powered by

Για πόσους λόγους ερωτεύεσαι;

 Έξυπνες επικοινωνιακά καμπάνιες πραγματοποιεί η Imperio βάζοντας μεταξύ ανθρώπων και αγοράς ακινήτων τον έρωτα. Πιο συγκεκριμένα η Imperio επικοινωνεί τον Έρωτα, ως ένα μέτρο σύγκρισης που μπορεί κάποιος να αντιληφθεί το βαθμό της επιθυμίας του για μια τόσο σχεδιαστικά και ποιοτικά άψογη κατοικία της Imperio.

Έτσι η νέα καμπάνια της Imperio εδώ και λίγες μέρες είναι εμφανής σε οδηγούς και πεζούς στους δρόμους της Λεμεσού, στοχεύοντας να φανερώσει κάποια δείγματα της δουλειάς της σε όλους τους  ενδιαφερόμενους  που ψάχνουν μια ιδανική κατοικία με υψηλές προδιαγραφές.

H Imperio με την κίνηση της αυτή δίνει επίσης άλλη μια σπουδαία ευκαιρία για τους λάτρεις της δουλειάς της. Έτσι προσφέρει επώνυμα έπιπλα αξίας €25,000 σε όσους ανακαλύψουν τον σωστό αριθμό των σημείων που διαφημίστηκε με την υπογραφή της συμφωνίας για την απόκτηση της νέας τους κατοικίας έως τις 3 του Δεκέμβρη 2012.

Δειτε Επισης

Ν. Χριστοδουλίδης: Με εντυπωσιακή θέση στον διεθνή ναυτιλιακό χάρτη η Κύπρος-Τεράστια ανάπτυξη την τελευταία διετία
AstroBank: Αποχωρεί η Executive Director και Head, Corporate, SME and Shipping, Εύη Ρωσσίδου Αντωνιάδου
Έπεσαν υπογραφές μεταξύ Χασάπη και Προύντζου για αναβάθμιση του σταθμού λεωφορείων στην Πλατεία Σολωμού
Deloitte Κύπρου: Ορόσημο για τον τομέα των επαγγελματικών υπηρεσιών η εκλογή Γ. Παντελίδη στην προεδρία της ΟΕΒ
Κωνσταντίνος Ιωάννου: Πέραν των 280 κατοικιών για προσιτή αγορά από ενδιαφέρον για «Build to Rent»
Σεμινάριο από το Συμβούλιο Εγγραφής Κτηματομεσιτών με την συμμετοχή δεκάδων αδειούχων επαγγελματιών του κλάδου
Η Νατάσα Πηλείδου διευθύνουσα σύμβουλος της Med Energywise Ltd
Η ανάγκη ουσιαστικής ενίσχυσης της χρηματοοικονομικής παιδείας ανάμεσα στους νέους και πώς θα επιτευχθεί
Πρόεδρος της ΟΕΒ χωρίς ανθυποψήφιο...Το who is who του Γιώργου Παντελίδη που διαδέχεται τον Αντώνη Αντωνίου
ΕΤΕΚ: Απαιτούνται αποτελεσματικές λύσεις για το αλιευτικό καταφύγιο στο Λιοπέτρι