Tesco: Έχασε την ευκαιρία του American dream

Η Τesco, η μεγαλύτερη αλυσίδα λιανεμπορίου στο Ηνωμένο Βασίλειο, βάζει άδοξο τέλος στο δικό της αμερικανικό όνειρο μετά την ανακοίνωση ότι τα 200 καταστήματα Fresh & Easy που διαθέτει στην αγγλική αγορά είτε θα βάλουν λουκέτο είτε θα πωληθούν.

Η εταιρεία έλπιζε ότι θα κατάφερνε να εδραιώσει τα Fresh & Easy και εκτός Ην. Βασιλείου και να καταγράψει την ίδια επιτυχία όταν άνοιγε το πρώτο της σουπερμάρκετ το Νοέμβριο του 2007 και ακολούθως άλλα καταστήματα σε Αριζόνα, Καλιφόρνια και Νεβάδα. Παρά την έντονη προεργασία, μελέτη της αμερικανικής αγοράς και των συνηθειών των αμερικανικών οικογενειών, η αλυσίδα φαίνεται να απέτυχε να ανταγωνιστεί επαρκώς σε μεγάλα ονόματα όπως αυτό της Wal-Mart.

Η Tesco έχει επενδύσει £1 δις στα Fresh & Εasy από το 2007, αλλά η αλυσίδα ουδέποτε απέφερε κέρδη, ενώ υπέστη απώλειες £74 εκατομμυρίων το πρώτο εξάμηνο του 2012. Ο διευθύνων σύμβουλος των Fresh & Easy στις ΗΠΑ, Tim Mason, ο οποίος εργάζεται στην Tesco τα τελευταία 30 χρόνια, αναμένεται να αποχωρίσει από την τελευταία μετά την αποτυχία της αμερικανικής αλυσίδας.

 

Δειτε Επισης

ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών
ΑΛΦΑΜΕΓΑ & Bean Bar: €300 δώρο σε κάθε εργαζόμενο-To «ευχαριστώ» στο προσωπικό
Το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης του Kia EV3 προσφέρει πιο ομαλή οδήγηση και αυξημένη αυτονομία