Charming Larnaca: Στόχος η προώθηση της πόλης στο εξωτερικό
08:52 - 23 Ιανουαρίου 2013
Με πρωτοβουλία της Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λάρνακας και το ταλέντο της ομάδας της Zedem Media έγινε το βίντεο προώθησης της Λάρνακας με την επωνυμία Charming Larnaca, που λανσαρίστηκε την περασμένη Παρασκευή, 18 Ιανουαρίου.
Η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λάρνακας αναφέρει ότι το βίντεο έγινε με στόχο την προώθηση της Λάρνακας στις αγορές του εξωτερικού, καθώς και για να αναδείξει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιφέρειας και της επαρχίας. «Ετοιμαζόμαστε να στείλουμε το βίντεο με email campaign και DVD σε όλους τους συνεργάτες μας στο εξωτερικό, συμπεριλαμβανομένων ταξιδιωτικών γραφείων», αναφέρει η Νανά Ασμένη, λειτουργός της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λάρνακας. Όπως σχολιάζει η κ. Ασμένη, ήθελαν να προωθήσουν τη Λάρνακα ως ένα αξιόλογο τουριστικό προορισμό μέσα από τα μάτια των τουριστών. Σημειώνεται, ότι η μέχρι στιγμής ανταπόκριση είναι ικανοποιητική, αφού το βίντεο έχει κατακλύσει τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης.
Επίσης, η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λάρνακας επισημαίνει ότι παρόλο που οι πόροι είναι περιορισμένοι, κατάφερε να δημιουργήσει ένα πολύ καλό έργο.
Το προωθητικό βίντεο, που μετρά ήδη 18.5 χιλιάδες views στο YouTube, χρειάστηκε περίπου ένα χρόνο παραγωγής, γυρισμάτων και συνεντεύξεων. Ο σκηνοθέτης, Μιχάλης Καλοπέδης, αναφέρει ότι «ως ντόπιος επιχείρησε να αναδείξει την εμπειρία που κερδίζουν οι τουρίστες όταν επισκεφτούν τη Λάρνακα».