Για πόσους λόγους ερωτεύεσαι;

 Έξυπνες επικοινωνιακά καμπάνιες πραγματοποιεί η Imperio βάζοντας μεταξύ ανθρώπων και αγοράς ακινήτων τον έρωτα. Πιο συγκεκριμένα η Imperio επικοινωνεί τον Έρωτα, ως ένα μέτρο σύγκρισης που μπορεί κάποιος να αντιληφθεί το βαθμό της επιθυμίας του για μια τόσο σχεδιαστικά και ποιοτικά άψογη κατοικία της Imperio.

Έτσι η νέα καμπάνια της Imperio εδώ και λίγες μέρες είναι εμφανής σε οδηγούς και πεζούς στους δρόμους της Λεμεσού, στοχεύοντας να φανερώσει κάποια δείγματα της δουλειάς της σε όλους τους  ενδιαφερόμενους  που ψάχνουν μια ιδανική κατοικία με υψηλές προδιαγραφές.

H Imperio με την κίνηση της αυτή δίνει επίσης άλλη μια σπουδαία ευκαιρία για τους λάτρεις της δουλειάς της. Έτσι προσφέρει επώνυμα έπιπλα αξίας €25,000 σε όσους ανακαλύψουν τον σωστό αριθμό των σημείων που διαφημίστηκε με την υπογραφή της συμφωνίας για την απόκτηση της νέας τους κατοικίας έως τις 3 του Δεκέμβρη 2012.

Δειτε Επισης

AstroBank: Προς πώληση αγροτικά τεμάχια
Δυνατότητα υποβολής αίτησης για μειωμένο ΦΠΑ 5% για κατοικία εντός ενός έτους
Νέα αποκλιμάκωση στις τιμές κατασκευαστικών υλικών τον Μάρτιο
Euphoria Lifestyle Apartments: Το νέο έργο της Giovani Homes στο Παραλίμνι
Trilogy Plaza Opening: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για το νέο προορισμό της Λεμεσού
Τα αιτήματα της Kition, το ξεκάθαρο μήνυμα Βαφεάδη και τι διαμηνύει η Ελεγκτική Υπηρεσία
Βιομηχανικές αποθήκες και τεμάχια σε προνομιούχες περιοχές σε Λεμεσό, Λάρνακα και Πάφο από τη Gordian
Χ. Χριστοφίνας: Στα σκαριά σχέδια ιδιοκατοίκησης νέων, αναβάθμιση νοσοκομείου Τροόδους
INEX: Χτίζοντας για το μέλλον... H φιλοσοφία, τα πλάνα και τα μεγάλα projects του ομίλου
Δήμος Λάρνακας: Θετική εξέλιξη για την ενιαία ανάπτυξη λιμανιού-μαρίνας της πόλης