PwC: Το μυστικό είναι στο «πώς»
14:27 - 03 Δεκεμβρίου 2012
Όταν ο στόχος είναι η επίτευξη ανάπτυξης στις νέες αγορές, το «πού» και το «γιατί» σπάνια επιδέχονται αμφισβήτηση. Η πραγματική πρόκληση είναι το «πώς;».
Η PwC έχει διερευνήσει τις εμπειρίες κορυφαίων διεθνών εταιρειών και χρησιμοποίησε δεδομένα από 1,250 διευθύνοντες συμβούλους προκειμένου να σκιαγραφήσει ένα πλαίσιο που θα βοηθήσει τους επιχειρηματικούς ηγέτες να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες και να αποφύγουν τις συνήθεις παγίδες.
Ο Tony Poulter, επικεφαλής συμβουλευτικών υπηρεσιών της PwC διεθνώς, δηλώνει σχετικά:«Για πολλές εταιρείες η παγκοσμιοποίηση είναι απαραίτητη, δεν είναι επιλογή. Ωστόσο, παραμένει ριψοκίνδυνη καθώς επιφέρει πολλές αποτυχίες παράλληλα με τις επιτυχίες. Η συγκεκριμένη μελέτη εντοπίζει τρεις βασικές προτεραιότητες ώστε να εφαρμοστεί σωστά».
Συγκεκριμένα, οι τρεις προτεραιότητες είναι:
• Αποφύγετε την απαρέγκλιτη τήρηση ενός πλάνου διάρκειας 7-10 ετών. Εξετάστε ένα ευρύ φάσμα εκβάσεων, συμπεριλαμβανομένων των πιο απαισιόδοξων σεναρίων και των τολμηρότερων καινοτομιών.
• Εξισορροπήστε τα αντικειμενικά με τα επιχειρηματικά ένστικτα. Εντοπίστε τις σωστές επιχειρηματικές πληροφορίες που θα συντείνουν στην από-κινδυνοποίηση κρίσιμων αποφάσεων.
• Ετοιμαστείτε για βαθύτερη συνεργασία στις αγορές που αποτελούν για σας προτεραιότητα. Εστιάστε στις ευρύτερες ανάγκες της χώρας παράλληλα με τους εμπορικούς σας στόχους.