Του παράλογου η βλακεία, αγχωμένη…

Η χώρα του παράλογου συνεχίζει ακάθεκτη τα παράλογα σουξέ της.

Οι υπάλληλοι της Cyta, ενός ημικρατικού οργανισμού, διαμαρτύρονται γιατί το Ταμείο Συντάξεων κλήθηκε να δανείσει στο κράτος 100εκ. ευρώ.

Την ίδια ώρα, εκδίδουν ανακοινώσεις κατά του μνημονίου και της πρόνοιας για ιδιωτικοποιήσεις ημικρατικών οργανισμών.

Την ίδια ώρα, που το ΔΣ της Αρχής αποφάσισε να ταχθεί έντονα κατά της ιδιωτικοποίησης αφού η πλειοψηφία των μελών του διορίστηκαν από την κυβέρνηση (θυμάστε και την αξιολόγηση που διέρρευσε με αντιδραστικούς, ήπιους, καλούς κομματικής ομάδας βάσης), μέλη του ΔΣ που είναι στην Διαχειριστική Επιτροπή του Ταμείου Συντάξεων προτίθενται να δανείσουν την κυβέρνηση τα 120εκ. ευρώ.

Την ίδια ώρα που η κυβέρνηση έλεγε πως αν υπάρξει κατάληξη στο μνημόνιο υπάρχουν τρόποι για βραχυπρόθεσμη χρηματοδότηση των άμεσων αναγκών, στράφηκε και πάλι στη γνωστή λύση των ημικρατικών.

Με λίγα λόγια, δεν θέλει κανένας ιδιωτικοποίηση της Cyta, όλοι θέλουν τα μη βιώσιμα προνόμια που είχαν τα τελευταία χρόνια αλλά να δανείσουν τον μοναδικό ιδιοκτήτη της εταιρείας στην οποία εργάζονται δεν θέλουν.

Είναι και κάποιοι άλλοι που δεν θέλουν να πουλήσουν τη Cyta αλλά θέλουν να πουλήσουν το μέλλον του τόπου…

Συνεχίστε έτσι. Πάτε καλά. Όλοι σας…
 

Δειτε Επισης

Οι μειώσεις στα επιτόκια, ο μηχανισμός νομισματικής μετάδοσης και οι επιπτώσεις στην κυπριακή οικονομία
Προκλήσεις και ευκαιρίες στον τομέα ακινήτων: Ανάγκη για βιώσιμες λύσεις και συνεργασία
Γραφειοκρατία στην Κύπρο: Ένα εμπόδιο για τους πολίτες και τις επενδύσεις
Η αυστηρή προειδοποίηση του Elon Musk: Πράγματι η Αμερική οδεύει προς τη χρεοκοπία;
Ο μετασχηματιστικός ρόλος της ΤΝ στην κανονιστική συμμόρφωση των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων
Παρωχημένα συστήματα και τεχνολογία αιχμής: Μπορεί το PropTech να φέρει επιτέλους την αγορά ακινήτων στο μέλλον;
Το ψηφιακό ευρώ: Ποια τα οφέλη του για εσάς;
Η άνοδος των βιώσιμων επενδύσεων: Οι προκλήσεις του ESG και των πράσινων ομολόγων για έναν επενδυτή
Καλό είναι κάποιοι να αρχίσουν να ξεχνάνε την ηλεκτροκίνηση
Έχει ο άνθρωπος νοημοσύνη να βάλει χαλινάρια στην AI πριν να είναι αργά;