powered by

Για πόσους λόγους ερωτεύεσαι;

 Έξυπνες επικοινωνιακά καμπάνιες πραγματοποιεί η Imperio βάζοντας μεταξύ ανθρώπων και αγοράς ακινήτων τον έρωτα. Πιο συγκεκριμένα η Imperio επικοινωνεί τον Έρωτα, ως ένα μέτρο σύγκρισης που μπορεί κάποιος να αντιληφθεί το βαθμό της επιθυμίας του για μια τόσο σχεδιαστικά και ποιοτικά άψογη κατοικία της Imperio.

Έτσι η νέα καμπάνια της Imperio εδώ και λίγες μέρες είναι εμφανής σε οδηγούς και πεζούς στους δρόμους της Λεμεσού, στοχεύοντας να φανερώσει κάποια δείγματα της δουλειάς της σε όλους τους  ενδιαφερόμενους  που ψάχνουν μια ιδανική κατοικία με υψηλές προδιαγραφές.

H Imperio με την κίνηση της αυτή δίνει επίσης άλλη μια σπουδαία ευκαιρία για τους λάτρεις της δουλειάς της. Έτσι προσφέρει επώνυμα έπιπλα αξίας €25,000 σε όσους ανακαλύψουν τον σωστό αριθμό των σημείων που διαφημίστηκε με την υπογραφή της συμφωνίας για την απόκτηση της νέας τους κατοικίας έως τις 3 του Δεκέμβρη 2012.

Δειτε Επισης

ΚΣΙΑ: Νέα ιστοσελίδα και εικαστική ταυτότητα, γιορτάζοντας 60 χρόνια προσφοράς
Η Gordian παρουσιάζει 19 διαμερίσματα στο Λατσί με τιμές από €57.000
Bazaraki & AskWire: Τι αποκαλύπτουν τα δεδομένα για την αγορά ακινήτων στην Κύπρο (podcast)
Το μεγαλύτερο deal της REMU, ο στόχος που ξεπέρασε και η επένδυση μαμούθ που ετοιμάζει η Columbia στο Secret Valley
Απαντά για Aqua Residences το Τμ. Περιβάλλοντος-Θετική γνωμοδότηση υπό αυστηρότατους όρους και προϋποθέσεις
Περισσότερα από 80 έργα κόστους άνω του €1 δις για την πόλη και επαρχία Λευκωσίας-Οι ανακοινώσεις Χριστοδουλίδη
Γ. Μισιρλής: Σημαντική η θεσμική κατοχύρωση του επιχειρηματία ανάπτυξης γης για προστασία των αγοραστών
Εκτοξεύθηκαν οι πολεοδομικές αιτήσεις στον ΕΟΑ Λάρνακας το τελευταίο δίμηνο-Οι λόγοι της αύξησης
Aqua Residences: Οικιστικοί πύργοι €40 εκατ. στην περιοχή των πρώην διυλιστηρίων Λάρνακας
Εγκαινιάστηκε η πεζογέφυρα στον ποταμό Καρκώτη-«Σημαντικό έργο που αναβαθμίζει την ποιότητα ζωής των κατοίκων»