεσίες
Bitcoin: Ο «βασιλιάς» των cryptos φλερτάρει με τα $100.000
Εκτίμηση αναλυτών: Γεωπολιτικά και δασμοί θα φέρουν απόλυτη ισοτιμία μεταξύ ευρώ και δολαρίου το 2025
Βιλερουά: Δεν βλέπει μεγάλο πληθωριστικό «χτύπημα» από τους δασμούς του Τραμπ
Τι σημαίνει η επιστροφή Τραμπ για τις αποδόσεις των ομολόγων και τα νομίσματα
Bitcoin: Έσπασε το φράγμα των 95.000 δολαρίων λόγω του «φαινομένου Τραμπ»
Βρετανία: Απροσδόκητη αύξηση του πληθωρισμού στο 2,3% τον Οκτώβριο
Morgan Stanley: Φρένο στην ανάπτυξη και πληθωρισμός από τους δασμούς Τραμπ
Ράντι Ντούρμπαντ: Oι οργανισμοί μάρκετινγκ προορισμών πρέπει να επαναπροσδιορίσουν τη στρατηγική τους