Powered by

Πως η Μέρκελ επηρέασε τον Κάμερον

Η Γερμανίδα καγκελάριος Αγκελα Μέρκελ παρενέβη προκειμένου να επηρεάσει τον Βρετανό πρωθυπουργό Ντέιβιντ Κάμερον να αλλάξει την ημερομηνία της ομιλίας του για τη σχέση της Βρετανίας με την Ευρωπαϊκή Ένωση ώστε να μην συμπέσει με τους εορτασμούς για την 50η επέτειο από την υπογραφή της γαλλογερμανικής συμφωνίας φιλίας, αναφέρει σήμερα η γερμανική εφημερίδα Die Welt.

Η Μέρκελ επικοινώνησε με τον Cameron την Κυριακή, αναφέρει η εφημερίδα. Αν και δεν του ζήτησε ευθέως να αλλάξει την ημερομηνία της ομιλίας του, η οποία είχε αρχικά προγραμματιστεί για την επόμενη Τρίτη, 22 Ιανουαρίου, του τόνισε τη σημασία που έχει για τη Γερμανία και τη Γαλλία ο εορτασμός της Συνθήκης των Ηλυσίων.

Ο Κάμερον στη συνέχεια άλλαξε την ημερομηνία, αναφέρει η εφημερίδα, εν μέσω ανησυχιών ότι αν την έκανε την ημέρα της επετείου θα μπορούσε να εκληφθεί σαν εχθρότητα προς την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Ο πρωθυπουργός θα έδινε την Παρασκευή, 18 Ιανουαρίου, την ομιλία του από την Ολλανδία, αλλά αποφάσισε να την αναβάλει μετά την επιχείρηση των κυβερνητικών δυνάμεων της Αλγερίας για την απελευθέρωση των ξένων ομήρων που κρατούνται σε εργοστάσιο φυσικού αερίου στην έρημο. Η βρετανική κυβέρνηση έχει ανακοινώσει ότι μεταξύ των ομήρων είναι και Βρετανοί πολίτες, ενώ στις συγκρούσεις σκοτώθηκε ένας Βρετανός.

Δειτε Επισης

Ευρωζώνη: Απροσδόκητη πτώση για τον ιδιωτικό τομέα τον Νοέμβριο-«Φλερτάρει» με την ύφεση
Γερμανία: Ταχύτερη η συρρίκνωση στον ιδιωτικό τομέα-«Αγκάθι» οι υπηρεσίες
Bitcoin: Ο «βασιλιάς» των cryptos φλερτάρει με τα $100.000
Εκτίμηση αναλυτών: Γεωπολιτικά και δασμοί θα φέρουν απόλυτη ισοτιμία μεταξύ ευρώ και δολαρίου το 2025
Βιλερουά: Δεν βλέπει μεγάλο πληθωριστικό «χτύπημα» από τους δασμούς του Τραμπ
Τι σημαίνει η επιστροφή Τραμπ για τις αποδόσεις των ομολόγων και τα νομίσματα
Bitcoin: Έσπασε το φράγμα των 95.000 δολαρίων λόγω του «φαινομένου Τραμπ»
Βρετανία: Απροσδόκητη αύξηση του πληθωρισμού στο 2,3% τον Οκτώβριο
Morgan Stanley: Φρένο στην ανάπτυξη και πληθωρισμός από τους δασμούς Τραμπ
Ράντι Ντούρμπαντ: Oι οργανισμοί μάρκετινγκ προορισμών πρέπει να επαναπροσδιορίσουν τη στρατηγική τους