powered by

Charming Larnaca: Στόχος η προώθηση της πόλης στο εξωτερικό

Με πρωτοβουλία της Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λάρνακας και το ταλέντο της ομάδας της Zedem Media έγινε το βίντεο προώθησης της Λάρνακας με την επωνυμία Charming Larnaca, που λανσαρίστηκε την περασμένη Παρασκευή, 18 Ιανουαρίου.

Η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λάρνακας αναφέρει ότι το βίντεο έγινε με στόχο την προώθηση της Λάρνακας στις αγορές του εξωτερικού, καθώς και για να αναδείξει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιφέρειας και της επαρχίας. «Ετοιμαζόμαστε να στείλουμε το βίντεο με email campaign και DVD σε όλους τους συνεργάτες μας στο εξωτερικό, συμπεριλαμβανομένων ταξιδιωτικών γραφείων», αναφέρει η Νανά Ασμένη, λειτουργός της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λάρνακας. Όπως σχολιάζει η κ. Ασμένη, ήθελαν να προωθήσουν τη Λάρνακα ως ένα αξιόλογο τουριστικό προορισμό μέσα από τα μάτια των τουριστών. Σημειώνεται, ότι η μέχρι στιγμής ανταπόκριση είναι ικανοποιητική, αφού το βίντεο έχει κατακλύσει τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης.

Επίσης, η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λάρνακας επισημαίνει ότι παρόλο που οι πόροι είναι περιορισμένοι, κατάφερε να δημιουργήσει ένα πολύ καλό έργο.

Το προωθητικό βίντεο, που μετρά ήδη 18.5 χιλιάδες views στο YouTube, χρειάστηκε περίπου ένα χρόνο παραγωγής, γυρισμάτων και συνεντεύξεων. Ο σκηνοθέτης, Μιχάλης Καλοπέδης, αναφέρει ότι «ως ντόπιος επιχείρησε να αναδείξει την εμπειρία που κερδίζουν οι τουρίστες όταν επισκεφτούν τη Λάρνακα».

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Εννέα κορυφαίες εταιρείες με έδρα την Κύπρο που υιοθέτησαν εργαλεία AI
Familychef: Πλάνα...διατροφής και μια εταιρεία που έχει ως στόχο οι πελάτες της να μάθουν να τρώνε σωστά
Stoiximan και Απόλλων Λεμεσού στο πλευρό της τρίτης ηλικίας με ουσιαστική στήριξη στο Αλεξάνδρειο Μέλαθρο
Προχωρά στη δημιουργία δικτύου εγκαταστάσεων διαχείρισης δημοτικών αποβλήτων το Τμήμα Περιβάλλοντος
Επενδύει στη δημιουργία ενός καλύτερου αύριο ο ΣΕΛΚ-Εκδήλωση με επίκεντρο την δεντροφύτευση και την βιωσιμότητα
Πώς ενδυναμώνει τη θέση της Ελληνικής στον ασφαλιστικό τομέα η απόκτηση της CNP-Αύξηση μεριδίων αγοράς και εσόδων
Πασχαλινό μήνυμα από τον Φιλόκυπρο Ρουσουνίδη...Η διαβεβαίωση που δίνει προς τα μέλη του ΚΕΒΕ(video)
Οι δηλώσεις των χορηγών του 15ου Nicosia Economic Congress (vid)
Μαρία Μαρκίδου Γεωργιάδου: Το Cyprus Seeds ανάμεσα στα κορυφαία εκκολαπτήρια startups στην Ευρώπη
Το Cyprus Forum-Cities επιστρέφει για τρίτη χρονιά στη Λεμεσό